Huono kirppis? Huonot hinnat? väärä tavara? Huono tuuri? turha duuni siis...........

  • Viestiketjun aloittaja anteeksi
  • Ensimmäinen viesti
anteeksi
Kassikaupalla vein kamaa kirppikselle, ja kassikaupalla toin pois...
Hirvee homma... ja varmaan en paljoo päälle 100e saannut ja kaks pöytää oli... paikka maksu pois siitä ni... ho ho hoo.. huomen meen hakee rahat..

Huutikseen olis varmaan pitänyt vaan laittaa...

Missä mättää? Vaatteiden kunto oli oikeasti hyvä, ei mitään lumppua

Tyttövauvan vaatteet n.30cent-1e kpl, jostain bamse mekosta pyysin 2,50e..., ja ihan siis mielestäni uudenveroista tältä vuosituhannelta...
Ei menny ku ehkä 10 vaatetta ja päälle 100 oli...

Poikien vaatteita 86-122cm, T-paidat 0,20-1,00e, ja siis siistejä Lindexiä H&M... isompia collegehousuja meni, mut hintaa olikin 0,80e... Siistimpiä housuja, sammareita 2,50e, ei mee... ei mee 2,00e... VErkkarihousuja, ei osta kukaan 1e, vaik ei mitään vikaa... tosi siistiä vaatetta...

Pitkähihaisia ei osteta, vaik hintaa 0,50-2,00, ...

Rasavil välikausitakki+housut 10e, ei osta kukaan...
Remu takki, n. 3v. takaa, mutta siisti, ei osta kukaan 2,50e...
Reimatec haalari meni 4e, se oli jo kuluneempi...
Lennen haalari+hattu 12e...ei kelpaa
REmu välikausi asu takki+housut huippuhyvä ei mene ei, 15e liikaa..
Reiman toppahaalari pojalle 12e... ei mee

LAsten kirjat 0,50e... ehkä 10 meni 50 kirjasta...
Aikuisten tämän vuosituhannen kirjat 0,80e, ei osta kukaan..
Nuorten kirjat 1,00e... muutama vaan meni...

Kodin kuvalehtiä kyselin täältä et ostaako kukaan kirppikseltä... ostaa!!! oli vastaus... mut ei ostanut multa... vaik hintaa 0,10e...

Kermansavi mukit+lautasia 3e ei, ei ei...
ISo pentikin purkki 10e... ei ei ei...
Iittalan kynttilän jalat meni(ellei niitä varastettu...) 8eurolla 2kpl..

Tyttöjen luistimet kuin uudet+suojat 10e... ei ostanut kukaan..
Uudenveroiset nappikset 2,50e, hiekkahousut 1e, säärisuojat kuin uudet 3e.. ei kukaan tarvii...

omia vaatteitani vein ehkä 10kpl, puolet meni...

en jaksa enää nähdä vaivaa... ajaa siivoomaan pöytää, hinnoitella..

Jatkan entiseen tyyliin... Bamset, Legot, Remut, Reimatecit huutikseen, muut FIDAan tai Uffiin tai roskiin...
 
vieras
mä olen kanssa luopunut pitämästä mitään kirppiksiä, kai mun silmä sitten vaan ei nää miten paskaa vaatetta meiltä jää pieneks.
Ja huutonettiin kyllästyin kans, kun tietyt nikit saa 3xx parempaa hintaa samoista kamoista mitä ei mene "ei julkkisnikillä " millään kaupaksi...
 
viiru
mistä tolla hintaa saa siistejä käytettyjä vaatteita. Mä olisin ostanut heti...poika 98 cm kokoa.
Itselläni sama ongelma pieneksi jäänyttä pojan vaatetta heitetty roskiin ei kelpaa kirppiksellä.
Missä päin asut tarjoo mulle talvihaalaria yms.pojan koko edellämainittu.
meili sar106@hotmail.com
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja viiru:
mistä tolla hintaa saa siistejä käytettyjä vaatteita. Mä olisin ostanut heti...poika 98 cm kokoa.
Itselläni sama ongelma pieneksi jäänyttä pojan vaatetta heitetty roskiin ei kelpaa kirppiksellä.
Missä päin asut tarjoo mulle talvihaalaria yms.pojan koko edellämainittu.
meili sar106@hotmail.com
98cm ehdin kuvata, ne meni huutiksessa :)

tosin,ei millään julkkis hinnalla ;)


ihanan näköistä tääl kotona,kassei lattiat täynnä... huomen vien osan tonne Fidaan, poikien vaatteet ja vauvan vaatteet sit huutikseen..
 
minna
kummallista ettei mennyt kaupaksi! kyllä siinä on kova vaiva viedä kirppiksellä myyntiin,tottakai harmittaa jos ei kauppa käy.
monasti näkee ihan roskiskamaa läjäpäin kirppareilla ja hinnat korkeita..
tee paketti ja laita huutikseen,pääset helpommalla.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Onko ne oikeasti olleet siistikuntoisia?
Kerran aikaisemmin myin isomman tytön vaatteita toisella itsepalvelukirppiksellä, ja kaikki meni, no joo kaks mekkoa toin kotiin...

Siistejä on, huutiksessa menee ihan hyvällä hinnalla aina, mut nyt ajattelin kokeilla tota itsep.kirppistä, ku oli noita kirjoja ja luistimia ja keittiötavaraa jne..

Mut ettei niitä lehtiäkään ostanut kukaan... vaik tältä kyselin, ja moni kertoi ostavansa... ja ne oli siis kuitenkin aika uusia, ettei tyyliin 5v. vanhoja..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Tuossa on nyt vähän ristiriitaa....sanoit myyneesi noin kymmenen vaatetta ja arvelet reilun satasen saavasi? Eli ei ne vaatteet sitten sulla kovin halpoja ole.
Niinpä! Samoin kun siinä et joku kyselee niitä 98senttisiä vaatteita niin hän on ne jo kerinny myymään huutiksessa hmm aikast nopeeta toimintaa etten sanois...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Tuossa on nyt vähän ristiriitaa....sanoit myyneesi noin kymmenen vaatetta ja arvelet reilun satasen saavasi? Eli ei ne vaatteet sitten sulla kovin halpoja ole.

Niin, vauvan vaatteita oli n.100kpl (joka kertoo siitä että ei niitä ole ehditty paljon pitää, kun on niin paljon.....)

Siis, meni jokunen kirja, joku mun vaate, esim. vedenpitävä takki 8euroa..
Poikien collegehousua, kuus lasilautasta 1e... YKsi uusi vauvan mekko oli 6e, se meni..
jne. jne..

Mut jos tyyliin 8 ikean kassillista vein, ni 7 toin takas...
 
poikia3
Ensinnäkin, mulla on semmoinen kokemus, että vauvan vaatteet kiertää hiekosti kirppiksillä, isompien vaatteet menee paremmin. Monet vauvan vaatteiden ostajat, eivät vaan osaa tehdä vielä noita hankintoja kirppikseltä.

Vaatteet pitää olla tosi selkeesti esillä ja niitä pitää järjestellä, että jaksaa etsiä. Jos tavaraa on paljon, minä en yksinkertaisesti viitsi kaivella.

Ulkovaatteista en ole kirppiksellä maksanut koskaan 10 euroa enempää ja sillä olen saanut kyllä tosi hyvä ja laadukkaita vaatteita.

Kirjat on kiertäneet mulla aina tosi hyvin - mutta pitää olla sellaisia kirjoja, jotka houkuttelee ostamaan - eli parhaiten menevät tunnetut nimet - siis ns. best seller kirjat. Sama koskee lasten kirjoja.

Mulla on n. kerta vuoteen pöytä Mankkaan Akselissa, ja sielläkin parhaiten menevät kirjat ja sisustuslehdet. Merkkivaatteet menevät myös, jos hinta on kohdillaan, siis brio, oshkosh, lego jne. Mut lastenvaatteet yritän myydä MLL:n kirppiksellä, siellä käy niin paljon nimenomaan lastenvaatteiden etsijöitä, että tavaraa kiertää paljon. Ja mikä ei mene, riippuen tavarasta, säästän seuraavalle kirppikselle tai vien uffen laatikkoon.

Kierrätyskeskukseen on myös lähdössä tavaraa, jonka en usko kirppiksellä menevän kaupaksi, mutta jonka uskon kyllä vielä jollekulle kelpaavan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Tuossa on nyt vähän ristiriitaa....sanoit myyneesi noin kymmenen vaatetta ja arvelet reilun satasen saavasi? Eli ei ne vaatteet sitten sulla kovin halpoja ole.
Niinpä! Samoin kun siinä et joku kyselee niitä 98senttisiä vaatteita niin hän on ne jo kerinny myymään huutiksessa hmm aikast nopeeta toimintaa etten sanois...
Ne kuvasin ja laitoin huutikseen, ennenkuin pöytää varasin.

Mutta kun tuota kamaa oli niin paljon, niin ajattelin et varaan kuitenkin pöydän.. ku kuvaaminen ja kuvien pienentäminen ei ole mun lempipuuhaa..

Poikien vaatteita oli 86-92cm 98cm ja 104cm meni pakettina huutikseen sitten 110cm-122cm meni kirppikselle, samoin kuin nuo nuorison vaatteet eli 150-160cm tytön ja pojan..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja JEE:
Tervetuloa tänne meille katsomaan tätä kassi määrää+ hintalappuja vaatteissa :)


122cm pojalle löytyy hupparia ja vetskaricollegeja. housut meni...

mut nyt tää kohta poistetaan tää ketju...ja mun tarkoitus ei ollut tänne tulla myymään, vaan harmitella näkemääni vaivaa.. turhan takia..

Huutiksesta löytyy sitten ku ehdin kuvailla...

kiitos kuitenkin mielenkiinnosta
 

Yhteistyössä