+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 6. Osumia 6
-
04.12.09, 22:00 #1apVierailija
Välittääkö takuuvälitys asuntoja luottotiedottomille?
.
-
-
04.12.09, 22:09 #2tassuVierailija
ei luottotiedottamalle yleensä vuokrata asuntoa ja jos sulla merkintä vuokra tai häätö juttuja niin unohda myös kaupungila asunto...ikävä tilanne
-
04.12.09, 22:14 #3apVierailijaKyllä täältä kaupunki vuokraa luottotiedottomille samoin kaksi muuta välitysfirmaa, mutta kiinnostas nimen omaan tuo takuuvälitys, että kehtaanko ees soittaa erästä asuntoo.
Alkuperäinen kirjoittaja tassu
-
04.12.09, 22:17 #4tassuVierailija
tuota en tunne ,tuttu kokeillu sato ja onko se vov ,no niiltä ei saanut vaikka oli vaa työtön ,toivottavasti tärppää
-
16.01.10, 21:33 #5TimoVierailija
Takuuvälitys vuokraa myös luottotiedottomille
Ystäväni vuokrasi juuri asunnon Takuuvälityksen välityksellä, vaikka hänellä on merkintöjä luottotiedoissa siltä ajalta, kun hän toimi yrittäjänä. Ystäväni tarvitsi kylläkin takaajan vuokrille ja kun lupasin takaavani hänen vuokranmaksunsa, löytyi hänelle asunto nopeasti.
-
28.04.11, 16:36 #6"minä"Vierailija
Takuuvälitys vuokraa!
Kyllä takuuvälitys vuokraa asuntoja niille joilla on luottotiedot mennyt, sekä työttömille.. itse vuokrasimme nyk. mieheni kanssa 2009 asunnon, miehelläni on luottotiedot mennyt ja itse olin silloin opiskelija, samoin mieheni... joten kyllä kannattaa laittaa..
Tykkää
Tilaa uutiskirje
Markkinat
Horoskooppi
TV-Maailma
Blogit
Kerhot

Lainaa

Myleene Klass ja Ava
Brittiläinen tv- ja pop-tähti Myleene Klass puskee autoon esikoistaan Avaa, 5, jolla on selvästi hieman eri suunta. ...