Sokkotreffit! Kokemuksia

vieras
Mä olin reilu 10 vuotta sitten ja jotenkin vaan natsahti kerrasta ja ollaan vieläkin yhessä :) Eli miehen kaveri ja mun kaveri, jotka oli siis kavereita keskenään niin järjestivät treffit. Olen pistänyt tuon treffeille lähdön angiinan piikkiin. Olin meinaan sairaslomalla ja käymässä kotipaikallani, kun kaveri kerto et nyt ois mies seuraa. Joku hulluushan sitä iski, kun lähin. Tavattiin meijä tiensuussa(maalla kotipaikkani) ja eka ilta venähti pikkutunneille ennen ku kotia kerkesin. Pariviikkoo oottelin, et millohan mies soittaa.Menetin jo toivoni mutta kyllähän se soitti ja siitä se sitten lähti....
 
kujakatti
- kirjoiteltiin suomi 24 noin kuukausi ja päätettiin lähteä reffeille ,lähetin naiselle kuvan oli ihan lääpällään meikäläiseen ,muija ei kuitenkaan suostunut lähettään kuvaa jotenkin tyhmyyksissäni lupasin tulla sovittuun paikkaan kahville .Ja voi hyvänen aika mikä hyökkäysvaunu minu siellä odotti ei varmaan ollut alle 200kg madame .Niin et älkää lähtekö treffeille jos ette saa kuvaa ...
 
vieras
Joo kirjoiteltiin pari kk netissä ja puhuttiin puhelimessa, sitten mies tuli kylään ja siitä se sitten lähti. Reilu 10v ollaan oltu yhdessä, perustettu perhe jne jne.
 
Olen ollut kerran.

Olin lähdössä Lontooseen asumaan vuodeksi 17-vuotiaana.
Suomessa minulle järjestettiin läksiäisbileet ja joskus aamun pikkutunneilla surffailtiin kaverin netissä ja etsiskeltiin jotain Lontoolaisia chatteja. Oli ensimmäinen kokemukseni netistä koska kotona ei sellaista ollut.
Siellä humalassa kirjoittelin jonkun nuorukaisen kanssa ja ilmeisesti olin antanut numeroni ja vauhkonnut muuttavani Lontooseen ja tarvitsevani opasta.
Itse en tapahtumia niin hyvin muistanut mutta puhelin soi aamulla:ashamed:

Tavattiin sitten ihan oikeasti pari kertaa kun Enklantiin rantauduin. Käytiin muistaakseni keilaamassa ja tuopilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kujakatti:
- kirjoiteltiin suomi 24 noin kuukausi ja päätettiin lähteä reffeille ,lähetin naiselle kuvan oli ihan lääpällään meikäläiseen ,muija ei kuitenkaan suostunut lähettään kuvaa jotenkin tyhmyyksissäni lupasin tulla sovittuun paikkaan kahville .Ja voi hyvänen aika mikä hyökkäysvaunu minu siellä odotti ei varmaan ollut alle 200kg madame .Niin et älkää lähtekö treffeille jos ette saa kuvaa ...
ei se kuva mitään takaa. kokemusta on ...
 
Jees
Tavattiin chatissa, juteltiin mesessä sitten joitakin viikkoja ja soittelimmekin.
Mies tuli mun luokse kylään ja siitä alkoi sitten vuoden kestävä salasuhde.
Molemmat rakastuimme, mutta oli niin paljon mutkia matkassa että jätin miehen hetken mielijohteesta.
Hän on edelleen naimisissa silloisen vaimon kanssa ja silti usein soittelee. Ollaan nykyään ihan vain kavereita, vaikka aina humalassa hän avautuu ja katuu ettei aiemmin lähtenyt mun matkaan.
Mä olen onnellinen- jos en olisi häntä jättänyt, en olisi koskaab tavannut aviomiestäni, jota parempaa puolisoa minulla ei koskaan voisi olla.
 
Melkoinen kinkku
- kirjoiteltiin suomi 24 noin kuukausi ja päätettiin lähteä reffeille ,lähetin naiselle kuvan oli ihan lääpällään meikäläiseen ,muija ei kuitenkaan suostunut lähettään kuvaa jotenkin tyhmyyksissäni lupasin tulla sovittuun paikkaan kahville .Ja voi hyvänen aika mikä hyökkäysvaunu minu siellä odotti ei varmaan ollut alle 200kg madame .Niin et älkää lähtekö treffeille jos ette saa kuvaa ...
Sokkotreffejen ideahan on nimensä mukainen, itse en lähtisi kahville vaan kaljalle, viimeksi nainen kertoi olevansa urheilullinen, sieltä pyyhkäs ehkä 150 kiloo ja 160 senttiä sohvalla reenattua läskiä, kyllähän siinä tuli jokunen kalja vedettyä nopeeseen tahtiin ja hauskaa oli, saimpahan hauskaa baariseuraa =)
 

Yhteistyössä