-
18.03.10 01:57 #1
Onko muita jotka ei kiroile koskaan?
Mää en ole koskaan oppinut. Ehkä kun olen saanut uskovaisen kasvatuksen niin sillä on ollut jotain vaikutusta.. en tiijä, mutta en vaan osaa tai uskalla kirota. Tulee jotenkin hölmö olo jos vaan ajattelenkin jotain kirosanaa.
-
18.03.10 02:01 #2hhhhmmmmmVierailija
Mä kiroilen ihan saatanasti, pitäs perkele päästä eroon tästä vittumaisesta tavasta!
-
18.03.10 02:05 #3
Voi vi**ujen kevät ja k**pien takatalvi mikä kysymys! Mutta vastaukseen... Mäkin olen kai saanut uskonnollisen kasvatuksen ja mulla on noitumisen suhteen jonkinlainen kaksoiselämä. Tietyissä tilanteissa ja tiettyjen ihmisten läsnäollessa en sano edes puolittaista kirosanaa, mutta joissakin toisissa tilanteissa kiroilen kuin viimeistä päivää!
-
18.03.10 02:08 #4L.M.Vierailija
En kiroile enää ennen kirosin ku merimies..
Nyt päätin ku muksu synty et lopetan täs väihees jo kiroilun ni ei ekat sanat oo v***u ym..
-
18.03.10 02:11 #5CeresVierailija
En kiroile koskaan..eikun kerran taisin huudahtaa jotain epämääräistä kun löin pään auton ovenpieleen ja sattui ihan hulluna
Ei vaan sovi mun suuhun. Enkä ole saanut mitään uskonnollista kasvatusta.
-
18.03.10 02:16 #6
Todella harvoin, ja silloinki lähinnä mielessäni tai hampaitten välistä. En koskaan muitten ku korkeintaan ukkoni kuullen. Ja netissä joskus joku prkl jos oikee suututtaa.
-
18.03.10 02:16 #7
Mä kovasti yritän päästä eroon pahoista tavoista kuten kiroilusta. Kirosanoja tulee käytettyä voimasanoina kun esim. sattuu tai ottaa ihan liikaa päähän, purkaa paremmin kuin joku 'himputti', mutta muualla kuin kotona pyrin kyllä niissäkin tilanteissa puremaan hammasta tehokkaammin
Riitatilanteissa tulee välillä kirottua ja käytettyä sellaista kieltä että voisi olla mielummin ihan hiljaa vain
-
18.03.10 02:29 #8paljastusVierailija
Huumekoira, Grace, Tytsi ja BKM eivät kiroile eikä kieroile.
-
18.03.10 02:39 #9vierasVierailijaMuistaakseni oon nähnyt Huumekoiran kiroavan. Ainakin se sanoi jollekin : "haista paska!"
Alkuperäinen kirjoittaja paljastus
-
18.03.10 02:42 #10jooVierailijatuo on muuten totta, mieki muistan tuollaista...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras
-
18.03.10 03:34 #11*****Vierailija
Jos p*rse on kirosana niin silloin en voi myöntää olevani täysin kiroilematon. Muuta pahaa ei tule yleensä päästeltyä suustaan. Tuokin tulee harvoin.
-
18.03.10 03:36 #12HuumekoiraVierailijaPaska ei ole kirosana. Jos sanon jollekin haista paska, tarkoitan myös sitä, että ole hyvä ja mene haistamaan ulostetta, koska en tykkää sinusta. Ihan näin selvennykseksi. Kiroamista olisi jos sanoisin, että ole kirottu kautta Odinin, tai uhkaisin woodoonukella.
Alkuperäinen kirjoittaja joo
-
18.03.10 03:38 #13HuumekoiraVierailija
Tarkin olen siitä, etten lausu turhaan Jumalan nimeä, eli en käytä ilmaisuja herran tähden tai voi jeesus tai jumalauta.
-
18.03.10 03:49 #14LusiferVierailijano ootpa tarkka
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira
-
18.03.10 03:52 #15VekkuVierailijaJusthan sä käytit
-
18.03.10 03:53 #16
Kyllä mä irl kiroilen esim. kun riitelen jonkun kanssa. BKM:n en ole kuullut juurikaan kiroilevan koskaan.
Alkuperäinen kirjoittaja paljastus

-
18.03.10 04:21 #17
Miulla on aika sama homma. Jos joku kaveri sanoo jotain tuon suuntaista niin saatan siitä ääneen huomauttaa ja kaveri pitää sitä nynnyilynä tai jotain. Pahinta on juuri Jumalan nimen turhaan lausuminen miulle. Jumalauta ehkä särähtää korviin pahiten.

Lainaa