Voiko uimahalliin mennä bikineissä?

  • Viestiketjun aloittaja miten o
  • Ensimmäinen viesti
miten o
Vai onko uimapuku sopivampi asu? Miettii hän. Kun en ole uimahallissa käynyt muutamiin vuosiin ja nyt kun on taas mahdollisuus, kun asun lähellä, niin mietin vain tuota "pukukoodia". Jotkut kun tuntuvat olevan sitä mieltä, että ei olisi sopivaa mennä bikineissä...
 
joku
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Voi, mutta en menis uimaan. Epäurheilullista. :) Jos sinne on menossa vain valvomaan lasta, niin sitten laittaisin bikinit.
Ei ne uimista estä. :D
No mut kun hyppään altaaseen korkealta ja sitten on yläosa kaulan ympäri ja miehet hieroo karvaisia käsiään liian ilahtuneena...
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Voi, mutta en menis uimaan. Epäurheilullista. :) Jos sinne on menossa vain valvomaan lasta, niin sitten laittaisin bikinit.
Ei ne uimista estä. :D
No mut kun hyppään altaaseen korkealta ja sitten on yläosa kaulan ympäri ja miehet hieroo karvaisia käsiään liian ilahtuneena...
No onhan se hauskaa sekin. :D
 
kk
Mä en ymmärrä yhtään miksi bikineissä ei vois mennä? kyllähän bikineilläkin uidaan? Itse olin varmaan kauhea törppö kun vauvauinnissakin käytin aina bikineitä, adiaksen lahkeelliset, ihan sporttiset ainakin omasta mielestä.
 
voi mennä
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja voi mennä:
Aika vähän siellä niitä bikineitä näkee, mut kyllä se käy.
Kyllä nykyään paljon näkee, ainakin täällä pääkaupunkiseudulla.
Minä myös pk-seudulta, enkä ole kauheasti nähnyt. Ehkä se vaihtelee käyntiajoittainkin. Meillä tapana käydä sunnuntaisin alkuillasta.
 
ap
Juu, ihan kuntouimaan oisin menossa yksikseni. Kaveri vaan kauhisteli, kun sanoin et ajattelin laittaa bikinit uimahalliin. Ei ne mun mielestä mitenkään erityisen hankalat ole uidessa. Mistä muuten löytäis fiksun näköisiä uimapukuja?
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Juu, ihan kuntouimaan oisin menossa yksikseni. Kaveri vaan kauhisteli, kun sanoin et ajattelin laittaa bikinit uimahalliin. Ei ne mun mielestä mitenkään erityisen hankalat ole uidessa. Mistä muuten löytäis fiksun näköisiä uimapukuja?
Anna sen kauhistella, se on joku vanhana syntynyt itte.
 
bikiniTYTTÖ
Mullahan on ollut 4vuotiaasta asti bikinit enkä ole käyttänyt uimapukua oon nyt 12v kylpylöissä ja uimahalleissa 8 vuoden aikana on tullut käytyä yhteensä yli 80 kertaa
 
"ope"
Alkuperäinen kirjoittaja bikiniTYTTÖ;29645900:
Mullahan on ollut 4vuotiaasta asti bikinit enkä ole käyttänyt uimapukua oon nyt 12v kylpylöissä ja uimahalleissa 8 vuoden aikana on tullut käytyä yhteensä yli 80 kertaa
Kannattaa kuunnella tarkasti äidinkielen tunneilla.
 

Yhteistyössä