Mä haluaisin olla 10cm lyhyempi

  • Viestiketjun aloittaja Julia
  • Ensimmäinen viesti
Julia
Mä olen 170cm pitkä, lanteikas ja muutenkin jotenkin isoluinen. Tarkoitan siis, että musta ei saisi siroa ihmistä millään. Ranteet on paksummat kuin monella naisella.

Mä haluaisin olla pienempi ja sirompi! :(
 
vieraileva-äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Minä haluaisin olla 15-20 senttiä lyhyempi. En silti aio lyhennyttää sääriluitani.
Kun joskus saisikin lyhentää housuja. Yleensä ne on ekan pesun jälkeen sellaista "tulvaa odotellessa"-mallia, vaikka kuinka sopivat ostaisi. 177cm
 
Vietaileva-äiti
Alkuperäinen kirjoittaja vieraileva-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Minä haluaisin olla 15-20 senttiä lyhyempi. En silti aio lyhennyttää sääriluitani.
Kun joskus saisikin lyhentää housuja. Yleensä ne on ekan pesun jälkeen sellaista "tulvaa odotellessa"-mallia, vaikka kuinka sopivat ostaisi. 177cm
Hups, anteeksi tuli väärä lainaus tuohon. Piti tulla Ennariinan viesti, jossa housuja täytyy aina lyhentää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vietaileva-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraileva-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Minä haluaisin olla 15-20 senttiä lyhyempi. En silti aio lyhennyttää sääriluitani.
Kun joskus saisikin lyhentää housuja. Yleensä ne on ekan pesun jälkeen sellaista "tulvaa odotellessa"-mallia, vaikka kuinka sopivat ostaisi. 177cm
Hups, anteeksi tuli väärä lainaus tuohon. Piti tulla Ennariinan viesti, jossa housuja täytyy aina lyhentää.
Tulikin pieni wtf-fiilis :)
 
X
Mitähän ap:n kohdalla tarkoittaa esim. lanteiskas? Käsityksiä koosta voi olla hyvin erilaisia.. Itse olen 184cm, en siro,mutta en isokaan, urheilullinen. Senttiäkään en pituudestani luovuttaisi pois, päin vastoin lisään koroilla, muita kenkiä ei olekaan ( paitsi urheilu) ! ;)
 
Blume
Sirous ei yleensä kuulu pohjoismaalaisten etuoikeuksiin :/ Lisäksi täällä 160-165cm on lyhyt, vaan esimerkiksi Italiassa, missä useimmat naiset ovat pieniä ja siroja, tuon pituiset ovat tavallisia.

Vaan niin, niitä luitahan ei voi (lue: kannata) lähteä kutistamaan, ehkäpä parhaita puolia voisi korostaa vaatetuksella. :)
 

Yhteistyössä