kirjoittaako teidän teini demi.fi:hin?

  • Viestiketjun aloittaja järkyttynyt
  • Ensimmäinen viesti
järkyttynyt
yllätin äsken meidän murkkuikäisen demi.fi:stä surffailemasta ja voi hyvänen aika mitä tekstiä siellä on!
minun mielestä 13-vuotiaan kuulu keskustella dildoista tai posliineista, eikä kyllä ainakaan mistään perspanoista! olen aivan pöyristynyt!
viikon nettikielto siitä seurasi lopulta, kun tarkemmin tutkin ko. sivuja.
olen varmaan hirveä tiukkis ja hermoraunio, mutta ei mun nuoruudessani tuollaisia tuon ikäisenä puhuttu!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
etpä oli kovin tiukka??????? mistä helvetti se seksistä saa muualtakaan tietää kuin netistä? fiksu muksu ku ottaa kaiken selville, ennen ku itse sekoilee mitään.
mun mielestä kun kaikki tarpeellinen kerrotaan valistustunneilla/ asiallisilla lääkärien palstoilla, eikä missää demissä missä kaikki eri ikäiset kersat saa toisilleen opettaa miten otetaan poskeen discon takana puskassa kännipäissään!
hyi!
 
vieras
Siellä keskustelee monenikäiset teinit 12-20 vuotiaita enimmäkseen. Taitaa olla 15 vuotiaiden juttuja ne persepanot ja posliinit, ehkä ne nuoremmat eivät edes avaa niitä aiheita, ehkä mielenkiinnosta hihittelee.
 
Mä demitin 16-20-vuotiaana ja ihan hyvä palsta se on teineille (jopa 13v). Teinillä tietoa ei voi koskaan olla liikaa seksistä ja hyvä sitä on hakea muiden nuorten parista.

Muoks: onko se sitten hyvä ap jos tiedoton 13v huomaa olevansa paksuna? Tässähän tänään täällä on keskusteltu siitä, kun suomalainen 13v tuli raskaaksi 20v poikaystävälle.
 
aaa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
etpä oli kovin tiukka??????? mistä helvetti se seksistä saa muualtakaan tietää kuin netistä? fiksu muksu ku ottaa kaiken selville, ennen ku itse sekoilee mitään.
mun mielestä kun kaikki tarpeellinen kerrotaan valistustunneilla/ asiallisilla lääkärien palstoilla, eikä missää demissä missä kaikki eri ikäiset kersat saa toisilleen opettaa miten otetaan poskeen discon takana puskassa kännipäissään!
hyi!
Mä en kyllä kieltäisi omalta lapseltani, siellä on kuitenkin muita juttujakin. Ja mieluumminki sen pitäis etsiä tietoa jostain suomi24:n pervopalstalta tai chatistä??
 
vieras
Ite luin Demiä just tollon 13 vuotiaana. Silloin ei meillä ainakaan vielä ollut nettiä, joten jäi Demin nettisivut välistä, mutta veikkaan että ovat varmasti paljon kesympiä kuin mitä me tehtiin. (Harrastettiin mm. nettiseksiä jopa aikuisten miesten kanssa eri chateissa.)
Pääkaupunkiseudulla asuvat kaverini ottivat aikuisilta suihin tai "seurustelivat" heidän kanssaan, jotta saivat uusia vaatteita.
 
Aika moni vielä 18-vuotiaasta ylöspäin kirjottelee sinne. Ja suurin osa noista keskusteluista on provoja. Ehkä parempi keino selittää lapselle miksi hermostuit/huolestuit asiasta. Ettei ajattele että seksuaalisuus ja siihen liittyvät tunteet on kiellettyjä. Kyllä se sinne Demiin pääsee vielä lukemaan ja kirjottamaan (koulut ja kirjastot tarjoaa ilmasen netti yhteyden + vielä kaverit). Ei kannata kieltää, alkaa houkuttaa vaan enemmän. Lapselle Demi voi olla aika tärkeä, ei voi tietää jos se pitää sitä kautta yhteyttä kavereihinsa. Todennäköistä se kuitenkin on. Olen myös lukenut noita keskusteluja ja onhan se tosiaan välillä aika rivoa |O .
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
etpä oli kovin tiukka??????? mistä helvetti se seksistä saa muualtakaan tietää kuin netistä? fiksu muksu ku ottaa kaiken selville, ennen ku itse sekoilee mitään.
Voi kysyä vanhemmilta, saa varmasti oikeampaa tietoa, kun jostain Demistä muilta teineiltä.
 
minä
olet liian tiukka. tyttö on kumminkin jo 13. ei demi.fi:ssä käyminen ole noin vakavaa!!:D jotenkin alkoi naurattaa kun luin tuosta tietokonekiellosta. ei ole tytön syy että jotkut on tehneet sellaisia keskusteluita.
 
hämmentynyt
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
etpä oli kovin tiukka??????? mistä helvetti se seksistä saa muualtakaan tietää kuin netistä? fiksu muksu ku ottaa kaiken selville, ennen ku itse sekoilee mitään.
Voi kysyä vanhemmilta, saa varmasti oikeampaa tietoa, kun jostain Demistä muilta teineiltä.
no kovin moni nuori ei varmaan mielellään kysele vanhemmiltaan seksistä?? netissä asioista puhuminen on helpompaa.

 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja juujuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Näköjään aika vanhoja sielläkin palstailee... Vai onko 23 enää ihan sen ikäinen kuitenkaan? :eek:
siellä on esim äitipalsta. Nuoret äidit ja odottajat. Kyllä siellä on vanhempiakin.
Aijaa, en tiennyt.

Mun mielestä parempi aina, että lapsi saa tietoa omilta vanhemmilta, ettei jää netin varaan se tiedon etsiminen. Ja jos kotoa saa tietoa ja uskaltaa kysyä, niin osaa sitten myös suhtautua netissä annettaviin "neuvoihin" jotka saattaa olla aika laidasta laitaan.

En mä kyl ehkä antas 14 vuotiaan koko ajan roikkua koneella muutenkaan.
 
demittäjä
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
etpä oli kovin tiukka??????? mistä helvetti se seksistä saa muualtakaan tietää kuin netistä? fiksu muksu ku ottaa kaiken selville, ennen ku itse sekoilee mitään.
Voi kysyä vanhemmilta, saa varmasti oikeampaa tietoa, kun jostain Demistä muilta teineiltä.
Kuka teini-ikäinen puhuu noista asioista VANHEMPIEN kanssa??? Voin sanoa, että ne ihmiset on harvassa...Toki vanhemmat "saarnaa" niistä lapsille ja nuorille, mutta kyllä se nuori mielummin puhuu ja keskustelee noista jutuista omien kavereitten kanssa.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja hämmentynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
etpä oli kovin tiukka??????? mistä helvetti se seksistä saa muualtakaan tietää kuin netistä? fiksu muksu ku ottaa kaiken selville, ennen ku itse sekoilee mitään.
Voi kysyä vanhemmilta, saa varmasti oikeampaa tietoa, kun jostain Demistä muilta teineiltä.
no kovin moni nuori ei varmaan mielellään kysele vanhemmiltaan seksistä?? netissä asioista puhuminen on helpompaa.
No siinä on jotain mätää, jos ei voi kysyä.
 

Yhteistyössä