Halterneck ja tissiliivit

Mulla on kans joitain halterneck-toppeja. Tissit on kuitenkin sellaiset lollot :D että pakko pitää liivejä. No tukeviin ei-perinteisiin en ole vielä törmännyt, joten ratkaisin asian niinkin junttimaisesti kuin ostamalla halterneck-bikinien yläosan, jossa on tosi hyvin tilaa eikä rinnat roiku =) Niissä on myös hieman leveämpi se sitomisosa, kuten topeissakin, joten ei näy ollenkaan. Mitään pieniä narutoppeja kun ei kertakaikkiaan voi päälleen laittaa :whistle:
 
vieras
Niin no, eikös se niin ollutkin että suomalaisnaiset panostavat huolestuttavan vähän alusvaatteisiin, esim. rintsikoita ostetaan tosi harvakseltaan? Kuitenkin ne on perusta kaikelle muulle pukeutumiselle -vääränlaiset liivit pilaa asun kuin asun.

Siinä missä ostellaan muutakin vaatetta, tulisi ostaa myös niitä liivejä. Ei kaksilla liiveillä pärjää pitkällekään. T-paidat ja istuvat trikoopaidat vaativat omanlaisensa liivit (esim. ei paidan alta pilkottavia saumoja tai pitsejä), avonaiset kaula-aukot liivit, joista ei kupin reunat tule esiin -muttei myöskään tee "kaksoisrintaa", halterneck-paidat halterneck-liivit, jne. ja sitten vielä sopivissa väreissä -aina ei käy se joko musta tai valkea!

 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Vastarannankiiski:
Mulla on kans joitain halterneck-toppeja. Tissit on kuitenkin sellaiset lollot :D että pakko pitää liivejä. No tukeviin ei-perinteisiin en ole vielä törmännyt, joten ratkaisin asian niinkin junttimaisesti kuin ostamalla halterneck-bikinien yläosan, jossa on tosi hyvin tilaa eikä rinnat roiku =) Niissä on myös hieman leveämpi se sitomisosa, kuten topeissakin, joten ei näy ollenkaan. Mitään pieniä narutoppeja kun ei kertakaikkiaan voi päälleen laittaa :whistle:
Hyvä idea! Tätä minäkin voisin kokeilla omien lollojeni kanssa. =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
vieras:

Mitä sinulla on tällä hetkellä päällä, kiinnostaisi kovasti tietää ehkä jopa kuvan kera?

*eräs joka kotona pitää rintsikoita paidan kuin paidan kanssa*
Jos tämä oli minulle osoitettu, niin ylläni on t-paita ja alla ihonväriset t-paitaliivit. Koska minulla on suuret, painavat rinnat, pidän mieluusti hyvin tukevia ja leveämpiolkaimisia liivejä ja niiden kanssa taas en voi kuvitellakaan pitäväni mitään spagettiolkaintoppia, tms. Käsivartenikaaneivät ole edustuskunnossa joten mielummin pukeudun t-paitoihin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
vieras:

Mitä sinulla on tällä hetkellä päällä, kiinnostaisi kovasti tietää ehkä jopa kuvan kera?

*eräs joka kotona pitää rintsikoita paidan kuin paidan kanssa*
Jos tämä oli minulle osoitettu, niin ylläni on t-paita ja alla ihonväriset t-paitaliivit. Koska minulla on suuret, painavat rinnat, pidän mieluusti hyvin tukevia ja leveämpiolkaimisia liivejä ja niiden kanssa taas en voi kuvitellakaan pitäväni mitään spagettiolkaintoppia, tms. Käsivartenikaaneivät ole edustuskunnossa joten mielummin pukeudun t-paitoihin.
Ai niin, koska rintani ovat painavat, halterneck-liivit olisivat niskalleni taatusti epämukavat, joten en edes kuvittele ostavani halterneck-mallisia paitoja.

Samoin koska rintani vaativat kunnon tukea, en hanki myöskään mitään avoselkäistä vaatetta.
 
:eek: kylläpä tämä ketju venähti pyykkireissun aikana. Ja sangen ilkeämieliseksikin meni. Asiahan nyt on niin että ostin tyhmyyttäni halternecktopin kun sen kolmella eurolla alesta bongasin. Tarkoituksena on pitää sitä ihan arkipaitana, rintaliivit alla. Ja niin kauan kun en saa hankittua asiaan kuuluvia rintaliivejä, pidän niitä taviksia alla. Ihan harmaitten muotipoliisien kiusaksi. Saatan jopa laittaa kuvankin tänne että saatte kauhistella :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Ja sangen ilkeämieliseksikin meni.
Mitä ilkeämielistä siinä on jos sanoo niinkuin asia on: halterneck-toppia ei pidetä tavallisten rintsikoiden kanssa, koska se näyttää tyhmältä ja rumalta. Kukaan ei kiellä eli voit tehdä niin, mutta voit uskoa että sitä katsotaan huvittuneena ajatellen ettei sulla ole tippaakaan tyylitajua. Jos se sua vaan naurattaa niin anna mennä, tuleehan siinä lisää ikää kanssaihmisillesikin kun nauru sitä ikää pidentää :D joskin, jos se on sulle yhdentekevää niin täytyy ihmetellä miksi edes tulit kysymään (päivänselvää) asiaa...
 
hihii
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Ja sangen ilkeämieliseksikin meni.
Mitä ilkeämielistä siinä on jos sanoo niinkuin asia on: halterneck-toppia ei pidetä tavallisten rintsikoiden kanssa, koska se näyttää tyhmältä ja rumalta. Kukaan ei kiellä eli voit tehdä niin, mutta voit uskoa että sitä katsotaan huvittuneena ajatellen ettei sulla ole tippaakaan tyylitajua. Jos se sua vaan naurattaa niin anna mennä, tuleehan siinä lisää ikää kanssaihmisillesikin kun nauru sitä ikää pidentää :D joskin, jos se on sulle yhdentekevää niin täytyy ihmetellä miksi edes tulit kysymään (päivänselvää) asiaa...
huh huh.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
:eek: kylläpä tämä ketju venähti pyykkireissun aikana. Ja sangen ilkeämieliseksikin meni. Asiahan nyt on niin että ostin tyhmyyttäni halternecktopin kun sen kolmella eurolla alesta bongasin. Tarkoituksena on pitää sitä ihan arkipaitana, rintaliivit alla. Ja niin kauan kun en saa hankittua asiaan kuuluvia rintaliivejä, pidän niitä taviksia alla. Ihan harmaitten muotipoliisien kiusaksi. Saatan jopa laittaa kuvankin tänne että saatte kauhistella :LOL:
:eek: Hirveetä

nimim. bikiniviritteinen mamma
 
firequeen harmaana
no voi herranjee. itse käytän niskalenkkitopin, samoin kuin selästä ristiin menevän topin alla tavallisia rintsikoita. ne silikoniolkaimet menevät jatkuvasti kieroon ja painavat ilkeästi, jos otan olkaimet pois liivit tippuvat. eipä paljoa kiinnosta jos jonkun elämä menee pilalle tissiliiveistäni :D ja ne EIVÄT OLE siis mitkään vanhat, pesussa harmaantuneet, se jos mikä on kamalan näköistä... :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja firequeen harmaana:
eipä paljoa kiinnosta jos jonkun elämä menee pilalle tissiliiveistäni :D ja ne EIVÄT OLE siis mitkään vanhat, pesussa harmaantuneet, se jos mikä on kamalan näköistä... :/
No haloo, miksi ihmeessä kenenkään muun elämä menis pilalle sen takia että sä pukeudut tyhmännäköisesti? :eek: :LOL:

Kuule, on se kamalan näköistä oli rintsikat uudet tai vanhat, jos ne on väärän malliset.

Huh, kylläpä on paljon naisia joilla ei ole sopivanmallisia rintsikoita... miten te ette raski ostaa niitä liivejä kun raskitte paitojakin ostaa? Eikö se olis just ihanaa ostaa kivoja alusvaatteita?
 
firequeen harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja firequeen harmaana:
eipä paljoa kiinnosta jos jonkun elämä menee pilalle tissiliiveistäni :D ja ne EIVÄT OLE siis mitkään vanhat, pesussa harmaantuneet, se jos mikä on kamalan näköistä... :/
No haloo, miksi ihmeessä kenenkään muun elämä menis pilalle sen takia että sä pukeudut tyhmännäköisesti? :eek: :LOL:

Kuule, on se kamalan näköistä oli rintsikat uudet tai vanhat, jos ne on väärän malliset.

Huh, kylläpä on paljon naisia joilla ei ole sopivanmallisia rintsikoita... miten te ette raski ostaa niitä liivejä kun raskitte paitojakin ostaa? Eikö se olis just ihanaa ostaa kivoja alusvaatteita?
yritin kerran ostaa niskalenkkiliivit. molemmat painoivat niskasta ja myyjä neuvottomana " ei tätä saa enempää säädettyä". erikoisliikkeessä ! johtui ehkä siitä että kuppikokoni harvinainen a/b95...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja firequeen harmaana:
yritin kerran ostaa niskalenkkiliivit. molemmat painoivat niskasta ja myyjä neuvottomana " ei tätä saa enempää säädettyä". erikoisliikkeessä ! johtui ehkä siitä että kuppikokoni harvinainen a/b95...
Ei sitten tullut mieleen, ettet käytä halterneck-paitojakaan, kun et pysty sopivia liivejä käyttämään...? :LOL:

Niin no. Ahtautuuhan xxxl-kokoisetkin röllömahat lantiofarkkuihin ja napapaitaan. Pitäähän jotkut sortsien ja sandaalien kera urheilusukkia. Käyttäähän rouvat tuulipuvun kera korkkareita. Siinähän se samalla menee.
 
Arkipaita tai ei, niin rintsikat voivat näkyä vain spagettiolkaimisen topin seurana. On meinaan aivan järkyttävän näköistä halternekin kanssa. Jos utareet (kuten allekirjoittaneella) ovat isot, niin sitten pitää ostaa olkaimettomat rintsikat.

Mutta kaikki saavat pukeutua ihan miten haluavat. Saa niihin 80-luvun salihousuihinkin ahtautua. Fiilis on minusta ihan sama :D
 
dani
No kertokaas tähän ratkaisu:
Ostin henkkamaukalta halternecktopin, ja sen kanssa käytän olkaimettomia liivejä. MUTTA se penteleen toppi hilautuu heti takaa niiiin alas, että rintsikat näkyy!! Perkeles, kun on muuten aivan yli-ihana toppi ja sit menee noin!! Mä jo mietin että millä hemmetin iholiimalla lätkäsen sen selkään kii..HAR-MIT-TAA.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja miksu:
HALTERNECK RINTSIKAT tietty
Mä laittaisin ihan vaan olkaimettomat. (Tosin niitä on jo valmiiksi niin monet kaapissa, että siitäkin syystä. :xmas: )
Mulla olkaimettomat tuntuu aina valuvan, paitsi jos toppi on sellainen tosi tukeva joka pitää ne rintsikatkin aisoissa. Ja on siis ollut ihan laadukkaita rintsikoita, ei mitään halpiskamaa.

Löysin tänä kesänä aivan ihanat Espritin rintsikat, joissa saa olkaimet ristiin tai niskan taakse, ja niitä on tosi mukava pitää halterneck-toppien kanssa. Ei tarvitse vainoharhaisena nyhtää rintsikoita koko ajan ylöspäin :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja firequeen harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja firequeen harmaana:
eipä paljoa kiinnosta jos jonkun elämä menee pilalle tissiliiveistäni :D ja ne EIVÄT OLE siis mitkään vanhat, pesussa harmaantuneet, se jos mikä on kamalan näköistä... :/
No haloo, miksi ihmeessä kenenkään muun elämä menis pilalle sen takia että sä pukeudut tyhmännäköisesti? :eek: :LOL:

Kuule, on se kamalan näköistä oli rintsikat uudet tai vanhat, jos ne on väärän malliset.

Huh, kylläpä on paljon naisia joilla ei ole sopivanmallisia rintsikoita... miten te ette raski ostaa niitä liivejä kun raskitte paitojakin ostaa? Eikö se olis just ihanaa ostaa kivoja alusvaatteita?
yritin kerran ostaa niskalenkkiliivit. molemmat painoivat niskasta ja myyjä neuvottomana " ei tätä saa enempää säädettyä". erikoisliikkeessä ! johtui ehkä siitä että kuppikokoni harvinainen a/b95...
Mulla on niskalenkkirintsikoissa sellanen jatkopala sinne niskaan, niin on kyllä tosi riittävät.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja dani:
No kertokaas tähän ratkaisu:
Ostin henkkamaukalta halternecktopin, ja sen kanssa käytän olkaimettomia liivejä. MUTTA se penteleen toppi hilautuu heti takaa niiiin alas, että rintsikat näkyy!! Perkeles, kun on muuten aivan yli-ihana toppi ja sit menee noin!! Mä jo mietin että millä hemmetin iholiimalla lätkäsen sen selkään kii..HAR-MIT-TAA.
no iho/vaateteipillä ;)
 
vieras
mun mielestä kaamein moka naisilla on nimenomaan tuo, että ostellaan painijaselkä-toppeja ja halterneck toppeja ja käytetään niitä tavis rintsikoita alla..... se vaan on ruman näköstä ja mieluummin ois niissä tavallisissa topeissa sitten.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja dani:
No kertokaas tähän ratkaisu:
Ostin henkkamaukalta halternecktopin, ja sen kanssa käytän olkaimettomia liivejä. MUTTA se penteleen toppi hilautuu heti takaa niiiin alas, että rintsikat näkyy!! Perkeles, kun on muuten aivan yli-ihana toppi ja sit menee noin!! Mä jo mietin että millä hemmetin iholiimalla lätkäsen sen selkään kii..HAR-MIT-TAA.
Toi on ärsyttävää. Jotkut halpistopit venähtää ekassa käytössä jo niin, että valuu tosi alas. Ite voisin sillon pienentää niitä, mutten viitsi nähdä niin paljon vaivaa jonkun 5 euron topin takia :) Joustavien halterneck-toppien täytyy olla aika tiukkoja, niin ei ala valumaan ainakaan niin äkkiä.
 

Yhteistyössä