Alfred J. Kwak tunnarista

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alfred Jodocus Kwak (alkutunnari )

Minä lennän, polskin ja uin. Sanon sulle kvaak,ystävälle kvaak, kvaak sanon teille kaikille.
Ja jos minua huvittaa lähden merelle tai viidakkoon seikkailemaan. Minä poika roiskin lammikossa loiskin, mutta malttakaa, tulen kohta poiskin. Minä poika roiskin lammikossa loiskin,mutta malttakaa, tulen kohta poiskin.



Alfred J. Kwak (lopputunnari)

On tänään onnenpäivä ei murheesta häivää, on tänään onnenpäivä. Ja onnellinen oon.

En iloisempi koskaan. En koskaan, en koskaan. En iloisempi koskaan kuin tänään olla voin.

Kun joskus murhe painaa. Se painaa, Se painaa. Voi silloin multaa kaivaa ja huolen hukuttaa.

On mulla onnenpäivä ei murheesta häivää, on tänään onnenpäivä. Ja onnellinen oon.

Muista ystävää niin huolet hellittää. Voi toisen yllättää.



että näin, ystävä hyvä =D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En voi sille mitään, että olen lapsesta asti sen kuullut noin, niinkuin sanoin! Eikö kenestäkään muusta kuulosta se mulkulta?? Oonko ainut kieroutunut...?! ;)
Mun mielestä kuulostaa että "huolet mulkuttaa"
 
sellasta se on ku laitetaan lässyttävät lapset laulamaan... mutta noi on siis oikeat sanat, miten se ainakin pitäis laulaa, eihän sitä tiiä jospa lapset onki piloillaan laulanu mulkuista ja luullu ettei kukaan huomaa :LOL:
 
korjaaja
Alfred Jodocus Kwak (alkutunnari )

Minä lennän, polskin ja uin. Sanon sulle kvaak,ystävälle kvaak, kvaak sanon teille kaikille.
Ja jos minua huvittaa lähden merelle tai viidakkoon seikkailemaan. Minä poika roiskin lammikossa loiskin, mutta malttakaa, tulen kohta poiskin. Minä poika roiskin lammikossa loiskin,mutta malttakaa, tulen kohta poiskin.



Alfred J. Kwak (lopputunnari)

On tänään onnenpäivä ei murheesta häivää, on tänään onnenpäivä. Ja onnellinen oon.

En iloisempi koskaan. En koskaan, en koskaan. En iloisempi koskaan kuin tänään olla voin.

Kun joskus murhe painaa. Se painaa, Se painaa. Voi silloin multaa kaivaa ja huolen hukuttaa.

On mulla onnenpäivä ei murheesta häivää, on tänään onnenpäivä. Ja onnellinen oon.

Muista ystävää niin huolet hellittää. Voi toisen yllättää.



että näin, ystävä hyvä =D

se ei ole mutta malttakaa vaan hiukan malttakaa :D
 

Yhteistyössä