Alasti kotona: vuodeksi vankilaan?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mies keitti alasti kahvia kotinsa rauhassa - vuoden vankeus uhkaa
22.10.2009 16:33


Springfieldissä Virginian osavaltiossa asuvaa Eric Williamsonia syytetään itsensäpaljastamisesta, kun hän oleskeli alasti omassa kodissaan.

Williamson oli herännyt ja tepastellut alasti keittämään aamukahvia, mutta ei tiennyt, että nainen ja 7-vuotias poika näkivät tämän ikkunasta. Nainen soitti poliisille ja Williamson kerättiin talteen vain muutamaa hetkeä tapahtuneen jälkeen.

- Kyllä, olin alasti, mutta olin yksin kotona ja oli pimeää, enkä arvannut kenenkään katselevan minua, Williams kommentoi.

Williamsonilla on itsellään 5-vuotias tytär.

- Olen rakastava isä ja kaikki ystäväni tietävät, etten ikimaailmassa tekisi mitään sellaista lapsen läsnäollessa.

Poliisi tulkitsi asian kuitenkin niin, että Williamson olisi tahallaan halunnut tulla nähdyksi alasti. Jos hänet tuomitaan, hän voi saada jopa vuoden vankeustuomion.

Williamson kiistää kaiken ja aikoo myös hakea korvauksia poliisilta.

IS-
 
Hieno tietää, kumpi ammeriikkalaisille on pyhempi asia: kodin koskemattomuus vai pedofiilikammo. Olisin kuvitellu, että ensimmäinen, kun eikös siellä saa monella seudulla ampua ihmisen suurinpiirtein jos se tulee tontille.
 
Haiti81
Vielä hassummaksi asian tekee se, että kello oli silloin ollut vissiin 5.30 aamulla, ja nainen oli poikansa kanssa oikaissut talon pihan poikki, eivät siis mistään yleiseltä tieltä asti nähneet. Ja nyt poliisi kulkee ympäri naapurustoa kyselemässä ovatko naapurit nähneet ukkoa alasti aikaisemmin...

Ollaan kanssa päivitelty miehen kanssa tätä juttua. :D
 
Pitäskö koittaa samaa. Mennä kyyläämään tonne ikkunaan naapuritaloa ja tehä ilmotus siveettömästä käytöksestä :D Johan ne nauras mut ulos jos menisin kertomaan että joku on kotonaan alasti/vähäpukeinen.
 
kyy
Ei voi taas muuta kuin nauraa! :D Itse tuona miehenä kyllä nostaisin vasta syytteen sitä ilmoituksen tehnyttä naista kohtaan: luvaton oleskelu toisen tontilla ja vieläpä tirkistely!
 
Tämä on tosi!
Meidän entiset naapurit soitti poliisit vastaavassa tilanteessa. Isä oli saunassa ja meni vilvottelemaan toiseen huoneeseen, alasti tietysti kun saunasta kerran tuli. Ulkona oli pimeää, ja sälekaihtimet unohtuneet auki. Kohta oli poliisit oven takana pimputtamassa. Totesivat vielä ettei naapurista voinut nähdä meille muuten kuin tulemalla ihan tontin rajalle tiirailemaan tai kiikareilla sisältä. Että silleen. Isi ei joutunut vankilaan. :LOL:
 
atte
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mies keitti alasti kahvia kotinsa rauhassa - vuoden vankeus uhkaa
22.10.2009 16:33


Springfieldissä Virginian osavaltiossa asuvaa Eric Williamsonia syytetään itsensäpaljastamisesta, kun hän oleskeli alasti omassa kodissaan.

Williamson oli herännyt ja tepastellut alasti keittämään aamukahvia, mutta ei tiennyt, että nainen ja 7-vuotias poika näkivät tämän ikkunasta. Nainen soitti poliisille ja Williamson kerättiin talteen vain muutamaa hetkeä tapahtuneen jälkeen.

- Kyllä, olin alasti, mutta olin yksin kotona ja oli pimeää, enkä arvannut kenenkään katselevan minua, Williams kommentoi.

Williamsonilla on itsellään 5-vuotias tytär.

- Olen rakastava isä ja kaikki ystäväni tietävät, etten ikimaailmassa tekisi mitään sellaista lapsen läsnäollessa.

Poliisi tulkitsi asian kuitenkin niin, että Williamson olisi tahallaan halunnut tulla nähdyksi alasti. Jos hänet tuomitaan, hän voi saada jopa vuoden vankeustuomion.

Williamson kiistää kaiken ja aikoo myös hakea korvauksia poliisilta.

IS-
 
auryn
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yksi sana: Yhdysvallat.
Nimenomaan. Siellähän ei lapset näe vanhempiaan nakkena, ja ties mihin asti lapsia voi kylvettää ilman uimavaatteita...
Ja kahden litran silikoneja saa näyttää koska ja missä vaan, kunhan nännit (pahan alku ja juuri) on piilossa....
Go USA!
 
"nakke"
itse olisin jatkuvasti vankilassa jos täällä tuosta tulis lähtö. Miettikääs Monican suihinottoa tutkintamateriaalia 2000 sivua - yhdestä suikkarista. Kuka siinä oikeesti tyydytti ja ketä ja mitä?
 

Yhteistyössä