puhelinmarkkinointikielto

  • Viestiketjun aloittaja maria
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Pääset helpoimmalla kun otat uuden numeron, salaisen. Kiellot kun ei kuitenkaan mee kaikille perille, ainakaan heti, hermos vaan menee.
Ei tietenkään mene kaikille,kaikki ei kuulu tuohon piiriin.
Se kestää kyllä aikansa ennenkuin kiertänyt tieto kaikille tuohon kuuluville.
Mutta kyllä se on hyvin hyvin pieni määrä mikä puheluita enää tulee kun tuon kiellon laittaa.
 
vieras
Kannattaa vastata myös niihin puheluihin ja vaatia heti ensimmäiseksi, että merkitsevät heidän firmansa rekistereihin, että haluat puhelinmyyntikiellon. Heidän on velvollisuus merkitä se ja tuntuu toimivankin jopa. Kahdelle eri puhelinoperaattorifirmalle tuon sanoin, niin ei ole tullut enää yhtään soittoa, muuten niitä saattoi tulla ihan päivittäin eri numeroista.
 
erämies
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Pääset helpoimmalla kun otat uuden numeron, salaisen. Kiellot kun ei kuitenkaan mee kaikille perille, ainakaan heti, hermos vaan menee.
mene tänne:

http://www.suomi.fi/suomifi/suomi/asiointi_ja_lomakkeet/lomakkeet/maist_vrk4_90/index.html

täytä tuo lomake
 
ex
minulla on ollut puhelinoperaattori 123:n kanssa toistuvia ongelmia

telemarkkintointikielto asian kanssa

olen tehnyt selkokielisen (yrityskohtaisen) telemarkkinointikiellon 123:lle

a.) heti 123 liittymä sopimusta tehdessä
b.) muistuttanut 123:ta telemarkkintointi kiellosta jopa useaan kertaa kirjeitse,

sähköpostitse, asiakaspuheluin (123:n asiakaspalveluun), henkilökohtaisin

asiakaskäynnein 123 myymälöissä
c.) tämän lisäksi olen lähettänyt ilmenneestä ongelmasta suoraa palautetta myös 123:n

johdolle. 123:n johto ei ole vastannut asiakaspalautteeseeni

telemarkkinointikielloistani huolimatta 123 kohdistaa minulle aikaajoin

telemarkkinointia. mainittakoon nyt ihan selvyyden vuoksi myös se, ettei minulla ole

sellaista 123 liittymää joka antaisi 123:lle vapauden kohdistaa minulle

telemarkkinointia tai lähettää sms-mainontaa.

tarkastaessani asiakastietojani 123 asiakasrekisterissä kyllä mainitaan kaikki

kieltoni, mutta kieltojen noudattaminen ainakin telemarkkinoinnin (sms mukaan lukien)

123:lla ei toimi

olen totaallisesti kyllästynyt 123:han. viimeisten kuukausien aikana olen lähettänyt

123:lle ja 123:n johdolle monia kymmeniä muistutuksia asiasta.

mitä pitäisi tehdä, jotta asia saadaan loppumaan? pitäisikö 123:lle lähettää jo

tuhansia muistutusviestejä ilmenneestä ongelmasta ja olla heihin yhteidessä joka

päivä vähintään 5-10 kertaa? ehdotuksia?

 
suosittelen
robinsson on hyvä ja toimiva :) just otin sen uudestaan kun on voimassa 3v niin alko sitten tuon ajan jälkeen taas puhelin kilahdella. Loppui muutamassa päivässä kun tuon otin :D
 

Yhteistyössä