*

Auttakaa, niska/yläselkä/lapaluu, jostain tuolta niin kipeä ettei pää liiku
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 12. Osumia 12

Ketju: Auttakaa, niska/yläselkä/lapaluu, jostain tuolta niin kipeä ettei pää liiku

apuja
    Vierailija

Auttakaa, niska/yläselkä/lapaluu, jostain tuolta niin kipeä ettei pää liiku

illaksi voi lähteä pois, mutta aamulla taas herään kipuun enkä saa päätä liikutettua kuin tiettyyn suuntaan

jostain tuolta selkärangan vasemmalta puolelta sattuu, bburana ei auta. Mitä ihmettä mä teen sille kun ei pysty venyttelemäänkään

apua
    Vierailija
    se on tulehtunu.. :/ kylmää (jääpussi), voltareena tms. ja buranaa (tulehduskipulääke). ja lepoa. sama vaiva just, kävin lekurissa asti..

ap
    Vierailija
    en osaa oikein paikantaa, että mistä kohtaa sattuu, kun ei saa päätä käännettyä sen verran, että tekis tositosi kipeetä ja näkis missä kohtaa se on.

apua
    Vierailija
    kokeile hieroo voltareenia tai mobilaattia koko alueelle. oikeesti helpottaa, vaikka hitaasti paraneekin. ei kannata käännellä sitä päätä, jos kerran on niin kipee, tekee vaan vahinkoa lisää.

ap
    Vierailija
    kokeilin jo hieroa piroxin nimistä voidetta, mut se jäi vaan siihen ihon päälle kuivuneena. Ihana olo kun on tämä ja pirunmoinen flunssa/kuumetta

ap
    Vierailija
    tuntusko sulla kuin ois ollu yks nikama pois paikoiltaan?

olisko rangassa lukkoja? kokeile et käärit pyyhkeen jonka laitat lattialle ja menet makaamaan pyyhekääreen päälle...liikuttaen käärettä nikamien välissä...painat selkää kääreeseen...näin voi saada pieniä lukkoja auki itse....tai toinen et menee istumaan selkänojaiseen tuoliin...."makaa" pöydällä ja lähtee sieltä hiljaa nousemaan pystyyn istumaan, kädet ylhäällä....ja nojautuu selkänojaan niin että lukossa oleva nivelen väli jää selkänojan reunaan....monesti näillä keinoilla saan lukkoja itse auki...

apua
    Vierailija
    joo. makasin kovalla lattialla selällään,et sain selän ihan suoraks.. kyllä se alkaa helpottaa vielä! jaksuja!

Sattuuko jos hengästyt? Meijän tytöllä oli selässä tuntuvaa kipua jota hän itse piti lihaskipuna. Sunnuntai iltana hän kävi sitä valittamassa ja häntä hoitaja neuvoi ollenkaan tutkimatta syömään särkylääkettä ja menemään kolmen päivän päästä omalle lääkärille, jos ei helpota. Onneksi hän ei jäänyt odottelemaan sitä kolmea päivää vaan maanantaina kävi sitten lekurilla ja diagnoosi oli epätyypillinen keuhkokuume. Hänellä ei ollut ollenkaan lämpöä eikä tulehdusarvot olleet nousseet.

ap
    Vierailija
    tuota pyyhejuttua pitää viel kokeilla. En osaa paikallistaa, että sattuuko nikamiin vaiko lihakseen, mutta selvästi vasemmalla puolella, eli varmasti lihaksessa on. Tuntuu kuin ois nikama jotenki hullusti, vaikkei se varmaan edes ole, tuntuu vain.

ap
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja mimmelin äiti
    Sattuuko jos hengästyt? Meijän tytöllä oli selässä tuntuvaa kipua jota hän itse piti lihaskipuna. Sunnuntai iltana hän kävi sitä valittamassa ja häntä hoitaja neuvoi ollenkaan tutkimatta syömään särkylääkettä ja menemään kolmen päivän päästä omalle lääkärille, jos ei helpota. Onneksi hän ei jäänyt odottelemaan sitä kolmea päivää vaan maanantaina kävi sitten lekurilla ja diagnoosi oli epätyypillinen keuhkokuume. Hänellä ei ollut ollenkaan lämpöä eikä tulehdusarvot olleet nousseet.
    kyllä tuo selvästi sattuu enemmän tuonne niskaan, koska pääkään ei liiku normaalisti.

jäiks
    Vierailija

Thumbs down

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja mimmelin äiti Näytä viesti
    Sattuuko jos hengästyt? Meijän tytöllä oli selässä tuntuvaa kipua jota hän itse piti lihaskipuna. Sunnuntai iltana hän kävi sitä valittamassa ja häntä hoitaja neuvoi ollenkaan tutkimatta syömään särkylääkettä ja menemään kolmen päivän päästähttp://kaksplus.fi/images/icons/icon13.png omalle lääkärille, jos ei helpota. Onneksi hän ei jäänyt odottelemaan sitä kolmea päivää vaan maanantaina kävi sitten lekurilla ja diagnoosi oli epätyypillinen keuhkokuume. Hänellä ei ollut ollenkaan lämpöä eikä tulehdusarvot olleet nousseet.
    sattuu jos hengästyn, ja taidan käydä huomenna lääkärissä

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu