paljonkohan maksaa lukkojen sarjoitus?poika hävitti avaimen...

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mä hävitin kerran mun avaimet baarireissulla. Vuokratalo, perus Abloy-avain. Kävin suutarilla teettämässä uuden. Aika meedio saa olla avainten löytäjä, että löytää oven mihin avain sopii. Ellei sitten tietysti avain putoa kotiportille tms.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja koo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Omakotitalo? Sata-asuntoinen kerrostalo? Neljän asunnon rivitaloyhtiö? Se vähän riippuu..
ap:n pojalla tuskin oli yleisavain?
Ei varmaankaan. Mutta sillä avaimella pääsee omakotitalossa yhteen asuntoon. Kerrostalossa esim neljään rappuun, pyöräkellariin, pesutupaan jne jne. Joten lukkojen määrällä lienee hieman väliä?

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä hävitin kerran mun avaimet baarireissulla. Vuokratalo, perus Abloy-avain. Kävin suutarilla teettämässä uuden. Aika meedio saa olla avainten löytäjä, että löytää oven mihin avain sopii. Ellei sitten tietysti avain putoa kotiportille tms.
Perus-abloy avainta ja lukkoja tuskin löytyy enää mistään vähänkään asukkaistaan välittävästä talosta. Vuokranantaja tai taloyhtiö ei tietenkään voi lähteä siitä, että kukaan ei löydä avainta ja keksi mihin oveen tai taloyhtiön tiloihin sillä pääsee. Joten aina lukkojen uusi sarjoitus edessä.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo siis vuokra-asunto. kerrostalo. onko mitää mitä vois sanoa että ei tarvis sarjottaa? sanon että putos lentokoneesta just tulivuoren yllä keski-etelä-alamabamassa??
Ja sua uskottais ? Kuitenkin annoit narkkaritutulles velkojen maksuksi, että pääsee kellareihin varkaisiin. Näin meillä vietiin 12 polkupyörää kerralla pyörävarastosta ja kellarikopit tyhjennettiin ilman murtojälkiä.

 
jimirara
Täälläkin päin on lukkojen vaihto edessä. Kämppiksen ex-tyttöystävä sanoo hukanneensa vanhan abloy -avaimen joten on ehkä edullisempaa vaihdattaa lukot kuin elää siinä riskissä että arvotavarat katoavat.
 

Yhteistyössä