*

Mitä teillä on maksanut täydellinen saunaremontti? Teittekö itse vai teetittekö?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 5. Osumia 5

Ketju: Mitä teillä on maksanut täydellinen saunaremontti? Teittekö itse vai teetittekö?

Mitä teillä on maksanut täydellinen saunaremontti? Teittekö itse vai teetittekö?

Mä haluisin kaikki uusiksi:

saunan ja pesutilan väliseinä eri kohtaan mitä nyt ja yläosa lasiseinää
    katon panelointi tai maalaus
    listat
    uudet saunan- ja pesutilan ovet
    laatat lattiaan ja seiniin
    saunalauteet (jotka tulisi eri paikkaan)
    kiuas
    tähtitaivas
    1-2 suihkua

oliskohan tuossa kaikki tarvittava ja osaisko kukaan sanoa hinta-arviointia jos kaikki tarvikkeet keskihintaisia?

sekä kodinhoitohuoneen laattiaan uudet laatat tai laattalaminaatti

Vieras
    Vierailija
    Meillä maksoi 25 000 euroa, siihen tosin kuului myös löylyhuoneen siirtäminen toiseen paikkaan, lattialämmityksen asennus ja koko talon vesiputkien uusiminen. Teetettiin työ.

jos osaa,niin tekee
    Vierailija
    Minä ja mies tehtiin kaikki itse,paitsi putkityöt.Minä laaatotin ja mies paneloi katon ja saunan + levytti kph seinät uudelleen,kun purettiin kaikki. Mut me ollaankin alalla.Sanoisin että alle viiden tonnin päästiin reippaasti.(putkimies kaluineen maksoi jo kolme tonnia)

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja jos osaa,niin tekee
    Minä ja mies tehtiin kaikki itse,paitsi putkityöt.Minä laaatotin ja mies paneloi katon ja saunan + levytti kph seinät uudelleen,kun purettiin kaikki. Mut me ollaankin alalla.Sanoisin että alle viiden tonnin päästiin reippaasti.(putkimies kaluineen maksoi jo kolme tonnia)
    Ok, kiitos. Isäni on vastaava rakennusmestari ja mieskin osaa paljon tehdä sekä sähkömiehet sun muut löytyy kyllä isäni suhteilla. Että taidammepa aloittaa remontin Ihanaa, mä niin inhoon tuota mein nykyistä kylppäriä/saunaa, joka taitaa olla ihan alkuperäinen eli vuodelta 1990

Lisää kokemuksia?

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu