*

20-vuotiaalle tytölle lahjaideoita??
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 8. Osumia 8

Ketju: 20-vuotiaalle tytölle lahjaideoita??

lahjoja
    Vierailija

20-vuotiaalle tytölle lahjaideoita??

Oma pää lyö ihan tyhjää... Antakaas vinkkejä!

hii
    Vierailija
    no rahaa

v
    Vierailija
    Astiasarjaa Arabiaa, Pentikiä... Laadukkaita pyyhkeitä. Merkki hajuvettä. Lahjakortti koruliikkeeseen, kirjakauppaan..

Lahjakortti vaatekauppaan, kampaajalle, kasvohoitoon, kylpylään tms

Money talks
    Vierailija
    Rahaa tai lahjakortti esim. Henkkamaukkaan. Riippuu tietenkin tytön tyylistä ja aatesuunnasta, onko H&M sopiva. Raha on ainakin varma nakki.

kuuntele
    Vierailija
    intuitiotasi! Itse olisin 2kymppisenä ollut onnellinen minusta tehdystä taulusta (valokuva sellaisesta)

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Money talks
    Rahaa tai lahjakortti esim. Henkkamaukkaan. Riippuu tietenkin tytön tyylistä ja aatesuunnasta, onko H&M sopiva. Raha on ainakin varma nakki.
    No mä luulisin, että Modtex tai Fiorella tai InStyle muu vastaava ois parempi paikka tuonikäiselle. En ainakaan omasta tuttavapiiristäni tiedä ketään naista (ikähaarukka 18-30), joka ostais tai ainakin kertois avoimesti ostavansa vaatteita H&M:ltä. Noilla pikkukauppojen korteilla taas oon kuullut jopa kehuvan, että "minäpäs sainkin tällaisen lahjaksi".

Tai sitten se kampaajalahjakortti

js
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Money talks
    No mä luulisin, että Modtex tai Fiorella tai InStyle muu vastaava ois parempi paikka tuonikäiselle. En ainakaan omasta tuttavapiiristäni tiedä ketään naista (ikähaarukka 18-30), joka ostais tai ainakin kertois avoimesti ostavansa vaatteita H&M:ltä. Noilla pikkukauppojen korteilla taas oon kuullut jopa kehuvan, että "minäpäs sainkin tällaisen lahjaksi".

Tai sitten se kampaajalahjakortti
    aika jännä tuttava piiri sulla ...

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat