Miten nopeesti voi laihtua 10kg järkevästi?

  • Viestiketjun aloittaja laihduttaja
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
Työkaveri laihtui Nutrilett-pusseilla 2 vkossa 10kg, joista 2kg tuli takaisin kun palasi normaaliin ruokavalioon. Se on ainakin terveellinen tapa laihduttaa!
Söikö pelkkiä pusseja? Siis kun itte yritän nyt päästä alkuun tässä kilojen tiputtamisessa ja äsken vetäsin tuollasen mansikanmakusen pussin ja hyyyyi että se on pahaa.... :x Tarkoituksena ei ole pelkillä jauheilla laihduttaa vaan korvaan lounaan ja iltapalan Nutriletilla. Tiputettavaa on -15kg.

 
höpö höpö
Laihtuminen riippuu täysin lähtötilanteen ylipainosta. Eli jos olet normaalipainoinen, niin kymmenen kilon tiputtaminen vaatii nälkäkuuria, ja silti se kestää muutaman kuukauden.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
Työkaveri laihtui Nutrilett-pusseilla 2 vkossa 10kg, joista 2kg tuli takaisin kun palasi normaaliin ruokavalioon. Se on ainakin terveellinen tapa laihduttaa!
Ei kuullosta mun mielestä kovin terveelliseltä laihtua 10kg 2 viikossa...
 
hihi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
Työkaveri laihtui Nutrilett-pusseilla 2 vkossa 10kg, joista 2kg tuli takaisin kun palasi normaaliin ruokavalioon. Se on ainakin terveellinen tapa laihduttaa!
Söikö pelkkiä pusseja? Siis kun itte yritän nyt päästä alkuun tässä kilojen tiputtamisessa ja äsken vetäsin tuollasen mansikanmakusen pussin ja hyyyyi että se on pahaa.... :x Tarkoituksena ei ole pelkillä jauheilla laihduttaa vaan korvaan lounaan ja iltapalan Nutriletilla. Tiputettavaa on -15kg.
Tai jos se söi pussin sisällön kuitenkin..:D Sori, oli pakko..:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja höpö höpö:
Laihtuminen riippuu täysin lähtötilanteen ylipainosta. Eli jos olet normaalipainoinen, niin kymmenen kilon tiputtaminen vaatii nälkäkuuria, ja silti se kestää muutaman kuukauden.
No tää kyllä ihan totta. Mun lähtöpaino oli 100kg, noin, ja ekat 15kg oli oikeest tosi tosi helppoa, ja nyt kun mitat 170/78 niin tuntuu ettei millään tipu, mutta hitaast hyvä tulee :)
 
ap
Mulla aikoinaan tippui 10kg 2 kuukaudessa, mutta silloin olinkin ylipainoinen ja reilusti. Nyt, kun normaalipainon rajaan on vain muutama kilo, niin laihtuminen on yhtä tuskaa. Vaikka kuinka syö kevyesti ja liikkuu paljon, niin ei putoa. Murrrr.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hihi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
Työkaveri laihtui Nutrilett-pusseilla 2 vkossa 10kg, joista 2kg tuli takaisin kun palasi normaaliin ruokavalioon. Se on ainakin terveellinen tapa laihduttaa!
Söikö pelkkiä pusseja? Siis kun itte yritän nyt päästä alkuun tässä kilojen tiputtamisessa ja äsken vetäsin tuollasen mansikanmakusen pussin ja hyyyyi että se on pahaa.... :x Tarkoituksena ei ole pelkillä jauheilla laihduttaa vaan korvaan lounaan ja iltapalan Nutriletilla. Tiputettavaa on -15kg.
Tai jos se söi pussin sisällön kuitenkin..:D Sori, oli pakko..:D
Mietinkin että tarttuuko joku tuohon mutten jaksanut korjata. :D Kyllä voisi olla melkolailla kuivakka ruokavalio jos pusseja alkaisi jauhamaan.... :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja höpö höpö:
Laihtuminen riippuu täysin lähtötilanteen ylipainosta. Eli jos olet normaalipainoinen, niin kymmenen kilon tiputtaminen vaatii nälkäkuuria, ja silti se kestää muutaman kuukauden.
Näin. Ja jos on mistä ottaa, kilo viikossa on ihan järkevä ja ok tahti, onnistuu ilman nälkää järkevällä ruokavaliolla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
Työkaveri laihtui Nutrilett-pusseilla 2 vkossa 10kg, joista 2kg tuli takaisin kun palasi normaaliin ruokavalioon. Se on ainakin terveellinen tapa laihduttaa!
Ei kuullosta mun mielestä kovin terveelliseltä laihtua 10kg 2 viikossa...
Söi pelkkiä niitä jauhepussillisia 4 päivässä ja kahvin seassa maitoa ja 2 keksiä, ei muuta. Eikä liikkunut sen erityisemmin. Vauvakiloja noin tiputti. Ja kyllä se on terveellinen tapa laihduttaa/saada laihtumiseen alkusykäys. Pussit kun sisältävät kaikki tarvittavat vitamiinit ja ravintoaineet.
 
