+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 17. Osumia 17

Onko muita jotka ei kiroile koskaan?

Mää en ole koskaan oppinut. Ehkä kun olen saanut uskovaisen kasvatuksen niin sillä on ollut jotain vaikutusta.. en tiijä, mutta en vaan osaa tai uskalla kirota. Tulee jotenkin hölmö olo jos vaan ajattelenkin jotain kirosanaa.

hhhhmmmmm
    Vierailija
    Mä kiroilen ihan saatanasti, pitäs perkele päästä eroon tästä vittumaisesta tavasta!

Voi vi**ujen kevät ja k**pien takatalvi mikä kysymys! Mutta vastaukseen... Mäkin olen kai saanut uskonnollisen kasvatuksen ja mulla on noitumisen suhteen jonkinlainen kaksoiselämä. Tietyissä tilanteissa ja tiettyjen ihmisten läsnäollessa en sano edes puolittaista kirosanaa, mutta joissakin toisissa tilanteissa kiroilen kuin viimeistä päivää!

L.M.
    Vierailija
    En kiroile enää ennen kirosin ku merimies..
    Nyt päätin ku muksu synty et lopetan täs väihees jo kiroilun ni ei ekat sanat oo v***u ym..

Ceres
    Vierailija
    En kiroile koskaan..eikun kerran taisin huudahtaa jotain epämääräistä kun löin pään auton ovenpieleen ja sattui ihan hulluna Ei vaan sovi mun suuhun. Enkä ole saanut mitään uskonnollista kasvatusta.

Todella harvoin, ja silloinki lähinnä mielessäni tai hampaitten välistä. En koskaan muitten ku korkeintaan ukkoni kuullen. Ja netissä joskus joku prkl jos oikee suututtaa.

Mä kovasti yritän päästä eroon pahoista tavoista kuten kiroilusta. Kirosanoja tulee käytettyä voimasanoina kun esim. sattuu tai ottaa ihan liikaa päähän, purkaa paremmin kuin joku 'himputti', mutta muualla kuin kotona pyrin kyllä niissäkin tilanteissa puremaan hammasta tehokkaammin Riitatilanteissa tulee välillä kirottua ja käytettyä sellaista kieltä että voisi olla mielummin ihan hiljaa vain

paljastus
    Vierailija
    Huumekoira, Grace, Tytsi ja BKM eivät kiroile eikä kieroile.

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja paljastus
    Muistaakseni oon nähnyt Huumekoiran kiroavan. Ainakin se sanoi jollekin : "haista paska!"

joo
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras
    Muistaakseni oon nähnyt Huumekoiran kiroavan. Ainakin se sanoi jollekin : "haista paska!"
    tuo on muuten totta, mieki muistan tuollaista...

Vierailija
    Jos p*rse on kirosana niin silloin en voi myöntää olevani täysin kiroilematon. Muuta pahaa ei tule yleensä päästeltyä suustaan. Tuokin tulee harvoin.

Huumekoira
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja joo
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras
    tuo on muuten totta, mieki muistan tuollaista...
    Paska ei ole kirosana. Jos sanon jollekin haista paska, tarkoitan myös sitä, että ole hyvä ja mene haistamaan ulostetta, koska en tykkää sinusta. Ihan näin selvennykseksi. Kiroamista olisi jos sanoisin, että ole kirottu kautta Odinin, tai uhkaisin woodoonukella.

Huumekoira
    Vierailija
    Tarkin olen siitä, etten lausu turhaan Jumalan nimeä, eli en käytä ilmaisuja herran tähden tai voi jeesus tai jumalauta.

Lusifer
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira
    Tarkin olen siitä, etten lausu turhaan Jumalan nimeä, eli en käytä ilmaisuja herran tähden tai voi jeesus tai jumalauta.
    no ootpa tarkka

Vekku
    Vierailija
    Justhan sä käytit

Kyllä mä irl kiroilen esim. kun riitelen jonkun kanssa. BKM:n en ole kuullut juurikaan kiroilevan koskaan.

Miulla on aika sama homma. Jos joku kaveri sanoo jotain tuon suuntaista niin saatan siitä ääneen huomauttaa ja kaveri pitää sitä nynnyilynä tai jotain. Pahinta on juuri Jumalan nimen turhaan lausuminen miulle. Jumalauta ehkä särähtää korviin pahiten.

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot