+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 1 / 9 1 2 ... ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 1 - 25. Osumia 207
    me emme ota
    Vierailija

Älkää vaan ottako sikainluenssa rokotetta!

Onneksi alle 3vee ei edes rokotetta. Rokote sisältää elohopeaa ja voi auheuttaa mm. autismia ja joku muukin oli. Rokotteesta voi myös tulla pahemmat oireet ja viat kuin itse taudista. Sitä ei olla edes tarpeeksi testattu.

Äiti 82
    Vierailija
    Mä kuulin just tänään kaverilta joka on lähihoitaja, ettei MISSÄÄN NIMESSÄ kannata ottaa sitä rokotetta, on niin kiireellä valmistettu ja kukaan ei tiedä mitä hattoja siitä voi seurata (vaikka vuosien päästä). Itselläni 3 lasta ja en ole ottamassa rokotetta kellekään. Sikainfluenssa on flunssa. Sen kyllä kestää. Mielummin se kuin riski.

ei oteta
    Vierailija
    Ei pelkoa, että meillä ketään rokotettaisiin, mutta päätös ei liity mitenkään mahdollisiin rokoteseuraamuksiin, vaan ihan siihen, että hyväkuntoisia ja perusterveitä lapsiakaan ei mielestäni ole syytä rokottaa monen muunkaan taudin varalta.

Meille tuli just pyyntö, että jos meitin alle 3-vuotiaat voisivat osallistua tuohon rokotetutkimukseen. Saisivat tuon sikainfluenssarokotuksen.
    En oo vielä päättänyt asiaa suuntaan tai toiseen, mutta kyllä mua mietityttää mahdolliset sivu-oireet jne.

kaikkea sitä...
    Vierailija
    ja vielä raskaana olevat aijotaan rokottaa!! jos siittä tulee sit jotain sille vauvalle joka sielä mahassa vielä kasvaa..monikohan uskaltautuu kyseiseen rokotukseen?

Monien muiden rokotteiden kannalla olen ja normi influenssarokotukset on meillä otettu, mutta tuon possuflunssa rokotteen taidan jättää väliin. Tuntuu et on niin huitasten kiireessä tehty, eikä ole testattu kunnolla :/

ajatuspoliisi
    Vierailija

1. lähihoitaja on korkein rokotusauktoriteetti
    2. sikainfluenssa = flunssa

lujaa faktaa faktan perään...

näinhän se homma etenee, tuumaa Ajatuspoliisi

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja me emme ota
    Onneksi alle 3vee ei edes rokotetta. Rokote sisältää elohopeaa ja voi auheuttaa mm. autismia ja joku muukin oli. Rokotteesta voi myös tulla pahemmat oireet ja viat kuin itse taudista. Sitä ei olla edes tarpeeksi testattu.
    Maikkarin sivulta kopioitua:

Neljäntenä rokotettaisiin terveet 6-35 kuukauden ikäiset lapset.

Et kyllä ne alle kolmivuotiaita meinaisivat rokottaa... :/

rokotettavat pelastuu
    Vierailija
    Kyllä se kuitenkin kantsii ottaa. Mahtaa vituttaa sitten kun helvetin portilla sanotaan: "mikset ottanut rokotetta?"

kyl
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja rokotettavat pelastuu
    Kyllä se kuitenkin kantsii ottaa. Mahtaa vituttaa sitten kun helvetin portilla sanotaan: "mikset ottanut rokotetta?"
    NIINPÄS!!!!

Hoitaja
    Vierailija
    Voi järki hoi teidän kaikkien kanssa! On täysin vastuutonta tulla tänne palstalle kommentoimaan perättömiä juttuja ja lähihoitajakavereiden olettamuksia asiasta josta eivät tiedä! Olkaa toki ottamatta rokotetta ja sairastakaa mutta älkää jakako muille näitä typeriä ohjeitanne!! Ja äiti 82:lle ensinnäkin tiedoksi että sikainfluenssa ei ole FLUNSSA,se on INFLUENSSA joka on ihan eri tauti ja voi olla huomattavasti vakavampi! Riski saada taudin vakava muoto on valtavan paljon suurempi kuin minimaalisen pieni riski saada joku reaktio rokotteesta. Se että Suomessa valtaosa vanhemmista on vastuuntuntoisia ja rokotuttaa lapsensa on poistanut meiltä monta vakavaa tautia ja estänyt paljon vammautumisia ja kuolemia. Tällä sitten ratsastavat pitkälti ne muutama prosentti rokottamattomiakin. Älkää sitten myöskään tulko sairaalaan vaatimaan hoitoja kun olette jättäneet lapsenne rokottamatta. Hoitakaa siellä kotona vaikka tulisi mitä hengitysvaikeuksia. Olettehan itse osaltanne syyllisiä tilanteeseen jos jätätte ennaltaehkäisevän avun käyttämättä. Sen lisäksi vielä aiheutatte vahinkoa muillekin tartuttamalla. Eiköhän maailman terveysviranomaisilla sentään ole asiasta parempaa tietoa kuin teillä palstamammoilla jotka uskotte jokaisen jutun mitä joku kaveri totuutena kertoo! Ja vaikka uskoisittekin niin pitäkää ne mölyt edes omassa mahassanne älkääkä tulko tänne niitä totuutena jakamaan! Sais modet sensuroida tälläiset tosi typerät vastuuntunnottomat kirjoitukset!!

åitix3
    Vierailija
    Meillä ei rokotetta oteta
    Meidän perheessä ei oteta rokotetta, vaikka keskimmäinen lapsi (nuorisoa jo) on astmaatikko. En ota riskiä siitä, mitä rokottamisesta seuraa. Sitä ei ole tarpeeksi tutkittu noin lyhyessä ajassa. Muutenkin suhtaudun rokotteisiin nykyään hyvin kriittisesti ja täst lähin kysyn aina ainesosat, mitä kukin rokotus sisältää. Meidän nuorin lapsi nyt reilu 3 v, kehittyi normaalisti 1,5 v asti ja puhua pälpätti jo paljon sanoja. 1,5 v rokotteen jälkeen kaikki puhe katosi. En voi muuta kuin ihmetellä. Lapsella on mahdollisesti autistisia piirteitä. Nuo jotkut rokotteethan on yhdistetty autismiin. Nyt lapsen tilanne näyttää vähän jo valoisammalta. Olen syöttänyt hänelle Carnosinia ja e-epa kapseleita ja ehkä niiden ansiosta lapsi on alkanut nyt viimeisen kuukauden aikana oppia taas uusia sanoja ja toiveissa on että hän vielä oppii puhumaan. Olen lukenut paljon noiden e-epan ja Carnosinin vaikutuksista mm. eräs lapsi joka oli vaikeasti autistinen tervehtyi täysin. Ja tämä kirjoitus ei todellakaan ole provo, vaan täyttä totta. Olen niin onnellinen, että nyt näyttää valoa lapsen elämässä, jospa se puhe vielä sieltä tulee...eli rokotteita ei tälle lapselle enää anneta muita kuin täysin tutkittuja ja turvallisia, mitkä on ihan välttämättä annettava. Lopuksi vielä, annoin aikoinaan rokotuttaa keskimmäisen lapseni vesirokkoa vastaan lääkärin suosituksesta, koska lapsella paha atopia. No, meni kaksi viikkoa siitä kun vanhemmalla lapsella oli vesirokko, vesirokko tuli myös siskolle rokotuksesta huolimatta! Eli kylläpä kannatti maksaa vielä itse rokotteesta, josta ei ollut sitten mitään hyötyä!!!!

hoitaja myös
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Hoitaja
    Voi järki hoi teidän kaikkien kanssa! On täysin vastuutonta tulla tänne palstalle kommentoimaan perättömiä juttuja ja lähihoitajakavereiden olettamuksia asiasta josta eivät tiedä! Olkaa toki ottamatta rokotetta ja sairastakaa mutta älkää jakako muille näitä typeriä ohjeitanne!! Ja äiti 82:lle ensinnäkin tiedoksi että sikainfluenssa ei ole FLUNSSA,se on INFLUENSSA joka on ihan eri tauti ja voi olla huomattavasti vakavampi! Riski saada taudin vakava muoto on valtavan paljon suurempi kuin minimaalisen pieni riski saada joku reaktio rokotteesta. Se että Suomessa valtaosa vanhemmista on vastuuntuntoisia ja rokotuttaa lapsensa on poistanut meiltä monta vakavaa tautia ja estänyt paljon vammautumisia ja kuolemia. Tällä sitten ratsastavat pitkälti ne muutama prosentti rokottamattomiakin. Älkää sitten myöskään tulko sairaalaan vaatimaan hoitoja kun olette jättäneet lapsenne rokottamatta. Hoitakaa siellä kotona vaikka tulisi mitä hengitysvaikeuksia. Olettehan itse osaltanne syyllisiä tilanteeseen jos jätätte ennaltaehkäisevän avun käyttämättä. Sen lisäksi vielä aiheutatte vahinkoa muillekin tartuttamalla. Eiköhän maailman terveysviranomaisilla sentään ole asiasta parempaa tietoa kuin teillä palstamammoilla jotka uskotte jokaisen jutun mitä joku kaveri totuutena kertoo! Ja vaikka uskoisittekin niin pitäkää ne mölyt edes omassa mahassanne älkääkä tulko tänne niitä totuutena jakamaan! Sais modet sensuroida tälläiset tosi typerät vastuuntunnottomat kirjoitukset!!
    Juuri näin!!!!

Mnjaa-a,vaikee sanoo mitä aattelen ko.rokotteesta...yks lapsista alle kolmevuotias ja itsekkin oon riskiryhmässä....taidampa kokeilla ensin itteeni..ehkä!Mutta toi koko rokotuksen kehittämis-operaatio mietityttää:sitä on kokeiltu jo,mutta silti kokeet jatkuvat outoa...Ja mun kaikki 5 mukulaa on rokotettu asianmukasesti eli en ole rokotus-vastainen,vaan toi rokote kuulostaa tosi oudolle näin hoitoalan-ihmisenä...ei ole edes selvyyttä mikä sen taudin parantaa(kaikkiin se tamiflu ei tehoa)ja nyt jo rokote.....ei ymmärrä pieni ihminen ja on ymmällä!
    Samoten kuin isorokko-rokotuksen saaneena pelottaa lapsieni puolesta,kun sain kuulla,että sitä on vielä maapallolla ja vieläpä armeijoiden biologisina aseina!! :o

kun toinen aalto tulee....
    Vierailija
    On sit turha tääl ruikuttaa,kun iskee tosissaan ja sunkin muksus keuhkot vetelee viimeisiä...

ei ei
    Vierailija
    MRSA tappaa jatkuvasti tuhansia potilaita eikä kukaan puhu enää niistä:-(

Rokotekampanjaan kuuluu toi kaikki eikä muuta. Suolistotulehdus on tullut monille hepatiittirokotteen Twinrix ja Havrix jälkeen, mutta eipä tuokaan ole edes lääkäreitä kiinnstanut.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki
    Mnjaa-a,vaikee sanoo mitä aattelen ko.rokotteesta...yks lapsista alle kolmevuotias ja itsekkin oon riskiryhmässä....taidampa kokeilla ensin itteeni..ehkä!Mutta toi koko rokotuksen kehittämis-operaatio mietityttää:sitä on kokeiltu jo,mutta silti kokeet jatkuvat outoa...Ja mun kaikki 5 mukulaa on rokotettu asianmukasesti eli en ole rokotus-vastainen,vaan toi rokote kuulostaa tosi oudolle näin hoitoalan-ihmisenä...ei ole edes selvyyttä mikä sen taudin parantaa(kaikkiin se tamiflu ei tehoa)ja nyt jo rokote.....ei ymmärrä pieni ihminen ja on ymmällä!
    Samoten kuin isorokko-rokotuksen saaneena pelottaa lapsieni puolesta,kun sain kuulla,että sitä on vielä maapallolla ja vieläpä armeijoiden biologisina aseina!! :o
    Tää teksti oli voinu olla mun kirjottamaa lukuunottamatta tota isorokko-osiota.
    Muakin vähän hämmentää et on kokeiltu, mut silti jatketaan testaamista. Sit ei kummiskaan olla varmoja. Sit ne on valmiita ja suomeen tulee lokakuun alussa eka erä. Hämärää on :/

punnitsen riskit
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja ei ei
    MRSA tappaa jatkuvasti tuhansia potilaita eikä kukaan puhu enää niistä:-(

