+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 12. Osumia 12
-
16.11.09, 18:00 #1väsynyt äitiVierailija
Taapero ei nuku!!!! Kuuluuko uhmaan?
Näyttää siltä että meidän 1 v 8 kk ei aiokaan nukkua
...viime yö meni 9 h unilla 1,5 h taistelun jälkeen ja äsken yritettiin toiset 1,5 h päikkäreille,tuloksetta, yleensäkin menee se vähintään 1 h. Öisin herää kupeksimaan o,5-1 tunniksi useinmiten.... Koetan pitää rutiinit samanlaisina mutta kun ei niin ei.....Vinkkejä kaivataan todella. Kannattaisko nukuttaa päikyt ulkona vaikka muutenkin ulkoillaan?
-
-
16.11.09, 18:02 #2apVierailija
nostan
-
16.11.09, 18:03 #3samaaVierailija
Meillä ihan samaa, alkoi reilu viikko sitten. Aikaisemmin meni se 5-15min ja jo oli poika unella. Nyt tapellaan se 1-1 1/2h päikkäreiden ja yöunien kanssa, sitten saattaa heräillä yöllä tarkistamaan tilanteen. Meilläkin ollut rutiinit samat ja näkee miten toinen on väsynyt niin silti pitää tapella vastaan.
-
16.11.09, 18:04 #4
meillä alkoi kans ihan yhtäkkiä, 1v9kk. Ihan vasta nukkui vielä 11h+2h ja nyt jotain 9h+1h ja välillä ei päikkyjä ollenkaan. :o
-
16.11.09, 18:08 #5apVierailija
Sehän se harmittaakin kun puhkiväsyneenäkin laitetaan vaan vastaan nukkumaan mennessä
...väkisinkään ei viitti makuulla pitää. Saattaa sitten nukahtaa autoon kauppareissulla kun niin väsy mutta jos siinä antaa nukkua niin sitten ei illalla toivoakaan....Toivottavasti tää on ohimenevää, meillä tosin jo kestänyt kuukauden päivät.
-
16.11.09, 18:15 #6
Meillä on ollu tota showta varmaan kuukauden ajan kohta ja neiti on nyt 1,5v. Pikkasen pinnaa kiristää, varsinkin kun se olen minä joka sen joka päivä kaks kertaa laittaa nukkumaan.
-
16.11.09, 18:16 #7vierasVierailija
Mä en henkilökohtaisesti ole ikänä ymmärtänyt miksi pitää lasta väkisten saada sinne petiin kaadettua? Kertokaa mulle tämä asia nyt kiitos.
Jos lapsella on vaihe että "tappelee vastaan" niin olen antanut elämän mennä omalla painollaan. Illalla nukahtaa sitten ajoissa. Kyllä se siitä alkaa menemään kun ei ota niin isoa stressiä näin pienestä asiasta.
-
16.11.09, 18:16 #8kjVierailija
Kuulostaa kyllä niin kovin tutulta.. Meillä poika aloitti tuon nukkumattomuuden 2kk sitten 1v7kk iässä. Unille meno on sängystä karkailua silmät ristissä. Nyt tosin "taisteluajat" lyhentyneet jo, joten eiköhän tämä ole vain jokin ohimenevä kausi. Päikkärit jää nukkumatta nykyään suosiolla, jos yöunta kertynyt lähemmäs 10h. Nukkuu siis melko vähän, mutta niin on aina nukkunut. Näyttää tuo 10h olevan keskimääräinen unentarve nyt 1v9kk ikäisenä..
-
16.11.09, 18:18 #9vierasVierailijaNo kun se ei aina mee näinkään! eli meillä ainakin mitä huonommat päikkärit tai ei unia lainkaan- ilta taistelua, väsyä, äksyä, huonot unet. Ja taas myös toisinpäinkin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras
-
16.11.09, 19:01 #10apVierailija
Ja oon minäkin aatellu että jos päiväunet jää vähäsiksi niin lapsi sitten käy illallakin ylikierroksilla eikä saa unta sen takia. Onneks en ole ainut joka tän asian kanssa pähkäilee.
-
16.11.09, 19:05 #11Piika-äitiVierailija
Meillä ainakin kuuluu. Tänäänkin puolikuntoinen 2v 3 kk jaksoi tunnin rimpuilla ja itkeä unta vastaan. Mutta sitten se vei pikku ukon.
Aikaisemmin vain otin pojan kainaloon ja narrasin olemaan siinä kirjoja lukemalla ja satuja kertomalla ja pidinkin vähän puoliväkisin paikallaan, mutta nyt hän potkii ja riehuu välillä niin valtoimenaan ja olen itse viimeisillä viikoilla, niin en jaksa samalla tavalla rauhoittaa.
Mutta kyllä se vaivalloinenkin nukuttaminen maksaa vaivansa. Seuraavat kolme vuorokautta päiväunettoman päivän jälkeen ovat ainakin meillä niin vaikeita.
-
17.11.09, 00:48 #12
huoh :/
meillä ei suju ollenkaan tuo nukkumaan meno nyt. Suurimmalti osin varmaan johtuu tuosta uudesta sängystä, mutta kun muutakaan ei ole niin pakko jatkaa tätä opettelua. Ei passaa että jään viereen, mut huoneesta poistuminen saa aikaan lähes hysteerisen itkun. Ja toinen on aivan poikki kun jäi päikkäritkin väliin.
Tykkää
Tilaa uutiskirje
Markkinat
Horoskooppi
TV-Maailma
Blogit
Kerhot

Lainaa

Onko muille tullut viime hetken rimakauhu ennen synnytystä viimeisillä...
Tänään, 14:43 Mitäs nyt?