*

Onko tramal 50 mg hyvä kipulääke?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 25. Osumia 25

Ketju: Onko tramal 50 mg hyvä kipulääke?

kipuileva
    Vierailija

Onko tramal 50 mg hyvä kipulääke?

Sain sellaista jalkakipuun tänään. Uskallanko ottaa aamuin illoin niinkuin on määrätty vai ottaisinko vain illallla? Tuleeko siitä jotenkin outo olo, kolmiolääke kun on?

vieras
    Vierailija
    Muistaakseni toi aiehuttaa tosi monelle pahoja sivuvaikutuksia, pahoinvointia tmv...

päivi
    Vierailija
    Morfiinin kaltainen vaikutus joten saattaa aluksi tulla "outo" olo.
    Olen pahoihin selkävaivoihin joskus käyttänyt ja ekat kapselit kyllä tekivät outoja fiiliksiä.
    Kun kipu todella repivä en huomannut tuota sivuvaikutusta.

pilsu
    Vierailija
    Toimii

Vieras
    Vierailija
    Mulla pelkkä tramal auttaa vain lievään/lievähköön kipuun.

gytt
    Vierailija
    Sain tramalia veritulpan jälkeen.Autto se hetkeksi,tonninen panadol kun ei auttanut

Fleur de la Cour
    Vierailija
    Toisille ei sovi yhtään, saattaa aiheuttaa jopa harhoja.. Toisille hyvä kipulääke.

Gluteus maximus
    Vierailija
    pää menee sekaisin. Kerran olen ottanut selkäkipuun ja minulla kipu pysyi, mutta pää meni aivan sekaisin. Kaikki vaan pyöri.

Koettu on
    Vierailija
    Toimii kuten kipulääkkeet yleensä, toisille auttaa ja toisille ei. Joillekin tulee sivuvaikutuksia, toisille ei. Itselle toimi siten, että kovassa kivussa vei huomion kivusta ja teki euforisen olon, oli mukavampi näin yöt valvoa ja odotella kipukohtauksen loppumista. Tekivät tosi pöhnäisen olon ja sai olla tarkkana rappusissa ettei tippunut. En ottaisi, jos olisin vaikka lapsen kanssa kaksin kotona, koska sama kuin joisin pullollisen viinaa.

Kyl siitä pää meni sekasin, mut kipuun ei auttanu. Eipä ottanu päähän se että selkä oli kipeä...

Moni sairas.

Mulla on Tramal 50mg ollu käytössä n. 10v. ajan. Ei ole aiheuttanu minkäänlaisii sivu-häiriöitä,
    mutta koviin kipuihin on kyllä tehonnut Oon niin sanotusti "moni-sairas",eli sairauksia on useita.Sairas-eläkkeellä ollu jo 26 v. En tosin ole ihan nuori enää B)

Mulla taas Tradolan 150mg ei auttanut edes niskakipuihin. Tuo on siis samaa tavaraa kuin Tramal, eri nimellä vain.

mulla sivuvaikutuksena pahoinvointi.
    nyt käytössä DOLAN joka on kanssa kolmiolääke, mut ei aiheuta sivuvaikutuksia.

vieras
    Vierailija

mä sain tota muistaakseni synnytyksessä, avautumisvaihe oli niin pitkä ja tuskanen et antoivat(en ole 100varma nyt asiasta, mut melkein)

g
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä
    Dolan on relaksantti yhdistettynä parascetamoliin,ei kunnon kipulääke kuten tramal.

Ökö
    Vierailija
    Kokeile. On ihan hyvä lääke kovaankin kipuun, jos se sattuu vain sopimaan. Itselleni ei sopinut. Tuli pöpperö ja välinpitämätön olo.

vieras
    Vierailija
    Mä käytän Tramal 100mgx2/pvä, pahoinvointia oli alussa tosi paljon mutta pikkuhiljaa se hävis kun sään. otti lääkkeen. Mulla toimii hyvin kivun poistajana.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja g
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä
    Dolan on relaksantti yhdistettynä parascetamoliin,ei kunnon kipulääke kuten tramal.
    mut paremmin toimii hermokipuun kuin tramali

hoitsu
    Vierailija
    Kannattaa muistaa että Tramal koukuttaa aika nopeastikin eli ei kannata napsia kun tosiaan tarpeeseen ja ei esim. joku muu lääke riitä..

Miä söin selän takia tramalii ja hyvin auttoi, eikä tullu minkäämoisia sivuoireita/vaikutuksia.
    Lääkäri sanoi määrätessä että ekat pitää ottaa illalla ennen nukkumaan menoa kun voi viskata pään sekasii. Mut minul ei nuin käyny.
    Serkulla taas tuli vaikka ja mitä. Se näki halluja ja oli ihan sekava, sanoi että tuntui kuin ois ilmassa leijunu.

"Maantiekiitäjä"
    Vierailija

Tramal 50mg

Itselläni selkävaivoihin Tramadolia sain ja toiminut todella hyvin. Ei sivuvaikutuksia paitsi ummetusta, mutta se ei minua haittaa jos kivut kerran lähtevät. Käytän vain vapaapäivinä töistä kyseistä lääkettä, koska euforisoi ja hieman väsyttää niin en pienissä "pöhnissä" halua töissä olla. Vapaapäivät menevät kyllä mukavasti
    Lääke on niin henkilöstä kiinni miten vaikuttaa eli turha pelätä sen ottamista jos täällä porukka valittaa vatsakivuista tai pahoinvoinnista. Kokeilemalla se selviää ja turhat ennakkoluulot pois joita ihmiset täällä yrittävät mieltäsi myrkyttää.

T: Maantiekiitäjä

"eeki"
    Vierailija

tramal

on tosiaankin hyvin pitkälti eufoorinen lääke, eli poistaa kyllä kipuakin, mutta ennenkaikkea laittaa aivot ikäänkuin unohtamaan kivun ja antaa samalla potkua muuhun tekemiseen. En suosittele jatkuvaan käyttöön, koska siihen voi jäädä helposti koukkuun. On katukaupassakin kuulemma ihan kovaa kamaa...

ev
    Vierailija
    mulla se teki pahan olon, alkoi hikoiluttaa kamalasti ja oli huono/keinuva olo. sydän löi lujaa. ei sopinut minulle.

se ei laittanut mun päätä sekaisin tai tuonut euforista oloa.

Pharme88
    Vierailija

Good info

Hello! edcbeeb interesting edcbeeb site!

"marja"
    Vierailija

tosi hyvä

Kyllä on hyvä lääke,selkäkipu häviää tunnissa ja velatkin on saatavia!!

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot