*

Mä haluaisin olla 10cm lyhyempi
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 16. Osumia 16

Ketju: Mä haluaisin olla 10cm lyhyempi

Julia
    Vierailija

Mä haluaisin olla 10cm lyhyempi

Mä olen 170cm pitkä, lanteikas ja muutenkin jotenkin isoluinen. Tarkoitan siis, että musta ei saisi siroa ihmistä millään. Ranteet on paksummat kuin monella naisella.

Mä haluaisin olla pienempi ja sirompi!

Vaihdetaan? *159 cm lyhyt*

Mä voin ottaa sulta sen 10cm, tai vaikka 5cm.

Non compos mentis
    Vierailija
    Sun ei sentäs tarvi lyhentää puntteja!

Minä haluaisin olla 15-20 senttiä lyhyempi. En silti aio lyhennyttää sääriluitani.

d
    Vierailija
    mä taas oon täysin tyytyväinen pituuteeni ja olen kanssa 170cm En haluaisi olla yhtään pidempi enkä yhtään lyhyempi.

Anna mulle se 10cm, itse olen 155cm ja kypsyttää kun ei ikinä löydä sopivia housuja vaan aina lyhennettävä puol metriä.

vieraileva-äiti
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo
    Minä haluaisin olla 15-20 senttiä lyhyempi. En silti aio lyhennyttää sääriluitani.
    Kun joskus saisikin lyhentää housuja. Yleensä ne on ekan pesun jälkeen sellaista "tulvaa odotellessa"-mallia, vaikka kuinka sopivat ostaisi. 177cm

ap
    Vierailija
    En mä haluaisi pelkästään lyhyempi olla vaan myös sirompi! Ettekö te osaa lukea?

Vietaileva-äiti
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieraileva-äiti
    Kun joskus saisikin lyhentää housuja. Yleensä ne on ekan pesun jälkeen sellaista "tulvaa odotellessa"-mallia, vaikka kuinka sopivat ostaisi. 177cm
    Hups, anteeksi tuli väärä lainaus tuohon. Piti tulla Ennariinan viesti, jossa housuja täytyy aina lyhentää.

Mä olen 171cm ja hoikka ja ns. sirorakenteinen. Ja mun mielestä näyttää vähän tyhmältä, ihan tuuli veisi mut mennessään koska tahansa...
    Voisin siis minäkin luovuttaa 5-10cm pois.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja ap
    En mä haluaisi pelkästään lyhyempi olla vaan myös sirompi! Ettekö te osaa lukea?
    Ei kai se lukutaito siihen vaikuta? Minkäs me muut mahdetaan sille että haluat olla myös sirompi? Ei kai siihen oikein mitään voi kommentoida, meinaan.

Juuh, mäkin voisin ottaa sulta tuon 10cm. 162cm tuntuu niin lyhkäseltä...

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Vietaileva-äiti
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieraileva-äiti
    Hups, anteeksi tuli väärä lainaus tuohon. Piti tulla Ennariinan viesti, jossa housuja täytyy aina lyhentää.
    Tulikin pieni wtf-fiilis

X
    Vierailija
    Mitähän ap:n kohdalla tarkoittaa esim. lanteiskas? Käsityksiä koosta voi olla hyvin erilaisia.. Itse olen 184cm, en siro,mutta en isokaan, urheilullinen. Senttiäkään en pituudestani luovuttaisi pois, päin vastoin lisään koroilla, muita kenkiä ei olekaan ( paitsi urheilu) !

Blume
    Vierailija
    Sirous ei yleensä kuulu pohjoismaalaisten etuoikeuksiin :/ Lisäksi täällä 160-165cm on lyhyt, vaan esimerkiksi Italiassa, missä useimmat naiset ovat pieniä ja siroja, tuon pituiset ovat tavallisia.

Vaan niin, niitä luitahan ei voi (lue: kannata) lähteä kutistamaan, ehkäpä parhaita puolia voisi korostaa vaatetuksella.

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot