-
18.03.10 02:13 #1A.P.Vierailija
Hyi kun nuo broilerinsuikalelihat on ällöä!
Tuntuu että joka palassa rustoa mukana, viimeinen kerta kun noita ostan..
-
18.03.10 02:14 #2
Osta filesuikaleita, en itsekään pysty niitä normisuikaleita syömään. Ja nyt raskaana olessa edes niitä fileitä
-
18.03.10 02:14 #3...VierailijaOSTA FILETTÄ. Maksaa huimat 1,7 ?/400 g S- Marketissa.
Alkuperäinen kirjoittaja A.P.
-
18.03.10 02:17 #4
Mua on ruennu ällöttään vähä kaikki broileri. Korkeintaan fileesuikaleita tai fileitä voi syödä (ja ei missään tapauksessa valmiiksi marinoituna).
-
18.03.10 02:18 #5
Mun mielestä kaikissa valmiissa suikaleissa, myös fileesuikaleissa on aina jotain kökköjä mukana.. Me ostetaan lähes aina fileitä ja suikaloidaan itse sopivan kokoisiksi ruokalajiin nähden. Vähän enemmän vaivaa mutta saa ainakin vain puhdasta lihaa ruokaan
-
18.03.10 02:27 #6ihanaaVierailija
Ihanaa, mä oon luullut että mä olen ainoa tässä suhteessa vammainen. Mä en voi syödä mitään broilerinsuikaleita, en paisti-, enkä fileesuikaleita, koska niissä on lierokkeita ja rustoja ja kaikkea muuta ällöä. Yleensä jos pitäisi syödä ruokaa jossa noita on käytetty, syön pelkkää lientä ja lisuketta. Itse fileepihveistä leikattuja paloja voin syödä esim. kastikkeessakin, mutta kaikki muu broisku on nounou. Koipireisiä, tai muuta missä on luita mukana ei voi ajatellakaan, ne on dinosaurusten ruokaa!
-
18.03.10 02:33 #7apVierailijaEnnen minulle on kelvannut nämä lihat ihan hyvin, mutta nyt olen muutaman kerran syönyt äitini laittamaa ruokaa (laikkaa itse suikaleet fileepihveistä), ja nyt kun sen jälkeen söin taas noita kaupan suikaleita, niin kyllä huomaa eron.. Toinen mitä en enää siedä on tavan sikanauta-jauheliha, pitkään aikaan en ole sitä syönyt, jonkin aikaa sitten ostin vaihteeksi ja laitoin siitä ruuan niin kyllä oli pahan makuista..
Alkuperäinen kirjoittaja ihanaa
-
18.03.10 02:54 #8MinäVierailija
Mä yleensä ostan vaan suomalaista lihaa, mutta noi broilerin filesuikaleet on kyllä Potulla ainoot joissa ei oo niitä retaleita. Ja Poutun suikaleet on jostain Brasiliasta tmv. Mutta siis vaikka olis FILEsuikaleita, niin Kariniemet ja muut on ihan rustosia:/ yak.
-
18.03.10 02:55 #9KVierailija
Mä avasin duunareille tänään lihapullapaketin ja se pieras
-
18.03.10 02:57 #10YrjöVierailijaNami hei! Tiäks paljo jossain brassibroilerissa on lääke ja myrkkyjäämiä?
Alkuperäinen kirjoittaja Minä
-
18.03.10 03:11 #11MinäVierailija
En tiiä, eikä mua oikeestaan kiinnostakaan. Syön niitä kumminkin harvoin. Ja on niitä jäämiä ihan joka maalaisessa broilerissa. Ja kaikessa muussakin sapuskassa:P

Lainaa