*

Välittääkö takuuvälitys asuntoja luottotiedottomille?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 7. Osumia 7

Ketju: Välittääkö takuuvälitys asuntoja luottotiedottomille?

ap
    Vierailija

Välittääkö takuuvälitys asuntoja luottotiedottomille?

.

tassu
    Vierailija
    ei luottotiedottamalle yleensä vuokrata asuntoa ja jos sulla merkintä vuokra tai häätö juttuja niin unohda myös kaupungila asunto...ikävä tilanne

ap
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja tassu
    ei luottotiedottamalle yleensä vuokrata asuntoa ja jos sulla merkintä vuokra tai häätö juttuja niin unohda myös kaupungila asunto...ikävä tilanne
    Kyllä täältä kaupunki vuokraa luottotiedottomille samoin kaksi muuta välitysfirmaa, mutta kiinnostas nimen omaan tuo takuuvälitys, että kehtaanko ees soittaa erästä asuntoo.

tassu
    Vierailija
    tuota en tunne ,tuttu kokeillu sato ja onko se vov ,no niiltä ei saanut vaikka oli vaa työtön ,toivottavasti tärppää

Timo
    Vierailija

Takuuvälitys vuokraa myös luottotiedottomille

Ystäväni vuokrasi juuri asunnon Takuuvälityksen välityksellä, vaikka hänellä on merkintöjä luottotiedoissa siltä ajalta, kun hän toimi yrittäjänä. Ystäväni tarvitsi kylläkin takaajan vuokrille ja kun lupasin takaavani hänen vuokranmaksunsa, löytyi hänelle asunto nopeasti.

"minä"
    Vierailija

Takuuvälitys vuokraa!

Kyllä takuuvälitys vuokraa asuntoja niille joilla on luottotiedot mennyt, sekä työttömille.. itse vuokrasimme nyk. mieheni kanssa 2009 asunnon, miehelläni on luottotiedot mennyt ja itse olin silloin opiskelija, samoin mieheni... joten kyllä kannattaa laittaa..

"nelli"
    Vierailija

varokaa takuuvälitystä!

Tuolta firmalta ette tule takuuvuokrianne takaisin saamaan. Luottotiedoton saa kämpän kyllä vaikka kunnalta. Takuuvälitystä kannattaa varoa!!!

Pikavastaus Pikavastaus