Miksi kelan asumistuki ei näy vielä tilillä?

  • Viestiketjun aloittaja hgdkkdghkgdkd
  • Ensimmäinen viesti
MuuMuu
Alkuperäinen kirjoittaja JO:
Alkuperäinen kirjoittaja edellinen:
no, kävinpä kattomassa ja mulla rahat tilillä, Sampopankissa siis tili.
Outoa. Joko viilaat linssiin tai sitten minun rahat ovat jossakin jumissa, sillä tilillä ei näy vielä mitään.

Itelläkin rahat ovat vielä jossain bittiavaruuden syövereissä.
 
MuuMuu
Alkuperäinen kirjoittaja JO:
Alkuperäinen kirjoittaja edellinen:
no, kävinpä kattomassa ja mulla rahat tilillä, Sampopankissa siis tili.
Outoa. Joko viilaat linssiin tai sitten minun rahat ovat jossakin jumissa, sillä tilillä ei näy vielä mitään.

Itelläkin rahat ovat vielä jossain bittiavaruuden syövereissä.
 
JO
Alkuperäinen kirjoittaja MuuMuu:
Itelläkin rahat ovat vielä jossain bittiavaruuden syövereissä.
Jep taisi olla satusetä tämä yksi veijari. Piru vie, olisi kiva saada nuo rahat. Maanantaina maksoin vuokran kun oli ylimääräistä rahaa ja nyt nämä saisin siis käyttää itse ruokaan ym. Tilihän näyttää luonnollisesti nollaa ja nälkä on :( Prkl kun ei voi kelaankaan enää luottaa.
 
MuuMuu
Alkuperäinen kirjoittaja JO:
Alkuperäinen kirjoittaja MuuMuu:
Itelläkin rahat ovat vielä jossain bittiavaruuden syövereissä.
Jep taisi olla satusetä tämä yksi veijari. Piru vie, olisi kiva saada nuo rahat. Maanantaina maksoin vuokran kun oli ylimääräistä rahaa ja nyt nämä saisin siis käyttää itse ruokaan ym. Tilihän näyttää luonnollisesti nollaa ja nälkä on :( Prkl kun ei voi kelaankaan enää luottaa.
Taitaa olla ihan sampon päässä nuo ongelmat, ku näyttää että muihin pankkeihin ainakin on rahat tullu. ja sehän ei nyt mikään yllätys sinänsä ole että sampolla ongelmia olisi.

 
JO
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Käytättekö asumistuen elämiseen ettekä vuokranmaksuun? :eek:
Kyllä mä ainakin tän kuun osalta koska vuokran maksoin jo alkuviikosta kun oli ylimääräistä rahaa jotka olisin kuitenkin tuhlannut heti johonkin turhuuksiin. Tällä tavalla ainakin säästyi tänne alkukuuhun nuo rahat :D jos nyt siis voisivat tulla tililleni.

Kelasta sanottiin äsken, että myös sampopankin asiakkaille pitäisi näkyä iltapäivän aikana eli hoitivat hommat kuntoon siellä.
 
MuuMuu
Alkuperäinen kirjoittaja JO:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Käytättekö asumistuen elämiseen ettekä vuokranmaksuun? :eek:
Kyllä mä ainakin tän kuun osalta koska vuokran maksoin jo alkuviikosta kun oli ylimääräistä rahaa jotka olisin kuitenkin tuhlannut heti johonkin turhuuksiin. Tällä tavalla ainakin säästyi tänne alkukuuhun nuo rahat :D jos nyt siis voisivat tulla tililleni.

Kelasta sanottiin äsken, että myös sampopankin asiakkaille pitäisi näkyä iltapäivän aikana eli hoitivat hommat kuntoon siellä.
Vai hoitivatko sittenkään? :D

 

Yhteistyössä