Gesslein Vision S / Vision Fin TAI Britax Vigour 3 rattaat?

Vee
Alkuperäinen kirjoittaja mirabel:
Molemmista otsikon kärryistä kaipaan kokemuksia, varsinkin miten taapero mahtuu niihin, ja myös kuinka pienia ovat kasattuna?
Meillä Vigourit ja tällaiselle paljon autoilevalle ja keskustassa sompailevalle kaupunkilaisperheelle mainiot pelit - menevät nopeasti pieneen kasaan ja ovat kevyet. Visioneista en tiedä, mutta jos vähääkään haluaa maastossa lenkkeillä, niin nuo Vigourit eivät sitten ole ihan paras valinta; jousitus on aika olematon (tosin meidän mukula ei näytä kunnon tärryytyksestä paljon piittaavan). Joten itse suosittelen noita Britaxeja ehdottomasti, mutta käyttömukavuus riippuu ihan käyttötarpeesta.

 
Kovasti olen lukenut, miten lapsi ei mahtuisi rattaisiin, mutta meillä kyllä ihan normaalikokoinen 1v 2kk lapsi menee rattaisiin loistavasti ja tuntuu tilaakin olevan aivan riittämiin vielä kasvaa, joten en oikein ymmärrä miksi monet sanovat ettei ole tilaa..
Olen itse ollut rattaisiin tosi tyytyväinen, eivät tosiaan ole juoksurattaat mutta ainakin helsingin tämän päivän supersohjossa pääsin eteenpäin ihan mukavasti.
Rattaat on superhelppo kasata ja ovat kevyet kun mitkä (mikä on kätevää jos joutuu kantamaan rappusia kuten minä:).
voin suositella.
 
vv
Ihan ehdottomasti Gesleinin kolmipyöräiset. On hiukan suuremmat kuin Britaxit, mutta edes meidän todella pienikokoinen 2- vuotias ei mahdu niihin talvikamppeissa ja kuomu on todella olematon.
 
laventelinkukka
Meillä Gessleinin Vision Fi -vaunut/rattaat. Eli siis samat ku nuo S -mallit, Saksasta hankkittuna nimi on Vision S.. Ei ole mitään pahaa sanottavaa noista kärryistä. Harkittiin myös Britaxin Vigoureja, mutta päädyttiin noihin koska ovat tukevammat, kulkevat hyvin lumessa (isot ilmakumipyörät), ovat sisätiloiltaan isommat, kuomu on ihan huippu (menee todella hyvin ihan taakse ja tulee todella alas eteenpäin tarvittaessa (varsinkin, kun selkänoja on pienimmällä kallistuksella), lämpöpussit ja muutenkin suojaus tuulelta ja kylmältä on kankaissa aivan eri luokkaa ku britaxeissa. Huomasin testaillessa, että jotkut kolmipyöräiset on huonosti tasapainotettuja, niin että lähtee etupyörä suurinpiirtein nousemaan ilmaan, jos laittaa täyden hoitolaukun työntöaisaan.. Gessleineissä ihastuin juuri siihen vakauteen ja laatuun. Britaxien paras puoli on se, että ne ovat kevyemmät ku Gessleinit, menevät varmaan pienempään tilaan ja ovat oivalliset Aleksanterinkadun tuntumassa pyörimiseen. Riippuu siis minkälaiseen käyttöön olet vaunuja ostamassa. Itse en voisi edes ajatella työnteleväni vigoureja missään luontopolulla (edes tasaisella hiekalla), gessleinejä taas olen työntänyt tänä talvena 30cm auraamattomilla lumiteillä, ja hienosti on mennyt. Etupyörän ku lukitsee niin saa tooosi tasaista menoa ja bussien kanssa liikkuminen sujuu vaivatta. Sitä olen aina miettiny, että miten nuo kaksi täysin erilaista mallia ominaisuuksiensa puolesta ovat lähes saman hintaisia?! Sitä en ole vielä ymmärtänyt, ehkä Britax on Pohjoismaissa niin kova sana ja kun ovat sellaiset keskustan kuvioihin tosi näppärät, niin kehtaavat pyytää niistä niin paljon. Itse koen kyllä, että noin 600? aikas paljon vigourin tyyppisistä vaunuista/rattaista. Noissa gessleineissä vauvan/taaperon saa oikeasti hyvin tuulelta ja kylmältä 'jemmaan' ku taas vigourit on paljon avonaisemmat ja kankaat eivät pidä tuulta ja kylmää samalla tavalla. Otin itse visioneihin pehmeän kantokopan, josta saa nostettua sellaisen taitetun kansiosan pystysuoraan ylös, että vaunuihin ei pääse tuulta yhtään jos on esimerkiksi kova myräkkä. Tosi lämpöinen on myös tuo kantokoppa, hämmästyin miten vähän piti topata tämän talven -25 pakkasiin vauvaa.

No joo. Pahoitteluni tällaisesta romaanista. Hyvin erilaiset kärryt siis ovat. Jos liikut kaupungissa ota Vigourit, jos vähän muuallakin ja haluat himpun kestävämmät ja tukevammat ota Visionit. Itse olen ollut niihin todella tyytyväinen.
 
cheap nfl jerseys
88888 the very best elegant factors in addition to items; nobody wants anything less than the highest. Her grandmother assisted out in increasing her, and soon she bought a fortunate crack and was signed by using a modeling agency in Glasgow.
cheap nfl jerseys http://www.threetreechurch.org/cheap-nfl-jerseys.html
 
wholesale cheap jerseys
88888 There is a large amount of people watching this means you very do want some wind to return in.". Your use of the location signifies your arrangement to become certain through the Terms of Use..
 
cheap jordans online
who all played Jake's son Jesus in the film, wore them when he broke Reggie Miller's all-time record for made three-point shots during a game against the Lakers in Boston during the 2011 season. you become The Jordan Brand re-released the Air Jordan XIII at the end of 2010, which included the French Blue/Flint Grey, White/Red-Black, 'Playoff' color way and the Black/Altitude Green color way.
 
bobby pins
99999 It truly is about being a little more awake into the living pressure and actually heading with its move.. by having a splash of edginess is exactly what defines the brand new selection of baggage and accessories.
bobby pins
 
longchamp classic jacquard
A Quiz Bowl, also known as an Educational is a match by which teams of college students contend at academic subjects, such as arithmetic, geography, and science. There are tournaments for elementary (principal) college students, all of the way up to college and university students. Teams can include any variety of members, ordinarily 8-10, with 4-5 competing at any given time, along with a Mentor.
longchamp classic jacquard
 
louise vuitton sac
As being a detectorist, you should make certain that the many equipments are without difficulty offered and are utilized correctly through metallic research. There are lots of add-ons which even skilled detectorists may possibly skip out but with knowledge, items drop in spot. Generate a listing of all the accessories and commence your journey only immediately after confirming the accessories with the listing..
louise vuitton sac
 
shox nike femme
I went to verify on the condition of the apartment right now. What this usually entails is me reminding F that I've now requested once a week considering the fact that June for the tiles to be taken off the wall inside the kitchen given that I usually do not want beige flooring tiles on the wall with a shiny white and black kitchen area. When a week considering that June, I have also questioned for the radiator to be eliminated from kitchen for the reason that I would like to put a shelving models there and given the kitchen is tinier than a postage stamp I really don't have to have the heating on when I will aready be sweating through the heat from the oven/hob..
shox nike femme
 
north face outlet
Incredible! this inflatable water blog body shape just like mb old one. Id’s omirielle a entireregarding different tophotography but it became pretty much the really page layout and design: Excellent choice of colors: d
 

Yhteistyössä