Mitä huijausta tuo EUROJAHTI oikein on?

  • Viestiketjun aloittaja huijattu
  • Ensimmäinen viesti
huijattu
Päätinpä nyt huvin vuoksi kokeilla että mitä tapahtuu jos laittaa sinne viestiä. Satuin vastaamaan oikein ja sen jälkeen piti vielä soittaa numeroon josta kuului vielä kolme kysymystä. Näihinkin vastasin oikein, mutta sitten se peli loppui yks kaks..eikä kukaan voittanut. Siis mitä hemmettiä??
 
äiti
Katsopa niitä ohjeita uudelleen. Sun täytyy osallistua monta kertaa ja niistä sitten eniten viikossa pisteitä kerännyt voi voittaa.

Täyttä huijausta. Mäkin ymmärsin ensin, että kertasoitto riittää, mutta eihän se näin ole.
 
ihan lävestä
mäkin sorruin vastaamaan ja sieltäpä tuli pikaisesti viestiä että soita tähän numeroon 070082600, jossa kysyttiin jotain älyn yksinkertaista, mutta painettuani oikeaa numeroa vastaukseni ilmoitettiin vääräksi ja kehoitettiin taas aloittamaan alusta.... tienaavat palkintorahat tyhmyreiden soitoilla.
 
antti
Alkuperäinen kirjoittaja huijattu:
Päätinpä nyt huvin vuoksi kokeilla että mitä tapahtuu jos laittaa sinne viestiä. Satuin vastaamaan oikein ja sen jälkeen piti vielä soittaa numeroon josta kuului vielä kolme kysymystä. Näihinkin vastasin oikein, mutta sitten se peli loppui yks kaks..eikä kukaan voittanut. Siis mitä hemmettiä??
 
pettynyt
Koskaan en ole vastaaviin peleihin osallistunut, mutta nyt hairahduin koittamaan. Vastattuani oikein, minua kehotettiin soittamaan numeroon 070082600.Ajattelin että kun tähän leikkiin on kerran mukaan lähdetty, päätin jatkaa. Vastasin oikein mutta sieltä sanottiin että vastasit liian myöhään, vaikka äänimerkki tuli kauan vastaukseni jälkeen. Minua pyydettiin soittamaan uudelleen mutta en viitsinyt enää. Sitäpaitsi pelistä sai minusta sen vaikutuksen että riittää kun vastaa yhteen kysymykseen ja se on siinä.. Omaa tyhmyyttähän se oli kun ei perehtynyt ohjelmaan ennen ilmoittautumista, mutta kyllä se vähän harmitti!
 
hohhoijaa
Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt:
Koskaan en ole vastaaviin peleihin osallistunut, mutta nyt hairahduin koittamaan. Vastattuani oikein, minua kehotettiin soittamaan numeroon 070082600.Ajattelin että kun tähän leikkiin on kerran mukaan lähdetty, päätin jatkaa. Vastasin oikein mutta sieltä sanottiin että vastasit liian myöhään, vaikka äänimerkki tuli kauan vastaukseni jälkeen. Minua pyydettiin soittamaan uudelleen mutta en viitsinyt enää. Sitäpaitsi pelistä sai minusta sen vaikutuksen että riittää kun vastaa yhteen kysymykseen ja se on siinä.. Omaa tyhmyyttähän se oli kun ei perehtynyt ohjelmaan ennen ilmoittautumista, mutta kyllä se vähän harmitti!
Voi jeesus, lukekaa säännöt ENNEN osallistumista. Ei tarvi sitte jälkeenpäin harmitella, tuollahan se kaikki lukee. Ihmiset on tyhmiä...

http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/osallistu/ohjelma__calltv__eurojahti?940958
 
esko
Voitetta todennäkösemmin 10-50 tuhatta esimerkiks kenossa. Eurojahti on aivan järkyttävää kusetusta. Todennäköisyys voittaa toi potti on arviolta 1 / 500 000. Jos mietit miten vaikea on osua esim. 1/10 niin voitte vaan kuvitella miten naurettava todennäköisyys toi on. Suhteellisuuden taju tosin pettää pahasti ihmisillä kun puhutaan todella pienistä todennäköisyyksistä. Tyhmät sitten haksahtaa näihin.. Ei oo mun päänsärky.
 
minä
menkää kahtoon googlen kautta laitatte eurojahti. niin sieltä näkkee millon kyseinen finaali päättyy. eilen piti päättyä kilpailu. tiiä sit kuka voitti. en mä ainakaan.
 
minä
menkää kahtoon googlen kautta laitatte eurojahti. niin sieltä näkkee millon kyseinen finaali päättyy. eilen piti päättyä kilpailu. tiiä sit kuka voitti. en mä ainakaan.
 
Andres
I am sure Matt Drudge appreciated your view on how Obama has gereted foreign officials over the past 4yrs. What I have personally found worrisome is his lack of respect toward Israel.
 
Sergio
I am sorry but, refusing to go and kill <a href="http://olfftlmweo.com">inenncot</a> children in Vietnam does not make you a loser?? If everyone had just refused then we wouldn't have f****ed up so many people by spraying agent orange, have so many veterans with PTSD and other such things. No, refusing to be violent is not a loser. A loser is someone who rushes to violence like the US was in those times.
 
ei natsaa
ei todellakan natsaa soitto kysymykseen vastattu alle 0,5 sec oikein mutta liian hidas vastaus. lopussa voittaja pääsee suoraan lähetykseen ja puhelimesta vastaa joku helvetin pertti 67v jolla varmasti alzheimer, vaipat ja diabetes ja hän vastaa äärimmäiseen helppoon kysymykseen oikein kello on 5.30 aamulla. eli kusetusta niiiiiiin kusetusta.
 
seppo.23
Ei noitakaan paskaohjelmia olis, jos ei idiootit sinne soittelis. Muualla maailmallahan nuo on jo menneet pois muodista, kun viisaampi väki ei ole kyseisistä kusetuksista innostunut.
 
"Jari"
Hei,maikkarilla loppu se 45-minuuttia ohjelma,joka selvitteli kaikennäköisiä epämääräisiä huijauksia ja petoksia...mut sen omilla kanavilla pyörii tälläinen huijauspeli.. Ehdotan ylen motin toimittajille jutun tekemistä,hävetkää MAIKKARI!! Ps. Luulis maikkarinkin tietävän,keneltä näin yöaikaan rahat otatte, hyi helvetti!!
 

Yhteistyössä