173 kg
Alkuperäinen kirjoittaja laihduttaja:
Ja miten nopeesti ootte laihtuneet 10kg?
Laihdutin tammikun lopulta tähän päivään n 20 kg käytännössä 10 kg kuukausessa Nutriletillä. Se on niin helppoa kun ei tarvitse ihmetellä mitä saa syödä ja kuinka paljon. Kuusi pussia päivässä ( mies) niin ei ole yhtään nälkä ja on paljon mukavampi olla . Nyt kun aloitan norm ruuan niin täytyy laskeskella tarkasti kalorimääriä. Mutta Nutrilett toimii hyvin välipalana tai ateriakorvikkeena.
 
höps
Alkuperäinen kirjoittaja höpö höpö:
Laihtuminen riippuu täysin lähtötilanteen ylipainosta. Eli jos olet normaalipainoinen, niin kymmenen kilon tiputtaminen vaatii nälkäkuuria, ja silti se kestää muutaman kuukauden.
No ei kyllä välttämättä laihtuminen normaalipainoisella vaadi nälkäkuuria. Jos siis vaikka on siinä indeksin ylärajoilla, vaikka bmi 24. Mä laihdutin normaalipainossa 10 kg,lähtö bmi oli 24,2 ja siihen meni 2 kuukautta eikä kyllä vaatinut nälkäkuuria, vaan ihan kunnon ruokaa silloin kun on nälkä, muutaman kerran viikossa aerobista liikuntaa ja hiilarien tarkkailua (nämä tutu pastan, perunat, riisit, leivät pois)

 
minä
mä oon laihtunut nyt 5kg tässä 1,5kk. mulle tää tahti riittää vaikka painoa on liikaa oikeasti aika paljon... ei mulla ole kiire, koitan muuttaa koko elämäntapaani ja päivittäiset lenkit kuuluu jo kuvioon!!!! en näe nälkää, herkuttelenkin välillä enkä ole niin ankara...pääasia, että tippuu kokoajan edes jotain.

olen joskus laihtuttanut 10kg/kk mutta tässä elämäntilanteessa en siihen kykene.
 
nuuna
10kg ja vähän päälle kuukaus menty karppiruualla. Tosin tiputettavaakin löytyy, ja aion jatkaa samaa tahtia kunnes pääsen ihannepainoon. Liikuntaa rupesin lisäämään ruokavalion kylkiäiseksi vasta 3vkoa karppaamisen alottamisesta. Kylläinen ja kevyt olo, en aio palata leivän ja potun ääreen enää ikinä.
 
  • Tykkää
Reactions: Eleonoora86
täytyypä ostaa
Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
Työkaveri laihtui Nutrilett-pusseilla 2 vkossa 10kg, joista 2kg tuli takaisin kun palasi normaaliin ruokavalioon. Se on ainakin terveellinen tapa laihduttaa!
Eli voisin saada Nutriletillä viikkoon viisi kiloa pois. Jumpannut jo oon ja saanut pienenee vatsaa.
 
apua
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja höpö höpö:
Laihtuminen riippuu täysin lähtötilanteen ylipainosta. Eli jos olet normaalipainoinen, niin kymmenen kilon tiputtaminen vaatii nälkäkuuria, ja silti se kestää muutaman kuukauden.
No tää kyllä ihan totta. Mun lähtöpaino oli 100kg, noin, ja ekat 15kg oli oikeest tosi tosi helppoa, ja nyt kun mitat 170/78 niin tuntuu ettei millään tipu, mutta hitaast hyvä tulee :)
100 kiloa! Nimimerkistä olen saanut aivan erilaisen mielikuvan. On täällä isoja naisia.
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
Työkaveri laihtui Nutrilett-pusseilla 2 vkossa 10kg, joista 2kg tuli takaisin kun palasi normaaliin ruokavalioon. Se on ainakin terveellinen tapa laihduttaa!
Söikö pelkkiä pusseja? Siis kun itte yritän nyt päästä alkuun tässä kilojen tiputtamisessa ja äsken vetäsin tuollasen mansikanmakusen pussin ja hyyyyi että se on pahaa.... :x Tarkoituksena ei ole pelkillä jauheilla laihduttaa vaan korvaan lounaan ja iltapalan Nutriletilla. Tiputettavaa on -15kg.
Mä syön sekasin sekä nurtiletteja että Allevoa. Kannattaa ostaa myös niitä keittoja, niin saa "lämmintä ruokaa". Mä tykkään esim. suklaajuoman laittaa muutamaksi tunniksi pakkaseen sillein että se vähän jähmettyy. Maistuu mun mielestä sillein vielä paremmalta.. :p
 

Yhteistyössä