*

Sipulikeitosta lihapullia?? MIten??
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 15. Osumia 15

Ketju: Sipulikeitosta lihapullia?? MIten??

käsi keittiössä
    Vierailija

Sipulikeitosta lihapullia?? MIten??

on 400 g jauhelihaa ja pussi sipulikeittoa. Kanamunia löytyy, kermaa tms. ei. KIitos ohjeesta jos joku viitsii, lapset kuolee nälkään...

Yhdistät aineet ja paistat lihapullia.

Kerman korvikkeena käy vaikka kermaviili jos sitä löytyy, mutta välttämättä ei tarvitse.

no
    Vierailija
    Sekoita sipulikeittopussi ja 1 dl korppujauhoja kermaviiliin tai maitoon. Lisää mausteita.
    Lisää seokseen jauheliha ja kananmuna, sekoita.
    Pyöritä pullat ja paista 225 asteisessa uunissa noin 20-25min.

Mä teen lihapullat aina veteen (korppujauhot+vesi).

vieras
    Vierailija
    Mä olen tehnyt seuraavasti: yksi sipulikeittojauhepussi, 1 kermaviilipurkki, 1 kananmuna ja kaikki sekaisin. Hyvää tulee!

Mari
    Vierailija
    Sekoita 1 muna sekä peri rkl korppujauhoja tms. Lisää seokseen hieman mausteita esim. chiliä tai valkosipulia jos haluat. Lisää jauheliha ja pussikeitto ja sekoita kaikki hyvin. Vaivaa massaa vähän aikaa ja pyörittele palloiksi. Paista uunissa tai pannulla.

Sekaan voi laittaa myös 1 prk kermaviiliä jos haluaa, mutta laita silloin 2 munaa.

poikia3
    Vierailija
    tää tulee nyt omasta muistista

1 ps sipulikeittoa
    0,5 dl korppujauhoja
    1,5 dl vettä (minä olen laittanut yleensä kermaa tai kermaviiliä)

turvota 5 minuuttia

lisää 1 muna ja 400 g jauhelihaa.

vieras
    Vierailija
    Ja siinä sipulikeitossa on sitten jo paljon sitä suolaa, huomio se. ( ja lisäaineita....mutta se onkin jo toinen juttu)

vieras
    Vierailija
    Teet lihapullista sipulikeittoa reseptillä mutta toisinpäin.

poikia3
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja no
    Sekoita sipulikeittopussi ja 1 dl korppujauhoja kermaviiliin tai maitoon. Lisää mausteita.
    Lisää seokseen jauheliha ja kananmuna, sekoita.
    Pyöritä pullat ja paista 225 asteisessa uunissa noin 20-25min.
    aika pitkään paistat, mulla riittää 12 minuuttia.

**
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras
    Ja siinä sipulikeitossa on sitten jo paljon sitä suolaa, huomio se. ( ja lisäaineita....mutta se onkin jo toinen juttu)
    joo mä en noita lapsille syöttäis, mitä järkeä kotiruuassa johon työnnetään lisäainemoskaa?

sekoitat sen sipulikeittopussin siihen jauhelihaan ja lisäät vähä vettä. Jotkut laittaa korppujauhoja ja kanamunia mut mä en. Ei mitää lisämausteita välttis tarvi kun siin keitos on tarpeeks suolaa jne.

poikia3
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja **
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras
    joo mä en noita lapsille syöttäis, mitä järkeä kotiruuassa johon työnnetään lisäainemoskaa?
    Oiskohan noi silti parempi vaihtoehto, kuin einespullat, joissa ei oikeaa lihaakaan ole välttämättä edes 50 prosenttia? Vähän rajaa nyt.

Lucie
    Vierailija

Sipulikeitosta lihapullat

Laitan 800 g jauhelihaa, 1 purkki kermaviiliä ja 1 pussi sipulikeittoa. Silloin ei ole liikaa suolaa. Mutta lisäaineista en ajatellut. Kiitos!

No,
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras Näytä viesti
    Mä olen tehnyt seuraavasti: yksi sipulikeittojauhepussi, 1 kermaviilipurkki, 1 kananmuna ja kaikki sekaisin. Hyvää tulee!
    Tätä en kyllä usko! mutta jos tuohon viel jauhelihaa laittaa niin sit tulee hyvää.

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot