Tunnusta "kamala" mielipiteesi, jota et muuten kehtaisi sanoa ääneen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
tupakan poltto, alkoholismi ja narkomania osoittavat luonteen heikkoutta
ja lihavuus! :attn:
no sekin, varsinkin silloin jos selvästi itse tiedostaa lihavuudesta olevan itselleen ja terveydelleen haittaa, mutta kuitenkin toteaa "en voi tälle mitään"
Etkös sä ole lihava?
kyllä, mutta se ei tarkoita etten mä itse ymmärtäisi sen olevan itsekurin puutetta ja luonteen heikkoutta, kun moneen kertaan laihdutetut kilot on palanneet takaisin. Just tällä hetkellä pudottanut 12 kiloa reilussa 4 kuukaudessa, tarkoitus pudottaa vielä 8, ainakin, ja toivon mukaan olen nyt viisastunut ettei tarvitse taas pudottaa samoja kiloja parin vuoden päästä...
ps. "Viekkuko" se siellä taas katsoo tarpeelliseksi yrittää puhua mut pussiin, pelkkänä harmaana vieraana tosin...
 
hr
Olen henkilöstöpäällikkönä ja mua ärsyttää aivan suunnattomasti se, että vuorotyössä olevat duunarit jaksaa koko ajan narista kaikesta, olisivat saatana käyneet kouluja niin ei tarvitsisi olla tehdastyössä, eli se on omaa "tyhmyyttä" että on linjalla vuorotyössä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
"Raskauskiloja" ei ole ihmiskehossa sen jälkeen, kun tarvittavat välineet ja nesteet ovat synnytyksen jälkeen poistuneet.
:D Peesi. Mun mielestä ei ole mitään raskauskiloja, on vaan kiloja. Ehkä ne on raskauden aikana tulleet, mutta ne johtuu syömisestä, ei raskaudesta. :ashamed:
 
Lex
Alkuperäinen kirjoittaja Raffeli:
Mua ärsyttää kun ihmiset kovaan ääneen toitottaa kuinka sektio MUKA on synnytys! Ei pidä paikkaansa, se on leikkaus. Jotenkin tuntuu että sektion kokeneet tuntee menettäneensä jotain ja väittää siksi "synnyttäneensä sektiolla"

Mielestäni nämä sektion kokeneet naiset ei tietenkään oo millääntavalla huonompia ihmisiä/äitejä kun synnyttäneetkään, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että synnytys on synnytys ja sektio on sektio.
Ja mä olen tyhmyyttäni salaa kateellinen naisille, jotka ovat synnyttäneet "vain" sektiolla eivätkä ole joutuneet repimään p*rsettään kuten meikäläiset.
 
Herukka
-Kerrostaloissa vuokralla asuvat ovat säälittäviä

-Paksut mustat silmälasinsangat sopivat vain Kekkoselle

-Itsesääli on SAIRAUTTA

-Luontohörhöt voisivat syödä niitä rehujaan ihan kaikessa hiljaisuudessa, ei me lihansyöjätkään olla omaa aatettamme muille tuputtamassa
 
Jonkun toisen vastauksesta bongasinkin tuon että raskaana ollessa tupakoivat naiset ovat pohjasakkaa, samoin juopottelevat tai huumeita käyttävät. Nykyajan naiset (ei tietenkään kaikki) on aika horoja kun harrastavat yhden yön suhteita. Lisäksi vielä se, että suurin osa masennuksen takia työkyvyttömyyseläkkeellä olevista ei ole oikeasti parantumattomasti työkyvyttömiä. Jos on oikeasti vakavasti masentunut niin silloin ei jaksa edes hakea apua, tai rampata lääkärissä niin kauan että saa eläkepaperit.
 
vihaan läskejä äitejä
Lihava äiti on yhtä huono ja vaarallinen roolimalli lapselleen kuin tupakoiva äiti.
Ei tarvi olla ees kovin lihava että vereen alkaa pakkautua tukoksia näillä suomi-geeneillä! Tyhmiä ja lapsiaan laiminlyöviä siis lihavat äidit! Lihavuus on luonnotonta!
 
Candy Cane
Olen samaa mieltä suurimman osan kanssa mm.

· Maahanmuuttajat voisivat jo muuttaa takaisin sinne mistä ovat tulleetkin
· Raskaus yli 4-kymppisellä on luonnotonta
· Alkuraskauden keskenmenosta masentuminen on naurettavaa (paitsi jos niitä on useita)
· Maalaiset ovat oikeasti ihan v'tun juntteja
· Onnellisuuden / avioliiton täydellisyyden hehkuttaminen on oksettavaa
· Suurin osa ihmisistä on niin tyhmiä, etten kestä niiden seuraa

Hirveitä ajatuksia, myönnän enkä ikipäivänä sanoisi niitä ääneen!
 
vieras
Jos lapsi on terve ja nukkuu huonosti (tyyliin 2 h nukutusrumba joka ilta), niin ongelmana on vanhemman ja lapsen välinen vuorovaikutus. Tietysti tätä yritetään selitellä, että hyvin nukkuvat lapset on huudatusunikoulutettu, mutta eipäs vaan pidä paikkaansa...
 
Suzyanne
Minusta kaikkien kannattaisi elää varojensa mukaan. En siis ymmärrä sellaisia pienituloisia jotka yrittävät elää kuin keski-tai suurituloiset, siis velaksi, varsinkaan siksi että näyttäisivät ulkomaailmalle paremmin toimeentulevilta kuin ovat.

En myöskään suhtaudu kovin positiivisesti maahanmuuttajiin, jotka eivät halua elää maan tavalla tai tehdä työtä elääkseen. Varsinainen rasisti en kuitenkaan ole, en vaan ymmärrä "luuseriutta"muutenkaan. Arvostan yleensä ottaenkin rehellistä ja ahkeraa työntekoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Candy Cane:
Olen samaa mieltä suurimman osan kanssa mm.

· Maahanmuuttajat voisivat jo muuttaa takaisin sinne mistä ovat tulleetkin
· Raskaus yli 4-kymppisellä on luonnotonta
· Alkuraskauden keskenmenosta masentuminen on naurettavaa (paitsi jos niitä on useita)
· Maalaiset ovat oikeasti ihan v'tun juntteja
· Onnellisuuden / avioliiton täydellisyyden hehkuttaminen on oksettavaa
· Suurin osa ihmisistä on niin tyhmiä, etten kestä niiden seuraa

Hirveitä ajatuksia, myönnän enkä ikipäivänä sanoisi niitä ääneen!
Sinun mielestä maalaiset juntteja, minusta taas se typerää kun joistakin on NIIIN hienoa asua Helsingissä, aika tuppukylä sekin maailmanmittakaavassa on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
En jaksa keskustella tyhmien kanssa (livenä ).
Näin se on. Tai ehkä pitäisi sanoa, että en jaksa puhua tyhmyyksiä. Jos toinen osapuoli ei esim. ikinä lue sanomalehtiä, ei seuraa mitenkään yhteiskunnallista keskustelua ja on suurin piirtein Seiskan varassa sivistyksessään, niin ei sellaisen kanssa vain synny keskustelua.

Varmaan sitten tällainen keskustelukumppani pitää minua samoin ihan tyhmänä. =)
 

Yhteistyössä