miten irtoteetä käytetään

  • Viestiketjun aloittaja en osaa
  • Ensimmäinen viesti
en osaa
Pussin kyljessä on ohje että laia teekannuun sitä veden kanssa. No mitäs kun en haluu kannullista, vaan aina 1 kupillisen.

Toisekseen: en halua niitä puruja suuhuni!!!
Omista sellaisen pikkusiiviläjutun, eli pallon muotoinen, joka aukeaa keskeltä ja sen sisälle laitetaan purut ja sitten se pallo laitetaan teekuppiin. SE on vaan toooosi vaikea täyttää ja tyhjentää. Ja siitä aina tihkuu niitä puruja teen sekaan:(
 
Alkuperäinen kirjoittaja en osaa:
Pussin kyljessä on ohje että laia teekannuun sitä veden kanssa. No mitäs kun en haluu kannullista, vaan aina 1 kupillisen.

Toisekseen: en halua niitä puruja suuhuni!!!
Omista sellaisen pikkusiiviläjutun, eli pallon muotoinen, joka aukeaa keskeltä ja sen sisälle laitetaan purut ja sitten se pallo laitetaan teekuppiin. SE on vaan toooosi vaikea täyttää ja tyhjentää. Ja siitä aina tihkuu niitä puruja teen sekaan:(
mutta niin se vaan menee, en oikein osaa muutakaan keinoa sulle kertoo.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Mikään ei estä liottamasta teetä suodatinpussin läpi
Mutta tuollalailla se ekologisuus vähän kärsii, kun menee aina se suodatinpussi hukkaan. Ja voisin sitten "samalla rahalla" ostaa niitä yksittäispakattuja valmiita teepusseja.
 
Kahvinkeittimellä voi keittää myös teetä. Toki se ei oo sit kauhean hautunutta, mutta maistuu kyllä teelle.
Ja teen voi hauduttaa toisessa kupissa, sit kaataa toiseen kuppiin siivilän tai suodatinpussin läpi kun on hautunu.
Mä tykkään vahvasta teestä, joten mä laitan kahvinkeittimen pannuun teen ja purut, pidän lämpimänä keittimessä ja siivilän läpi otan siitä pitkin päivää
 
Sit kaupasta löytyy semmoisia "suodatinpusseja" irtoteelle. Ne on vähän pikkuhousunsuojien näköisia ;) Niihin saa sisälle laittaa irtoteetä, sit vaan liottelee sitä kupissa. Irtoteetä laitetaan 1tl/kupillinen. Noiden pussien kanssa ei tule taatusti puruja mukaan. Sit mulla on semmoinen pieni siivilä, joka mahtuu kuppiin. Laitan siihen irtoteetä ja annan hautua hetken. Hyvää :)
 
teetupa
Alkuperäinen kirjoittaja Miuski:
Sit kaupasta löytyy semmoisia "suodatinpusseja" irtoteelle. Ne on vähän pikkuhousunsuojien näköisia ;)
Irtoteelle on omat keittimensä.
Jotenkin naurettavaa, että ne jotka ei halua liottaa tamppooneja kupissaan haluaa sitten välttämättä liottaa pikkuhousunsuojia.
Irtotee on juuri noiden kohtien välttämiseksi tarkoitettu
 
f
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Kahvinkeittimellä voi keittää myös teetä. Toki se ei oo sit kauhean hautunutta, mutta maistuu kyllä teelle.
Ja teen voi hauduttaa toisessa kupissa, sit kaataa toiseen kuppiin siivilän tai suodatinpussin läpi kun on hautunu.
Mä tykkään vahvasta teestä, joten mä laitan kahvinkeittimen pannuun teen ja purut, pidän lämpimänä keittimessä ja siivilän läpi otan siitä pitkin päivää
dikö kahvikin maistu sitten teelle??? en laittas samaan missä kahvikin keitetään, eri asia jos on kaks pannua
 
"Siili"
Se sun pallo on löysä tai laitat sen liian täyteen. Se on helppo täyttää, kun laitat tarpeeksi vähän sitä teetä siihen. Jos se on löysä, näet tyhjänäkin, että siihen jää rako. Siinä tapauksessa täytyy ostaa parempi.
 

Yhteistyössä