Bulgaria, Sunny Beach... kokemuksia?? Millainen hintataso?

  • Viestiketjun aloittaja kolmen äiti
  • Ensimmäinen viesti
kolmen äiti
Lähdetään näillä näkymin miehen kanssa ekaa kertaa matkalle kahdestaan, elokuussa Sunny Beachille.. Sinne on aika edullisia matkoja tarjolla. :)
Millainen paikka on nykyisin, hintataso shoppailun kannalta sekä ruuan ja juoman kannalta??
Olen ollut yksin siellä vuonna 1996, silloin ei ollut kun muutama hotelli ja useita rakenteilla... aika karu paikka, mutta silti ihanan maalaismainen silloin... ekana iltana käveli pari karhua hotellin takapihalla... :D
Kokemuksia tuosta paikasta?
 
Me ollaan oltu vuonna 2004 ja positiivisia kokemuksia.
Siis ihan rantalomalöhöilyhän se oli,ei kovin paljoa ollut mitään erityisiä retkiä tms.
Läheiselle saarelle tehtiin päivän reissu.

Ei siellä karhuja näkynyt ja vilkas paikka on.Turistirysäkin vois sanoa.
Ruoka ja juoma oli todella hyvää,samoin hotelli siisti ja viihtyisä.Hotelli Oasis oli tuo hotsku.

Ranta oli upea myös ja lämmintä piisas.Samoin olimme elokuun lopulla.

Oikein kivaa reissua,mä jännitin kun oon herkkämahainen,että tuunko mahatautiin siellä.Mutta ei mitään ollut vaivoja ja söin kyllä kaikkea.
 
Me olimme siellä koko perhe v.2006 ja pidimme kyllä kovasti. Ihan leppoisa kohde. Karhuja tosin kyllä näkyi, mutta kytkettynä talutushihnassa.

Hotelli oli Poseidon, uusi huoneistohotelli, josta ei ole mitään negatiivista sanottavaa.
Ruuasta emme hirveästi pitäneet, rasvaista ja suolaista, mutta menetteli kuitenkin.
 
se ainoa oikea
Viime eksänä kultahietikolla viikko ja oli aivan upeeta. Tosin olin kahden tyttäreni kanssa matkalla. Ruoka oli hyvää ja palvelu ystävällistä. Tyttäret shoppaili ja kaikki meni hienosti! Tyttäret 11 ja 14 vuotiaat silloin.
 
vieras
Me oltiin v. 2004 siinä vieressä Nessebarissa, Sunny Beachin puolella käytiin pari kertaa. Loppukesästä on lämmintä, hintataso alhainen ja kaikkea perusfeikkikamaahan siellä voi shoppailla. Itse Sunny Beachillä ei kyllä bulgarialaiseen kulttuuriin pääse tutustumaan millään tapaa, ruoka on "pizza, pasta, spaghetti, myös suomalainen menu", niin kuin sisäänheittäjät huutelivat. Jos ihan perusrantamähöilystä tykkää, ihan kiva paikka.
 
"make"
olen käynyt sunny beachilla 2 kertaa ja missään maassa en ole saanut yhtä hyvää palvelua.hotelli henkilö kunta erinomaisia,sekä ravintolat ja ruokapaikat täynnä ystävällisiä tarjoilijoita täynnä.ja pienellä tipillä aina palvelu paranee.suosittelen
 
make .s
olen käynyt sunny beachella 3 kertaa ja viimeksi heinäkuu2010 lämmintä keskilämpötila 28 c .olut euroina 1,20 0,6 litran tuoppi.pizza olut 3,5eur ja keskiverto pihvi 4.5-6.0eur.koskaan en ole saanut mahakipuja vaikka olen syönyt katu kojuista kebapeja,kannattaa mennä sunny beachille,itse lähden heinäkuu 2011.
 
"hmm"
Alkuperäinen kirjoittaja vieras vielä;18783188:
Niin ja tupaten täynnähän tuo alue oli jo 2004, nykyään vielä enemmän. Ei varmasti näy karhuja.
Itseasiassa minä olin häämatkalla sunny beachilla 2006 ja kyllä me nähtiin karhu!!! Siellä se meni ketjussa yhden miehen kanssa. Oli päähän laiteetu kukkia. Ihmiet sai ottaa kuvia karhun kanssa :( Säälitti raukka ;(
 
Njaah
[QUOTE="hmm";23610364]Itseasiassa minä olin häämatkalla sunny beachilla 2006 ja kyllä me nähtiin karhu!!! Siellä se meni ketjussa yhden miehen kanssa. Oli päähän laiteetu kukkia. Ihmiet sai ottaa kuvia karhun kanssa :( Säälitti raukka ;([/QUOTE]

Olikohan sama karhu, joka me nähtiin myös 2006. Raukkaparka..
 
"make"
olen ollu bulgariassa 4 kertaa ja koskaan en ole pettynyt mihinkään ,ruoka hyvää,juomat hyviä,hotellit erin omaisi,ja mikä parasta tarjoilu ja hotelli henkilö kunta mahtavaa.kaikkea syönyt koskaan ei mitään mahaan liittyvää sairastelua.suosittelen kaikille jotka haluavat nauttia edullisesti mutta kuitenkin laadusta.
 
"ilari"
yhdyn edelliseen vastaukseen,itse ollut 3 kertaa yksin.reissannut kunnon lomia rahaa mennyt viikossa n.550 euroa.kaikkine tuliaisineen ja juhlimisineen.suosittelen blue bay hotellia.
 
-.-
Sitä tv-ohjelmaa katsoessa tulee kyllä sellanen fiilis että siellä olis kuin sillit purkissa, aivan kamalasti turisteja.
Itse kun ekaa kertaa kävin rantalomalla Thaikuissa ja siellä sai rannalla olla melkeinpä yksin, niin tuo Sunny Beach vaikuttaa aivan karmivalta turistirysältä, yökyökyök.
 
"jos"
Jos ei mitään muuta keksi. Kaamea turistirysä, johon matkustaa vieläpä kaikkein junteimmat. Lomafiilis pilaantuu, kun saa vahtia muittenkin mukuloita, kun vanhemmat sammuvat rannalle krapuloissaan. Joo, tiedän, ettei mun vastuu mutta olen ehkä ylivelvollisuudentuntoinen...
Vaikka Barcelona on myös turistirysä, niin siellä ei häirinnyt läheskään samalla tavalla....
 
en lähtisi
No, suoraan sanottuna se on sellainen junttila. Piraattituotteita kadut pullollaan, samoin humalaisia turisteja. Sellainen paikka, jonne nuoret ihmiset lähtevät örveltämään. Ja mitään nähtävää siellä ei oikein ole, lähinnä rantalöhöilyä, syömistä, juomista ja shoppailua. Kulttuurielämyksiä ja kaunista luontoa sieltä on turha lähteä hakemaan. Ja mitä nyt lomaltaan ylipäänsä haluaa:)
 

Yhteistyössä