Rokotekampanjaan kuuluu toi kaikki eikä muuta. Suolistotulehdus on tullut monille hepatiittirokotteen Twinrix ja Havrix jälkeen, mutta eipä tuokaan ole edes lääkäreitä kiinnstanut.
    ennemmin otan sen suolistotulehduksen kuin pahimmillaan maksan tuhoavan hepatiitin ja vaman kuoleman!

...
    Vierailija
    sinä joka kirjoitit tuosta vesirokkorokotteen tehoamattomuudesta.. etkö muka tiennyt että niin voi käydä? että rokote ei estäkään vesirokon tuloa.. ainakin itseäni ohjeistettiin niin, että rokko voi tulla jokatapauksessa (otin itselleni aikuisiällä) mutta se antaa kuitenkin suojaa vakavilta jälkitaudeilta. ja rokko voi tulla rokotteen ansiosta lievempänä..

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Hoitaja
    Nii, ravitsemuksella ei tietenkään oo mitään tekemistä terveyden ja vastustuskyvyn kanssa? Sen saavuttaa vain lääkkeillä ja rokotteilla?
    Ennaltaehkäisevä apu on oikeanlainen ravitsemus!

Terveysviranomaisilla on kyllä sitä oikeaaki tietoa, mutta ne ei sitä kerro, koska se ei niitä hyödytä. Sen sijaan niitä hyödyttää kertoa potaskaa jotta tulee enemmän rokotteen ottajia ja lääkkeitten käyttäjiä.

Suomessa on liikaa sinisilmäisiä lampaita jotka juoksee ktl:n ja muitten heppujen talutusnuorassa. Nehän on hyväntekijöitä, vain meidän parhaaksi, ei mitään pahaa voi Suomessa olla, just joo. :/

Eikö kukaan ihmettele sitä, miten mainostetaan vaan rokotteita, eikä sanota sanaakaan ruokavaliosta? Ei tietenkään mainosta, koska siitä ei kukaan hyödy taloudellisesti.

Harvoin kipeä
    Vierailija
    Miksi siitä flunssasta pitää höyrytä?

..
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Harvoin kipeä
    Miksi siitä flunssasta pitää höyrytä?
    se ei edelleen ole flunssa..

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja kun toinen aalto tulee....
    On sit turha tääl ruikuttaa,kun iskee tosissaan ja sunkin muksus keuhkot vetelee viimeisiä...
    Ainahan sitä koitetaan pelotella. Pimeän keinoja. Vaan ei toimi kauan enää! Nytkään ei enää niin monen kohalla.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki
    Tää teksti oli voinu olla mun kirjottamaa lukuunottamatta tota isorokko-osiota.
    Muakin vähän hämmentää et on kokeiltu, mut silti jatketaan testaamista. Sit ei kummiskaan olla varmoja. Sit ne on valmiita ja suomeen tulee lokakuun alussa eka erä. Hämärää on :/

Tämä muakin hämmentää,henk.koht.mää kelaan ettei noin nopeesti voi kehittää rokotetta...ja se,että mun pitäs ottaa vastuu tuon 1,5v:n rokotteesta ja kun hommasin lapsille noi vesirokko-rokotteet sun muut omasta taskusta niin silti kaikki ovat ne sairastaneet...rupee tuntuun rahastukselta! Mites ton sikalentsun rokotteet,onko ne ilmasia vai pitääkö maksaa??(Oon vähän ulkona kuvioista)

ihan perus kotiäiti
    Vierailija
    Meillä 2-vuotias juuri sairasti influenssan. Kuumetta oli paljon ja yskää. viikossa oli poika taas elämänsä kunnossa. En olisi uskaltanut tervettä lasta rokottaa rokotteella, jonka vaikutuksia ei tunneta ollenkaan.

Sivu(t) 1 / 9 1 2 ... ViimeinenViimeinen

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu