Onko ryry-firenze aito nomination

  • Viestiketjun aloittaja Jep
  • Ensimmäinen viesti
ol
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
vai feikki?
Kun mä ostin oman koruni kultasepänliikkeestä ja siinä takana lukee ryry-firence. 17palaa maksoi vain 6e.
Ei oo. Meiän tyttö sai saman lahjaksi. Antaja luuli ostavansa aidon nominationin. Meitä se ei harmittanut, lahjan antajaa kylläkin.
 
ap
Sama liike otti tuosta kultapalasesta 14e, joten sen nyt ainakin luulis sit olevan aito. Jännä että kultasepänliike myy feikkiä ja näyteikkunassa oli mainos, että NOMINATION.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sama liike otti tuosta kultapalasesta 14e, joten sen nyt ainakin luulis sit olevan aito. Jännä että kultasepänliike myy feikkiä ja näyteikkunassa oli mainos, että NOMINATION.
Mitä sen kultapalasen takana lukee?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mikä siitä tekee feikin?:
Tota mitä ihmeen väliä sillä on, onko se just nomination vai toi sun, jos kerran molemmat ajaa samaa asiaa?
Ei kai mikään. Kunhan ero ei oo samanlainen kuin aidoilla ja feikeillä crockseilla. Niissä on ainakin niin selvä ero..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mikä siitä tekee feikin?:
Tota mitä ihmeen väliä sillä on, onko se just nomination vai toi sun, jos kerran molemmat ajaa samaa asiaa?
Yleensä se erottava tekijä on laatu.

Tuttava osti feikin ja palasta irtosi se kuvio lähes heti, sai toki uuden tilalle kun valitti. Outoa että jossain annetaan ymmärtää, että kyseessä on aito Nomination ja myydään kopiota. Tuttavani tosin tiesi ostavansa kopion.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Nomination korupaloissa lukee nomination joka palassa.
Lukeeko se siinä korun ulko-vai sisäpuolella? Koska jos ulkopuolella, niin sit en kyllä halua aitoa...
Aidossa lukee ulko ja sisäpuolella. Siis aidossa lukee niissä "tyhjissä" paloissa myös ulkopuolella NOMINATION. Sit ei tietenkään niissä kuviopaloissa lue mitään ulkopuolella.

 
http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www.elle.fi/c/106659/2300_nomination_452.jpg&imgrefurl=http://www.elle.fi/muoti/vinkit/_a84405/ihania%2Blaattoja/&usg=__qs3Iu3GL_-AYsXz1djlCurio3os=&h=353&w=452&sz=38&hl=fi&start=7&um=1&tbnid=l8yQNUtCj13C5M:&tbnh=99&tbnw=127&prev=/images%3Fq%3Dnomination%26hl%3Dfi%26rlz%3D1B3GGGL_fiFI231FI231%26sa%3DN%26um%3D1
 
jepulis
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
vai feikki?
Kun mä ostin oman koruni kultasepänliikkeestä ja siinä takana lukee ryry-firence. 17palaa maksoi vain 6e.
Olet ostanut teräksisen perusrannekkeen, joka on italialainen, ja vastaa täysin Nominationin 17 palaista ranneketta. Feikeissä lukisi takana myös Nomination, jos ovat feikkejä.
 
asiaan tutustunut
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sama liike otti tuosta kultapalasesta 14e, joten sen nyt ainakin luulis sit olevan aito. Jännä että kultasepänliike myy feikkiä ja näyteikkunassa oli mainos, että NOMINATION.
Jos liikkeessä on mainos Nomination, niin siellä on varmaan myös Nomination- koruja tarjolla, mutta saattaa olla muitakin merkkejä ja yhtä aitoja italialaisia ne muutkin ovat esim. Ryry Firenze, Zoppini ja gold & steel, joita näkee muissakin liikkeissä.
 
g
aidossa nominationissa lukee palan päällä nomination ja takana stainless steel ja nomination. mulla kaks ranneketta, toinen aito ja toinen feikki eli vastaavanlainen kun nomination mutta on zoppini merkiltään...
 
kerropa mullekin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mikä siitä tekee feikin?:
Tota mitä ihmeen väliä sillä on, onko se just nomination vai toi sun, jos kerran molemmat ajaa samaa asiaa?
Ei kai mikään. Kunhan ero ei oo samanlainen kuin aidoilla ja feikeillä crockseilla. Niissä on ainakin niin selvä ero..
viitsitkö vaivautua selittämään mulle sen feikki jutun, onko feikki sellainen ,. jossa lukke taustalla Nomination stainless steel, ja ei sitten olekaan " aito ".
 
italian matkaaja
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
vai feikki?
Kun mä ostin oman koruni kultasepänliikkeestä ja siinä takana lukee ryry-firence. 17palaa maksoi vain 6e.
Ryry Firenze on aito italialainen brandi, kuten Nominatiokin, mutta siellä on muitakin valmistajia. Olen nähnyt Milanossa koruliikkeissä aitoja italilaisia muita esim- Zoppini ja gold & steel. Niitä näkyi itse asiassa enemmän kuin Nomination koruja.Suomessa taitaa olla päinvastoin.
 
selvyys eri merkeistä
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
vai feikki?
Kun mä ostin oman koruni kultasepänliikkeestä ja siinä takana lukee ryry-firence. 17palaa maksoi vain 6e.
Ryry-Firenze on italialainen brändi ,kuten NominatioN.molemmat ovat aitoja italialaisia merkkejä, mutta Nomination ei ole Ryry-Firenze tai päinvastoin.
 

Yhteistyössä