Tunnusta "kamala" mielipiteesi, jota et muuten kehtaisi sanoa ääneen.

Vielä itsekin hoitovapaalla
No ehkä se tyhmempi ei oo ihan paras sana sitten.. Sellaisia jotka eivät halua kehittää itseään ammatillisesti (tai ei siis ole rahkeita siihen), tai ylipäätään kohdata työelämän haasteita. Sitä tarkoitin.

Itseekin jo hirvittää töihin lähtö, kaikki vaikeutuu noin 100% sen myötä :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
tupakan poltto, alkoholismi ja narkomania osoittavat luonteen heikkoutta
nyt mä olen pettynyt sinuun :(
...noo, sehän on tunnettua että tyypit jotka ovat lopettaneet tupakanpolton ovat kaikista tiukkapipoisimpia tupakoinnin vastustajia...
tai siis joo, jokainen polttakoon jos haluaa, mutta en ymmärrä ihmisiä jotka sanoo haluavansa lopettaa, mutta toteavat samaan hengen vetoon "mutta kun mä en vaan pysty"...
mä pystyn olemaan lakossa, sen olen todistanukkin.
ne jotka on lopettanut kasvavat koiranputkea hautausmaalla, muut on vaan lakossa :D
 
ev
Masennus on suurelta osalta itseaiheutettu olotila eikä saa minulta suurtakaan sympatiaa osakseen.. masentuneesta tulee mieleen selkärangaton ihminen. Olen sitä mieltä että jokainen joka tarpeeksi haluaa, pystyy kyllä nousemaan siitä suosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
tupakan poltto, alkoholismi ja narkomania osoittavat luonteen heikkoutta
nyt mä olen pettynyt sinuun :(
...noo, sehän on tunnettua että tyypit jotka ovat lopettaneet tupakanpolton ovat kaikista tiukkapipoisimpia tupakoinnin vastustajia...
tai siis joo, jokainen polttakoon jos haluaa, mutta en ymmärrä ihmisiä jotka sanoo haluavansa lopettaa, mutta toteavat samaan hengen vetoon "mutta kun mä en vaan pysty"...
mä pystyn olemaan lakossa, sen olen todistanukkin.
ne jotka on lopettanut kasvavat koiranputkea hautausmaalla, muut on vaan lakossa :D
iiiiiiiiik, mä lopetin tupakan polton liki 20 vuotta sitten, mutta olen kuvitellut olevani yhä elossa :eek:
 
Mihla
Mun mielestä taas on vaan tyhmää olla menemättä naimisiin, etenkin jos on lapsia. Erityisen tyhmää on mennä naimisiin sitten, kun ne lapset on jo tehty... Eikö sitäkin asiaa olisi voinut hoitaa ajoissa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
tupakan poltto, alkoholismi ja narkomania osoittavat luonteen heikkoutta
nyt mä olen pettynyt sinuun :(
...noo, sehän on tunnettua että tyypit jotka ovat lopettaneet tupakanpolton ovat kaikista tiukkapipoisimpia tupakoinnin vastustajia...
tai siis joo, jokainen polttakoon jos haluaa, mutta en ymmärrä ihmisiä jotka sanoo haluavansa lopettaa, mutta toteavat samaan hengen vetoon "mutta kun mä en vaan pysty"...
mä pystyn olemaan lakossa, sen olen todistanukkin.
ne jotka on lopettanut kasvavat koiranputkea hautausmaalla, muut on vaan lakossa :D
iiiiiiiiik, mä lopetin tupakan polton liki 20 vuotta sitten, mutta olen kuvitellut olevani yhä elossa :eek:
kyllä sä olet vaan lakossa, voit ratketa millon vaan :hug:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Masennus on suurelta osalta itseaiheutettu olotila eikä saa minulta suurtakaan sympatiaa osakseen.. masentuneesta tulee mieleen selkärangaton ihminen. Olen sitä mieltä että jokainen joka tarpeeksi haluaa, pystyy kyllä nousemaan siitä suosta.

Et oo tainnu ite sairastaa,ku oot tuota mieltä!
 
Hannah
Luottotiedottomat saavat syyttää tilanteesta vain ja ainoastaan itseään ja ihmisen täytyy olla yksinkertaisesti hieman yksinkertainen hommatessaan itselleen maksuhäiriöisten listalle.
 
ai niin, lisää:
suurin osa naisista juoruilee ja puhuu pahaa selän takana, erityisesti toisista naisista
suurin osa mamumiehistä omaa liian suuret luulot omasta vetovoimastaan
vanhemmat jotka ovat olleet koulukiusaajia siirtävät tapansa omille lapsilleen
ihmisille määrätään nykyään liian helposti masennuslääkkeitä, jolloin ongelmat vain kasvavat
 
ev
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Masennus on suurelta osalta itseaiheutettu olotila eikä saa minulta suurtakaan sympatiaa osakseen.. masentuneesta tulee mieleen selkärangaton ihminen. Olen sitä mieltä että jokainen joka tarpeeksi haluaa, pystyy kyllä nousemaan siitä suosta.

Et oo tainnu ite sairastaa,ku oot tuota mieltä!
Itseasiassa olen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
tupakan poltto, alkoholismi ja narkomania osoittavat luonteen heikkoutta
nyt mä olen pettynyt sinuun :(
...noo, sehän on tunnettua että tyypit jotka ovat lopettaneet tupakanpolton ovat kaikista tiukkapipoisimpia tupakoinnin vastustajia...
tai siis joo, jokainen polttakoon jos haluaa, mutta en ymmärrä ihmisiä jotka sanoo haluavansa lopettaa, mutta toteavat samaan hengen vetoon "mutta kun mä en vaan pysty"...
mä pystyn olemaan lakossa, sen olen todistanukkin.
ne jotka on lopettanut kasvavat koiranputkea hautausmaalla, muut on vaan lakossa :D
iiiiiiiiik, mä lopetin tupakan polton liki 20 vuotta sitten, mutta olen kuvitellut olevani yhä elossa :eek:
kyllä sä olet vaan lakossa, voit ratketa millon vaan :hug:
no okei sitten, sanotaan noin, mutta ihan vaan sun mieliksi muru :hug:
 
piitu
yleensäkkin ihmiset kun arvostelee muita, lihavia, pummeja, masentuneita ihmisiä ja niiden asiota tietämättä. kun itse ovat niin erinomaisen täydellisiä.

mukava aihe, erittäin ärsyttävä mutta saapahan sanottua =) mielipiteitä herättävä
 
mä vaan
Lähihoitajat ovat tyhmiä ja kuvittelevat tiedoistaan ja taidoistaan liikoja. Muutenkin matalasti koulutetut kotiäidit ovat tyhmiä ja omaavat suppean maailmankatsomuksen.
 
hm
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnanna:
Tätä ketjua ei kannata sitten ottaa liian vakavasti, vaikka varmasti monet mielipiteet voivatkin olla äkkiseltään aika jyrkkiä tai täysin omaa maailmankuvaa vastaan, kokeillaan millaisia täältä löytyy. :D

Oma:

- Lapsettomuus on varmasti ikävä asia, mutta ehkä kaikkien ei kuulu saada lapsia, tai etenkään kaikkien pariskuntien keskenään. Lapsettomuushoidot ovat luonnonvastaisia.
tuota peesaan täysillä. mutta lähes kaikki mielipiteeni ovatkin julkaisukelvottomia, tabuja. ajattelen eri tavalla kuin 99% ihnmisistä.

eli, minusta jos ei ole enää elätettäviä, ei saisi käyttää sairaanhoitoa itseensä. pitäisi jättää köyhille lapsllekin luonnonvaroja, ja eläkkeet pitäisi lopettaa ja nykyinen sairaanhoito laittaa syyniin, niin että lopetettaisiin kaikki pelleilyjutut joita ei ennenkään ollut eli adhd verenpaineen tarkkailut jne. jos syö liikaa niin sja on lihava, niin ei saisi käyttää kuin itse maksamalla sairaanhoitoa...l


ym ym ym

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja piitu:
yleensäkkin ihmiset kun arvostelee muita, lihavia, pummeja, masentuneita ihmisiä ja niiden asiota tietämättä. kun itse ovat niin erinomaisen täydellisiä.

mukava aihe, erittäin ärsyttävä mutta saapahan sanottua =) mielipiteitä herättävä
No sua vaan ittees ärsyttää kun oot lihava ja masentunut pummi etkä saanutkaan sääliä..
 
Totuus
Alkuperäinen kirjoittaja äp:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
tupakan poltto, alkoholismi ja narkomania osoittavat luonteen heikkoutta
Sama, lisään tuohon vielä sairaalloisen ylipainon. Lisäksi rasistit ovat mielestäni ihmiskunnan jätettä ja keskivertoa typerämpiä. Teiniäideistä suurin osa on roskasakkia. Lastensa seurassa tupakoivat äidit ja isät kakkosluokan kansalaisia.
Allekirjoitan nämä ja lisäksi ajattelen että uskovat ei ota vastuuta omista teoista vaan sysää ne "Jumalan" niskoille. Pohjasakkaa siis hekin.
 

Yhteistyössä