-
17.03.10 01:44 #1olenko pimeä?Vierailija
Onks kellään muulla sellasta tunnetta,et haluis vetää lärvit ihan omassa rauhassa kotonaan,ilman lapsia?
Mulla on ja ois aivan ihanaa olla vaikka kaks päivää ihan yksin, katella telkkua, syödä, juoda, kuunnella musiikkia, itkeä, nauraa, kaikkea mahdollista kellonajasta huolimatta ja nimenomaan NUKKUA!
-
17.03.10 01:45 #2HihVierailija
Mulla on vaikka joka vkl tuo mahdollisuus. Mies lähtee vaikka pojankaa vkl mummolaan tai mä johkin toiseen kaupunkiin.
-
17.03.10 01:46 #3VeikkaanVierailija
et oot kuule ihan normaali!
-
17.03.10 01:46 #4psjätäseVierailija
Alkoholi pois huoltsikoilta MMMKAY?!!!!
-
17.03.10 01:46 #5JeejeeVierailija
Kuitenki roikkusit vaan täällä palstalla sen kaks päivää.
-
17.03.10 01:50 #6siisVierailija
Ihanko oikeasti tulet tälle palstalle puhumaan tuollaisia :o Täällähän on ihan kaikki vain ja ainoastaan alkoholia sivistyneesti ja hillitysti nauttivia :o Mitä se "vetää lärvit" ylipäänsä tarkoittaa? Minä juuri viime keväänä otin yhden lasillisen kallista kuohuviiniä, ja nyt pohdin, voisinko jo ottaa tämän vuoden lasilliseni, vai olisiko sittenkin liian aikaista? Jaa mutta eihän se sovi, kas nythän on vasta tiistai! En minä sentään keskellä viikkoa viitsi alkoholin kanssa läträtä :/
-
17.03.10 01:57 #7niipäVierailija
EHkä tääl tähän aikaa uskaltaa puhua alkoholistakin, kun (ehkä ja toivottavasti) kaikki absolutisti-nipo-mammat on nukkumassa ruususen untaan.. huhhu

Lainaa