Rv 36 ja verinen vuoto?

odottaja
ota heti yhteyttä äitipoliin. joko synnytys käynnistymässä tai tosiaan istukassa ongelmia. itse olin osastolla verenvuodon takia rv 32, mutta se mnei ohi ja nyt viikkoja 38. osastolla sanoivat, että verinen vuoto vaatii aina sairaalakäyntiä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja odottaja:
ota heti yhteyttä äitipoliin. joko synnytys käynnistymässä tai tosiaan istukassa ongelmia. itse olin osastolla verenvuodon takia rv 32, mutta se mnei ohi ja nyt viikkoja 38. osastolla sanoivat, että verinen vuoto vaatii aina sairaalakäyntiä!
Johan kirjoitin että olen ollut yhteydessä sairaalaan.
 
er
Tosiaan jos vuotoa paljon istukka ongelmaa muuten synnytys lähenee. Mulla tuli viikon enne synnytystä veristä vuotoa,usein kuulemma uudelleen synnyttäjillä kertoo paikkojen aukeamisesta.
 
Mulla oli veristä vuotoa joskus 31+4 viikolla. Ei sen syy koskaan selvinny, kävin äitipolilla ja jäin sinne seurantaanki koko päiväks. Sitten se vuoto vaan loppu. Seuraavan kerran samanlaista vuotoa esiinty sitte loppuraskaudessa ja se kerto mulla kyllä synnytyksen lähestymisestä. Sitä alko tulla siis seksin jälkeen ja sit tiputteli aina hetken aikaa kunnes loppu. Sitä kesti varmaan vajaan viikon, kunnes synnytys sitten käynnisty.
 

Yhteistyössä