Tarviiko Tallinnaan passin ??

  • Viestiketjun aloittaja simsala
  • Ensimmäinen viesti
qwer
Alkuperäinen kirjoittaja qwer:
Ks. tuosta linkistä toinen kappale:

http://www.intermin.fi/vrk/bulletin.nsf/PFBDArch/3C96AD239F61DD99C22572670027821B?opendocument
Niin, siis passi tai tuo 1999 jälkeen myönnetty henkilökortti kelpaa. Ja lapsista sen verran, että 7-vuotiaalle täytyy olla oma, sen ikäinen ei pääse enää vanhempien passilla.
 
qwer
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
entä alle 2-vuotias, tarviiko passia tms.?
Alle 7-vuotias ei tarvitse omaa passia. Mulla esim. tyttö on merkitty mun passiin. Mutta 7-vuotiaana ei enää pääse sillä. Jos sulla on sellainen passi, johon ei ole merkitty lasta, niin sitten en tiedä, tarvitseeko oman. Ei käy ihan tuostakaan ilmi:

http://www.estemb.fi/konsuliasiat/matkustusasiakirjat

Kannattaa kysyä esim. matkatoimistosta tai varustamosta, jonka laivalla menee.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
entä alle 2-vuotias, tarviiko passia tms.?
Tarvii tai virallisen eu henkilökortin, jos ei ole merkitty vanhemman passiin ja sehän ei ole ollut mahdollista enään kolmeen vuoteen. meillä 4,5 v vanhemman passissa ja 2,5 v oma passi.
 
plm
Kyllä tarvitaan oma henkkari KAIKILLE ja huomatkaa esim tämä (kaikki tarkastetaan)
Viking Linen sivuilta:

Viroon matkustus
Tallinnan terminaalissa palautetaan väliaikaisesti rajatarkastus NATO-kokouksen vuoksi
17.-23.4.2010 . Muistathan, että Tallinnan reitillä matkustaessasi sinulla tulee aina olla mukana uudenmallinen henkilötodistus tai passi.
 
tk
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
Taijetaan lähtee sitte ruottin maalle kesällä reissuun, nii ei tartte miettiä noita juttuja :D
Ei se passin hankkiminen nyt niin kamalan vaikea homma ole....
1 valokuva ja oliko se 50 euroo, molempien etusormien sormenjäljet ja viikossa saa passin.
 
ccc
Alkuperäinen kirjoittaja simsala:
Laivalla ollaan lähdössä Tallinnaan päiväristeilylle, tarviiko välttis passin vai käykö siis esim. kuvallinen kelakortti?? Ajokortti ei taida käydä...
kuvallinen kelakortti ei käy misään henkilötodistukseksi.
 
????
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Minusta on aina vaan yhtä hämmentävää, että ihmisillä ei ole passia...
Ai, miksi? Mitä sillä täällä kotomaan kamaralla tekee? Minen ole matkustanut missään, enkä näillä näkymin ole minnekään kauemmas menossa, joten MIKSI minä sen passin tarvitseisin??
Valaisehan tyhmälle??
 
Huom
Alkuperäinen kirjoittaja ????:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Minusta on aina vaan yhtä hämmentävää, että ihmisillä ei ole passia...
Ai, miksi? Mitä sillä täällä kotomaan kamaralla tekee? Minen ole matkustanut missään, enkä näillä näkymin ole minnekään kauemmas menossa, joten MIKSI minä sen passin tarvitseisin??
Valaisehan tyhmälle??
Ihan yhtä hämmentäviä ovat minusta ihmiset, jotka eivät koskaan käy missään. Ei siinä sen ihmeempää ole.
 
????
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja ????:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Minusta on aina vaan yhtä hämmentävää, että ihmisillä ei ole passia...
Ai, miksi? Mitä sillä täällä kotomaan kamaralla tekee? Minen ole matkustanut missään, enkä näillä näkymin ole minnekään kauemmas menossa, joten MIKSI minä sen passin tarvitseisin??
Valaisehan tyhmälle??
Ihan yhtä hämmentäviä ovat minusta ihmiset, jotka eivät koskaan käy missään. Ei siinä sen ihmeempää ole.
Aivan, siinä taas yksi VIISAS - oujee!!
 
ccc
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja ????:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Minusta on aina vaan yhtä hämmentävää, että ihmisillä ei ole passia...
Ai, miksi? Mitä sillä täällä kotomaan kamaralla tekee? Minen ole matkustanut missään, enkä näillä näkymin ole minnekään kauemmas menossa, joten MIKSI minä sen passin tarvitseisin??
Valaisehan tyhmälle??
Ihan yhtä hämmentäviä ovat minusta ihmiset, jotka eivät koskaan käy missään. Ei siinä sen ihmeempää ole.
jotkut voi nauttia kotimaan matkailusta
 

Yhteistyössä