Palstaprojekti: KEVÄT (uudet osallistujat lämpimästi tervetulleita!)

Mä en voi osallistua...kun en tiedä mikä on hallaneito. Siis onko se joku taruolento jostain sadusta...vai eikö sellaista ole edes saduissa ja nyt meidän tulisi jotakin keksiä ihan omasta päästä...jotein neitoon ja talveen liittyvää tjtn?

Kun en jummärrä...
 
Mä en voi osallistua...kun en tiedä mikä on hallaneito. Siis onko se joku taruolento jostain sadusta...vai eikö sellaista ole edes saduissa ja nyt meidän tulisi jotakin keksiä ihan omasta päästä...jotein neitoon ja talveen liittyvää tjtn?

Kun en jummärrä...
Mun mielestä teemaa saa soveltaa vapaasti - tein niin itsekin. Minulle Hallaneidosta tulee mieleen eräänlainen Pakkasukon naispuolinen vastine - tai Lumikuningattaren tytär tai vaikka pikkusisko.

Koska sellaisia ei näillä main liiku (en voinut valokuvata) enkä motivoitunut sellaista rakentamaan konkreettisesti, ajattelin, että nuo naiselle ja tytölle kutomani pipot sopisivat teemaan, koska niiden väritys on hiukan huuruinen ja pipoja käytetään pakkasella. Voisi siis ajatella, että pipojen omistajat ovat Hallaneitoja käyttäessään uusia hattujaan.
 
Mä en voi osallistua...kun en tiedä mikä on hallaneito. Siis onko se joku taruolento jostain sadusta...vai eikö sellaista ole edes saduissa ja nyt meidän tulisi jotakin keksiä ihan omasta päästä...jotein neitoon ja talveen liittyvää tjtn?

Kun en jummärrä...
Eiköhän tähän voi keksiä ihan omasta päästä tuon hallaneidon. Mullakin neito vielä vähän vaiheessa ( lue tekemättä) ... Saa nahdä ehdinkö tehdä mitään...
 


Mun hallaneito. Juuri sain valmiiksi ja kimalleliima ei ole vielä kuivunut, hame siis vaalenee tuosta vielä... Uutta kuvaa kuivuneesta työstä en taida ehtiä napata. Aloitin vähän liian myöhään itsekin tämän palstaprojektin tekemistä ja tuli vähän "sinnepäin" tehty työ.
 
Itse lyhyillä töppökynsilläni ja oikeastaan vain ranskalaista manikyyriä tai korkeintaan valkoisia kynsitarroja suosivana tein itsenäisyyspäivän (kotipäivän) kunniaksi piparkakkuteemaiset kynnet.. :xmas:



Kohta on varmaan pakko ottaa nämä kuviot pois ja laittaa peruslakkaus vaaleanpunaisella, kun en vain osaa olla..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä