*

paljonkohan maksaa lukkojen sarjoitus?poika hävitti avaimen...
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 18. Osumia 18

Ketju: paljonkohan maksaa lukkojen sarjoitus?poika hävitti avaimen...

ap
    Vierailija

paljonkohan maksaa lukkojen sarjoitus?poika hävitti avaimen...

:/

ap
    Vierailija
    kellää ei oo avain hävinny koskaan?

Riippuu millanen lukko. Me meinattiin eka vaan sarjottaa lukot, mut lukot on sen verran vanhat et sarjotus ei onnistu (olis ollu 320) joten lukot vaihdetaan kokonaan ja hinta on n. 450?

vieras
    Vierailija
    Omakotitalo? Sata-asuntoinen kerrostalo? Neljän asunnon rivitaloyhtiö? Se vähän riippuu..

Riippuu siitä asutko vuokralla vai et. En osaa vastata muuta kun että 200-600 euroon on mun tuntemani ihmiset joutuneet maksamaan kadottaessaan vuokra-asunnon avaimen.

vieras
    Vierailija
    Jos sarjoittaminen on kallista kannattaa tosiaan harkita tuota lukkojen vaihtoa.

koo
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras
    Omakotitalo? Sata-asuntoinen kerrostalo? Neljän asunnon rivitaloyhtiö? Se vähän riippuu..
    ap:n pojalla tuskin oli yleisavain?

Nana
    Vierailija
    Jos ei lue nimeä ja osoitetta, niin en ehkä vaivautuis...
    Mutta onko riski, että joku ottanut?
    Toki me asutaan maalla ja ovet muutenkin koko ajan auki.

tohelo
    Vierailija
    mä hävitin kans avaimen vanhempien asuntoon..se oli sellanen uudenlainen abloy exel avain..paljonkohan mahtaa tulla kuluja mulle ja vanhemmille tästä mokasta.

ap
    Vierailija
    joo siis vuokra-asunto. kerrostalo. onko mitää mitä vois sanoa että ei tarvis sarjottaa? sanon että putos lentokoneesta just tulivuoren yllä keski-etelä-alamabamassa??

vieras
    Vierailija
    Mä hävitin kerran mun avaimet baarireissulla. Vuokratalo, perus Abloy-avain. Kävin suutarilla teettämässä uuden. Aika meedio saa olla avainten löytäjä, että löytää oven mihin avain sopii. Ellei sitten tietysti avain putoa kotiportille tms.

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja koo
    ap:n pojalla tuskin oli yleisavain?
    Ei varmaankaan. Mutta sillä avaimella pääsee omakotitalossa yhteen asuntoon. Kerrostalossa esim neljään rappuun, pyöräkellariin, pesutupaan jne jne. Joten lukkojen määrällä lienee hieman väliä?

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja tohelo
    mä hävitin kans avaimen vanhempien asuntoon..se oli sellanen uudenlainen abloy exel avain..paljonkohan mahtaa tulla kuluja mulle ja vanhemmille tästä mokasta.

mies hävitti samanlaisen ja vuokrayhtiö halus 160e muistaakseni.

vieras
    Vierailija
    Mä hävitin kerran mun avaimet baarireissulla. Vuokratalo, perus Abloy-avain. Kävin suutarilla teettämässä uuden. Aika meedio saa olla avainten löytäjä, että löytää oven mihin avain sopii. Ellei sitten tietysti avain putoa kotiportille tms.
    Perus-abloy avainta ja lukkoja tuskin löytyy enää mistään vähänkään asukkaistaan välittävästä talosta. Vuokranantaja tai taloyhtiö ei tietenkään voi lähteä siitä, että kukaan ei löydä avainta ja keksi mihin oveen tai taloyhtiön tiloihin sillä pääsee. Joten aina lukkojen uusi sarjoitus edessä.

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja ap
    joo siis vuokra-asunto. kerrostalo. onko mitää mitä vois sanoa että ei tarvis sarjottaa? sanon että putos lentokoneesta just tulivuoren yllä keski-etelä-alamabamassa??
    Ja sua uskottais ? Kuitenkin annoit narkkaritutulles velkojen maksuksi, että pääsee kellareihin varkaisiin. Näin meillä vietiin 12 polkupyörää kerralla pyörävarastosta ja kellarikopit tyhjennettiin ilman murtojälkiä.

Meillä oli semmonen abloy-avain jossa musta pää...ja se makso 120?

jimirara
    Vierailija

lukkojen vaihto edessä

Täälläkin päin on lukkojen vaihto edessä. Kämppiksen ex-tyttöystävä sanoo hukanneensa vanhan abloy -avaimen joten on ehkä edullisempaa vaihdattaa lukot kuin elää siinä riskissä että arvotavarat katoavat.

"jeps"
    Vierailija
    Karkeasti satkun per lukko.

Pikavastaus Pikavastaus