Minne mennä tänään miehen kanssa kahdestaan?

Meidän lapset on menossa mummulaan yökylään, kun viettävät siellä huomenna sitten vapaapäivää. Tai no esikoinen nyt menee kouluun joka tapuaksessa, mutta kuopus saa päiväkodista vapaapäivän ja nukkua aamulla pidempään.

Meillä olis miehen kanssa tiedossa siis pari tuntia yhteistä aikaa illalla. Harvinaista herkkua, tänä vuonna kun ollaan kerran oltu kahdestaan syömässä hääpäivän kunniaksi, kun muuten ei juuri olla raaskittu lapsia hoitoon laittaa, kuopuksen päiväkotiin meno alkuvuodesta oli tarpeeksi rankkapaikka :/

Mutta minne sitä sitten vois mennä? Jos mennään leffaan niin eihän se ole oikeastaan aikaa kahdenskesken kun kumpikin tuijottaa vaan valkokangasta. Ja syömään meno taas... no, kun juuri kotona syötiin vatsan täydeltä ja hyvin. Mut jos ollaan vaan kotona niin... plääh. Mä taidan olla vaikea tai hyvin huonon mielikuvituksen omaava ihminen :ashamed: :xmas:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Menkää vaikka katsomaa Pabloa ;)

Mitä se ukko hauisi tehdä?
Pitäiskö ukoltakin oikein mielipide kysyä? B) :D
Mietin että jos se olis vähän mielikuvitusrikkaampi kun sinä :D
Niin... mä vaan luulen, että sen mielikuvitus tuottais jotain kahdenkesken makuuhuoneessa toteutettavaa :whistle: Kun mä taas haluan ulos tästä talosta =)
 
tytsyjen äiti
Onko missään lähellä kivaa keikkaa lempibändillä? Me asutaan Keravalla ja tässä lähellä(Kerava, Tikkurila, Järvenpää) on usein viikollakin kivoja bändejä esiintymässä jossain. Jos saadaan lapset hoitoon tykätään miehen kanssa käydä jossain kuuntelemassa live-musaa ja otetaan parit sidukat. Joskus "lapseton"ilta on kyllä kiva viettää kotonakin kun saa rauhassa saunoa, jutella, touhuta muutakin jos on fiiliksiä, käydä kahdestaan iltakävelyllä.. Musta tällainen sadepäivä on kyllä aika sopiva leffareissuunkin, voihan sitä kahdestaan olla vielä leffan jälkeen jossain istumassa iltaa. Hauskaa iltaa mitä teettekin! Meillä parin vk.päästä tiedossa lapsille hoitaja ja kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa : )
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsyjen äiti:
Onko missään lähellä kivaa keikkaa lempibändillä? Me asutaan Keravalla ja tässä lähellä(Kerava, Tikkurila, Järvenpää) on usein viikollakin kivoja bändejä esiintymässä jossain. Jos saadaan lapset hoitoon tykätään miehen kanssa käydä jossain kuuntelemassa live-musaa ja otetaan parit sidukat. Joskus "lapseton"ilta on kyllä kiva viettää kotonakin kun saa rauhassa saunoa, jutella, touhuta muutakin jos on fiiliksiä, käydä kahdestaan iltakävelyllä.. Musta tällainen sadepäivä on kyllä aika sopiva leffareissuunkin, voihan sitä kahdestaan olla vielä leffan jälkeen jossain istumassa iltaa. Hauskaa iltaa mitä teettekin! Meillä parin vk.päästä tiedossa lapsille hoitaja ja kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa : )
Meidän pitää olla aika ajoissa kotona, kun on aamulla työpäivä eli nuo bändit taitaa soittaa vähän myöhemmin ja töihin meno estää sen sidukan juonninkin, mut muuten kiva idea.

Mua kiinnostais mennä jonnekin taidenäyttelyyn, mut ei kai sellaiset enää auki ole sunnuntai-iltana :(


 

Yhteistyössä