Kuinka monella on sisarpuolia, joita et ole koskaan tavannut?

  • Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti
v
Mulla on velipuoli, itseäni n. 7 vuotta vanhempi. Kuvia olen nähnyt, vaan en ole koskaan tavannut. Oli outoa nähdä hänen tyttärensä kuva, oli hyvin samannäköinen kuin minä siinä iässä.
 
kyllä
Minulla on isän puolelta kolme sisaruspuolta. En ole koskaan heitä tavannut. Lähetin heille kirjeet jokin aika sitten ja kerroin itsestäni&annoin omat yhteystietoni, mutta kukaan heistä ei ottanut yhteyttä.
 
Blume
Siskopuoli, josta ei juuri meidän perheessämme mainita. Hän rikkoi kokonaan äitini ja muiden perheenjäsenteni (mukaan lukien me muut lapset) välit. En ole koskaan naista tavannut, hän on minua 4 vuotta nuorempi, asuu Suomessa. Enkä toistaiseksi välitäkään tavata.
 
iskä on ehtivä mies
Mulla, itse olen vanhin meistä mutta isällä on yksi au-lapsi joka on joltisenki samanikäinen kuin mun sisko eli äiti odotti siskoa ja sen toisen äiti odotti sitä velipuolta samaan aikaan ja sitte on mun isän "uudesta" liitosta kaksi siskopuolta. Siis näistä kolmea sitä velipuolta ja niitä siskopuolia en oo ikinä tavannu. Ehkäpä perunkirjotuksessa sitte tavataan ja saas nähdä kuka ei tiedä kenestä :wistle:
 
vieras
Mun miehellä on. Mutta ei tiedetä onko hän mies vai nainen. Ikää päälle 40 v nyt. Mun miehen ei edes periaatteessa edes pitäisi tietää asiasta, mutta on vaan tässä 'selvinnyt' tälläinen asia...
 
Tanja
Mulla on, kaksi velipuolta ja siskopuoli. Ikinä en ole ollut heidän kanssaan tekemisissä ja ovat minua huomattavasti paljon vanhempia. Aikoinaan jopa leikittelin ajatuksella heidän tapaamisestaan mutta mitä suotta toisten elämiä sotkemaan. isän kuollessa hautasin heidätkin.
 
minulla on sisaruspuolia, näin on kerrottu. biologista isääni en ole koskaan tavannut, mutta tiedän, että syntymiseni jälkeen hän meni naimisiin, jopa useamman kerran. näin on kasvattiäitini kertonut.
aina joskus leikin ajatuksella, että alan etsiä nuoremmat sisaruspuolet, mutta vielä ei ole rohkeus riittänyt. en oikein edes tiedä, miten asiaa voisi alkaa tutkia. biologisen äitini suhtautuminen asiaan kaihertaa myös mieltäni :/
 
Minun tietämiäni on yksi siskopuoli, olen kyllä kerran nähnyt kun oli vuoden ikäinen. Sen lisäksi yksi velipuoli, näin pari kertaa vauvana ja ilmeisesti nyt adoptoitu velipuoli, jota olen myös nähnyt muutaman kerran taaperona.

Uskon kuitenkin, että mulla on varmaan tuolta isän puolelta vielä lisääkin sisaruspuolia, joista mulla ei ole tietoa. :kieh:
 
"vieras"
Mulla on kaksi veljeä ja yksi sisko. Kaikki ovat mua vanhempia ja tiedän heistä vain nimet ja syntymäajat, en sitä onko meillä kaikilla sama isä ja mahtavatko he tietää minusta.
 
"kesis"
ah niin kivan äiti uusien misten/miehen kautta parit ei verelliset puolikkaan/olemattomat kolmasosat tms miksi noita nyt sanoisi....1krt nämä nykyiset tavannut..ei kiinnosta kauheasti kun ei tiedä taas kuka kuvioissa 10v kuluttua...
 
Huhun olen kuullut, jotta minulla olisi isän puolelta sisaruspuoli, mitään varmaa tietoa ei ole eikä isä tunnusta. Perunkirjoituksessa sitten varmaan selviää, jos on tunnustettu. Siitä voisi kyllä hienoinen sota syttyä.
 
mies ei ole halunnu selvittää biologisia vanhempia vaikka sai selville vahingossa äitinsä nimen ja syntymäajat yms.. isäänsä ei tiä, ainoastaan sen että on ollu naimisissa ja syrjähypyn tuloksena. mie taas ole nutelias (tiedon haluinen) että tahtosin selvittää.
 
"Lili"
On 6-7 vuotias siskopuoli jota en ole koskaan tavannut enkä löytäny netin avullakaan, isältä ei tietoa asiasta heru joten jos ideoita kuinka löytää hänet nii antaa tulla ?:)
 

Yhteistyössä