Miten nopeesti voi laihtua 10kg järkevästi?

  • Viestiketjun aloittaja laihduttaja
  • Ensimmäinen viesti
temme 17v
mulla on kanssa toi 10kg tiputettavana että pääsisin ihanne painooni. eli nyt 173cm/68kg ooisko kellää antaa ideoita miten toteutan tän, mitä syön ja miten liikun? asun yksin ja oon tottunu syömää kaupas valmis ruokia ja tummaa leipää paljon. Apua!
 
hmnnn
Vähähiilihydraattisella nyt 2kk. ja tähän mennessä 6 kiloa pois painosta. Nälkää ei ole tarvinnut kokea. Suorastaan olen herkutellut. :p
Tiukemmalla alakarpilla luultavasti lähtisi nopeammin, riippuen siitä että paljonko sitä ylimääräistä on.
Itselläni ei ole enää kiire saada äkkiä painoa alas kun olo on muuten parantunut niin paljon.
 
Mulla on pudonnut tasan 6 viikossa 9 kiloa ja se on tapahtunut syömällä vähemmän kuin ennen. Herkkuja olen vähentänyt radikaalisti, mutta myös ruoan määrä on vähentynyt ja järkevöittynyt.
 
Bmi26 ja ikää 18
Miten...
Oon vähäpäälle 160 cm tyttö ja painan 54 kiloo vatsa tyhjänä, miten mun kannattais laihduttaa et pääsisin eroon noin 10 kilosta

STOP STOP Neiti! Ikää et kerro, mutta olen sinun kanssa suunnillen saman pituinen ja painan lähes 20kg sinua enemmän!
Sinulla EI ole mitään järkeä lähteä laihduttamaan! Muiden kommentit voi rassata meiltä, mutta niistä EI kannata välittäää! Alaikäisten ei edes kuulu laihduttaa, koska silloin lapsesta lehittyy aikuinen ja paino lisääntyy, halusit tai et! Kannattaa syödä terveellisesti! EI laihduttaa!
 
Lä-lä-läskimä
Oon 13v tyttö ja oon 166cm pitkä, painan melkee 65 kg..... Oon omasta mielestäni liian lihava, vaikkei kukaan keltä kysyn ole sitä mieltä. Kuitenkin luokallani olevat pojat ovat joskus "vitun läskiksi" haukkuneet. Miten voisin laihtua jonkun verran ilman mitään hirveää syöntilakkoa, sehän ei ikäiselleni ole hyväksi. Sellainen nopea mutta ei mikään missä pitäs syödä jotai ihme nutriletteja koska ei mulla oo niihin varaa ja vanhemmat eivät hyväksyisi.
 
"..."
Alkuperäinen kirjoittaja Lä-lä-läskimä;28345303:
Oon 13v tyttö ja oon 166cm pitkä, painan melkee 65 kg..... Oon omasta mielestäni liian lihava, vaikkei kukaan keltä kysyn ole sitä mieltä. Kuitenkin luokallani olevat pojat ovat joskus "vitun läskiksi" haukkuneet. Miten voisin laihtua jonkun verran ilman mitään hirveää syöntilakkoa, sehän ei ikäiselleni ole hyväksi. Sellainen nopea mutta ei mikään missä pitäs syödä jotai ihme nutriletteja koska ei mulla oo niihin varaa ja vanhemmat eivät hyväksyisi.
et ole kyl mun mielestä läski vaan näytät ehkä lihavalta vaik en oo nähnykkään sua. mut mulla sama juttu.
vanhemmat on sille oon oot muuttumassa naiselliseksi joten ei tarvitsee laihduttaa
 
"eee"
mulla on kanssa toi 10kg tiputettavana että pääsisin ihanne painooni. eli nyt 173cm/68kg ooisko kellää antaa ideoita miten toteutan tän, mitä syön ja miten liikun? asun yksin ja oon tottunu syömää kaupas valmis ruokia ja tummaa leipää paljon. Apua!
Valmisruoat on usein aika rasvaisia ja suolapitoisia, ne kannattaa jättää pois, tai valita ainakin FIKSUJA valmisruokia - vaikka keittoja. Kokkaile pakastevihanneksista ja broilerista wokkeja ym, se on helppoa, nopeaa ja terveellistä ruokaa.
 
sairasta
Lasten tai nuorten ei pidä laihduttaa. Täällä ihan normaalipainoiset nuoret kyselevät miten laihtua 10 kiloa - ei todellakaan pidä laihtua! Elämäntavat tietysti kannattaa rukata terveelliseksi mutta ei mitään laihdutuskuureja.

Naiset vois myös miettiä minkälaista esimerkkiä antavat nuorille vinkuessaan olevansa läskejä vaikka ovat tosi hoikkia...
 
lihava lapsi
saako muuten lapset jotain laihdutus lääkeitä esim. konjakia?? ja meidän luokalla on aika lihavia tyyppejä jotka paina about 100kg ja niitä haukutaan aivan vatusti! en haluaisi että mua alettaisiin haukkua!
 
Voijumala
Nyt kuulkaas lapsoset,jos koette olevanne jokseenkin "liian lihavia",älkää ottako tavoitteeksi laihduttaa 10 kiloa kuukaudessa! Se ei vaan kuulu alaikäisille,eikä painoa tarvitse seurata.
Mielestäni vasta siinä vaiheessa,kun nuoren/lapsen KUNTO huononee ja rupeaa olemaan mahd. liikalihavuudesta olevia haittoja kannattaa asiasta puhua vanhemmille,että vaihtaisivat hieman ruokavaliota terveellisemmäksi :) 158cm/77,1 kg
 
ggghhhh
Energiankulutus levossa | KUNTO PLUS

Katso tosta kulutus levossa sillä painolla mitä haluat painaa. Syöt sen verran ja syöt loppuelämäsi. Hanki kalorilaskuri ja vaaka aluksi, jotta huomaat mikä on se sopivan kokoinen annos ja mitä oikeasti syöt. Salli itsesi syödä välillä herkkuja, mutta yritä syödä 5 kertaa päivässä ja sisällyttää siihen kasviksia ja kuituja. Jos syöt pitsan, et syö sitten mitään muuta koko päivänä jos ei mahdu mukaan.

Helpoin ja yksinkertaisin tapa. Painon kuuluu jumittua välillä ja välillä voi tulla nestettä lisää. Älä siis luovuta. Aineenvaihdunta voi jumittua jos syöt liikaa vehnää ja sokeria ja laihdutus hidastuu. Muista siis syödä terveellisesti, jos haluat laihtua nopeammin.

Jos haluat nopeempaa tahtia, vähennä parisataa kaloria, mutta tämä ei ole välttämätöntä ja voi viedä motivaation ja voit sortua syömään yli kulutuksen. Kirjoita ylös KAIKKI oivariinitkin leivän päällä. Älypuhelimeen saa hyviä sovelluksia. Itselläni on fatsecret, johon voi merkata painon ja syömiset.

Älä syö koskaan alle 1000 kalorin. Älä siis paastoa ja pilaa aineenvaihduntaasi.
 
ggghhhh
Tämä olikin joku lasten laihdutuskeskustelu...tuo laskuri on aikuisille. Jos 12 vuotias syö liian vähän tai laihduttaa liian nopeasto, pysähtyy hormonitoiminta. Rinnat ei kasva, menkat ei ala ja pahimmillaan ei saa koskaan lapsia.
 

Yhteistyössä