-
09.02.10 02:14 #1sherlockVierailija
hiisi teitä nikkien vaihtajia!!
Grrr... Tässä sitä saa ihmetellä, kun yksi sun toinen tuntuu kadonneen maailmankartalta. Ihmettelin jo, ettenkö mä muka enää koskaan osu palstalle yhtä aikaa vaikka meriannan tai rukoilijasirkan kanssa. Mutta olettehan te ryökäleet täällä!
Näin sitä höhlää viedään taas kuin pässiä narussa...
-
09.02.10 02:27 #2no ainakin mä olen täällä...on muuten eka kerta kun olen vaihtanut nikkiä... B)
Alkuperäinen kirjoittaja sherlock
-
09.02.10 02:29 #3
Mul meni kanssa aikaa ennen kun tajusin kuka Wicked Mary on.
Aina olen jokseekin meriannan juttusista tykännyt ja vaikuttanut asialliselle ja mukavalle ihmiselle niin kerkesin jo pelästyä että eihän hän ole lopettanut palstailua.
-
09.02.10 02:30 #4sherlockVierailija
Mä meinasin jo ryhtyä keuhkoomaan, että täällä käytetään toisten kuvia profiileissa, mutta olin väärässä...
Teitä karkulaisia saa etsiä ihan tosissaan, että pystyy seuraamaan, missä hyvä juttuseura milloinkin piileksii
-
09.02.10 02:34 #5
-
09.02.10 02:36 #6
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary
-
09.02.10 02:37 #7mitäköhän nikkiä yleensä käytät kun ei tuo sherlock vaikuta tutulta, vai oletko yleensä vieras?
-
09.02.10 02:42 #8sherlockVierailija
Mä yleensä harmailen, harvakseltaan pyörin mustana... Tämä harmaa nikki sattui sopimaan aloitukseen
Jojona mä täällä yleensä esitän seinäruusua.
-
09.02.10 03:49 #9mä itseasiassa aika paljonkin olen keskustellut harmaiden kanssa palstailuni aikana ja joidenkuiden tyylin kirjoittaa pystyn tunnistamaan, siis sillä tavalla että tiedän aiemminkin vaihtaneeni ajatuksia, vaikka harmaa nikki olisikin eri kuin aiemmin, mutta nyt en osaa kumminkaan yhdistää sua mihinkään...
-
09.02.10 03:55 #10sherlockVierailija
Sulla on mukava tyyli olla käymättä harmaiden kimppuun kuin yleinen syyttäjä, kuten jotkut tekevät. Ollaan me joskus muutamassakin ketjussa juteltu, mutta on siitä jo aikaa. Ja sitten menit ja katosit!
Tietty on ihan mahdollista, että mulla on ollut joku muukin nikki, mä yritän tässä ottaa ilon irti palstailusta ja osallistua itsekin kirjoitteluun, mutta mieluummin mahdollisimman anonyymisti. En mä tiedä, miten tuleekin oltua mustanakin niin hirmu harvoin.
-
09.02.10 03:59 #11sherlockVierailija
Sen mä muuten ainakin muistan, että mä olin sitä mieltä, että kuvittelin sun sisustustyylin ihan erilaiseksi kuin todellisuudessa, jossain kämppäkuvaketjussa kommentoin. Enpäs muistakaan, mistä muusta olen jutellut, mutta sen muistan, että pidin sua mukavana tyyppinä
-
09.02.10 04:07 #12mä olen oikeastaan aina mustana, joskus harvoin harmaana, kun aihe on ollut sellainen että en halua tulla tunnistetuksi.
Mulla on vain vähän kehnoja kokemuksia harmaista, ja niissäkin kokemuksissa joidenkin takana taitaa olla henkilö joka mut tuntee ihan irl.
Mua on kaiken kaikkiaan kohdeltu hyvin
Juuri tänään muistin kun mä joku aika sitten sureskelin sairasta hiirtä, joka sittemmin meni hiirten taivaaseen, sain aika paljon ivallisia kommentteja kun hiirtä itkeskelin,niin taisi eniten ymmärrystä löytyä harmailta, yksi vielä sanoi mulle että lupaan sulle että seuraavan kerran kun joku valittaa jotain koirastaan niin olen yhtä ilkeä kun sulle ollaan oltu. Ja tosiaan jokin aika myöhemmin tuli ketju jossa joku oli huolissaan koirastaan ja sai paljon sympatiaa, ja niin sinne vaan ilmaantu harmaa joka sanoi että ei vaan toinen palstalainen joka suri pienempää lemmikkiä saanut yhtään myötätuntoa teiltä.
-
09.02.10 04:10 #13
-
09.02.10 04:19 #14sherlockVierailija
Kiva, jos sua on kohdeltu mukavasti.
Mä olen saanut harmaanakin ihan kelpo kohtelua, mutta kai siihen vaikuttaa väristä riippumatta se, miten itse kohtelee muita. Mä en viitsi harmaankaan nikin takaa nakella ketään kivillä, jokaisella on harminsa ilman minuakin, ja palstalla olisi kiva saada nollata päätä ilman ilkeilyjä. Mustana taas - no kai mun pitäisi luoda jostakin nikki, jonka tuntisin omakseni, siihen asti tämä nykyinen tilanne jatkukoon...
-
09.02.10 04:26 #15
mä tykkään olla mustana juurikin siksi että mut tavoittaa helposti...aina välillä tulee yksäreitä yllättäviltäkin tahoilta, luottamuksellisiakin, vaikka kirjoittajat eivät tunne mua henk.koht.
Mä luulen että mun ikä vaikuttaa siihen että ihmisten on helppo avautua, mä alan olla jo sellaisessa turvallisessa iässä. Itse mä en paljon lähesty porukkaa yksäreillä, mutta mulle voi kirjoittaa kuka hyvänsä, mulla on aina aikaa kuunnella (lukea).
-
09.02.10 04:31 #16sherlockVierailija
Täytyy toivottaa pikku hiljaa hyvää yötä, hetket vauvan aamuheräämiseen hupenevat kovaa vauhtia!
Mukavaa loppuyötä!
-
09.02.10 04:40 #17

Lainaa