Mikä olisi kamalin lahja minkä voisit saada ja mitä toivoisit kaikista eniten ( toisen ketjun innoittamana )

vieras
Joku koriste esine olisi aika paha, jos antaja olisi sellainen että olettaisi mun sitä esillä pitävän.
Tai vaikka mieheltä liian isot tai liian pienet alusvaatteet :D

paras, mä tykkään kyllä aika monesta asiasta, ei mitään must mitä pitäis olla..
ennemmin osaan sanoa mitä ei saisi olla
 
Kamalin olis joo mieheltä joku jäsenyys-lahjakortti painonvartijoihin tms. :LOL: (pitäs kyl vähän saada noita raskauskiloja pikkuhiljaa poies...yli 3kk synnytyksestä ja kauhee löllö-olo vieläki)
Tai sit joku "elämän ohjeita" tai lastenhoitoo käsittelevä kirja esim anopilta... Vähänkö ottas päähän.

Ihanin olis... en tiijä, joku romanttinen kylpylä-reissu tms. mut tuskin mahdollista kun on tuo pikkunen vielä :)
 
Foortti harmaana
Kamalaa oli saada joku turkis tai vastaava.
Tai jotain kallista väärän väristä, esim sininen ryijymatto tai platinaiset korvikset.

Kivaa olis saada uus keittiön pöytä + tuolit tai auto =D

No jos jotain pienempää, niin violetti torkkupeitto tai kultaiset riippuvat korvikset tai niitä puuttuvia CD.itä tai harrastukseen jotain kivaa jne jne
 
Kyllä
Kamalin ois varmaan joku josta näkee kilsan päähän ettei oo pashaakaan vaivauduttu. Jos oikein kuvittelen niin pahinta ois saada vaikka joku halpissuklaarasia Pertiltä josta paljastus sisältä joulukortti "Hyvää joulua Pertille t. naapurit". Eli että ois vaan kierrätetty mulle joku roina mitä ei ite viitti pitää.

Ja ihaninta ois joku lisä mun vanhojen astioiden kokoelmaan.
 
vieras
Kahvipaketti ihmiseltä joka tietäis etten koskaan ole juonut kahvia enkä juo. Tosin voisin hyödyntää kahvia tietysti vierasvarana joten ei se nyt siis ihan kamala olisi.
 
qwe
Kamalin olis varmaan joku teollisesti maalattu posliini-koriste-esine (esim koira jonka silmänmustuaiset olisi ihan silmäkuopan vieressä).

En oikeastaan toivo mitään, tykkään katsella lasten kans heidän lahjojaan, itsellä on jo tarpeeksi kaikkea =)
 

Yhteistyössä