Tampereen seurahuone

  • Viestiketjun aloittaja lähtöseuraa vailla
  • Ensimmäinen viesti
lähtöseuraa vailla
Alkuperäinen kirjoittaja TT:
Vanhempia ihmisiä käy paljon mutta myös nuorempiakin välil. MEE SEURAHUONEEN sivuille, kato liput, esiintyjät ym..
Kävin jo, lippujen hintoja en löytänyt, mutta ei se niin tärkeää ole. Mitä tarkoitat "vanhemmalla väellä"? 30-40, vai 50-60?
Olen itse 39.

Haluaisin johonkin iskelmätanssiravintolaan, missä tanssitaidolla ei niin väliä. Ja tosiaan, KEHTAISIKO LÄHTEÄ YKSIN? Tuntuisi oudolta lähteä yksin, mutta ei se sitten niin haittaa, jos siellä on muitakin.
 
ap
Äh, en mä taida lähteäkkään mihinkään. Niinkuin en ikinä. Jos hakisi huotsikalta pari siideriä ja katsois leffaa, laittais saunankin lämpiään. Pääsisi aamullakin ajoissa ylös ja hommia tekemään. Nämä viikonloput on niin tylsiä, kun lapsi on isällään. (Ja niin tulee muuten aina olemaankin, ellen koskaan löydä/etsi kumppania, jonka kanssa niitä viettäisi...) ;-)
 
Carita
Kannattaa lähteä, siellä on kaikenikäistä porukkaa. Itse olen 29v ja käynyt viitisen vuotta, enkä minäkään nykyisin ole nuorin. Itse olen tutustunut lähinnä 30-50 vuotiaisiin miehiin, mutta onhan siellä niitä vanhempiakin. Ja monet naiset ja miehet käyvät siellä yksinään. Tanssittajia riittää ja jos ei riitä niin rohkeasti hakemaan itse.
 

Yhteistyössä