HUH! Terveiset REIMAN-varastontyhjennyspäiviltä! hävettää ihmisten käyttäytyminen..

  • Viestiketjun aloittaja LÖYTÖJÄ
  • Ensimmäinen viesti
LÖYTÖJÄ
tavaraa kahmitaan myyjien käsistä ja viedään jopa toisten laatikoista... jopa rekki-tolkulla, jos sattus oleen jotain kiinnostavaa...heitellään pois kun ei kelpaa jne. Jonossa etuillaan ja muuta mukavaa!
Itse tein hyviä löytöjä 4 lapselleni. Talvihaalarit+toppatakit, 2 kevät takit, lenkkareita, välikausihaalarit, pipoja, sisävaatteita jne. 500 eurolla.

olikos muita K-päässä tänään?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja sunflower20:
:LOL: :LOL: :LOL: Mä sitten odotan innolla huomista. Olen ajatellut ängetä mukaan, tiedän sen jälkeen mitä ovat Reiman varastontyhjennyspäivät. Vielä meinaa kokematta, vaikka lähellä kankaanpäätä asunkin :eek:
En minäkään aikaisemmin ole ollut, joskus käyn muuten siinä myymälän puolella. Aika hurjaa meno... mut tsemppiä huomiseen =)
 
Saman huomannut... REIMA!!!! välähtää mammojen silmissä vaan ja kaikki käyttäytymissäännöt haihtuu sen siliän tien.

Juuri tuo pisti silmiin viimevuonnakin, että riistetään työntekijöitten käsistä ja toisten käsistä, mennä tormootetaan niitten kärryjen kanssa toisia päin ja sellaisella kyynärpäätaktiikkahommalla koko touhu läpi.
Jonossa huudetaan kännykkään Aino-Irmelille että MIS SÄÄ OOT? MÄÄ OON TÄÄ TOSI PITKÄS JONOS TÄS HAALAREITTEN KOHDALLA! TUO NY MULLE VIÄ PARI NIITÄ VIHREITÄ PIPOJA SIELTÄ!

Oikeasti.... JA koskaan en ole nähnyt tavaran loppuvan.... sitä on siellä aika hurjasti ihan oikeasti.

Yks nainen viimeks rynni kuin pieni eläin sieltä jonosta, suoraan toisen jonon läpi, ja huus kun syötävä että MULLE TOI VIHREE, ONKS SE HAALARI? *juoksee ja mylvii* kun joku raukkaparka joka oli sinne palkattu niitä vaatteita rahtaamaan varastosta rekeille toi uutta kuormaa. Hyvä ettei kaatanut pari tielle osunutta. Työläisen ilme oli sanoinkuvaamaton :kieh:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Saman huomannut... REIMA!!!! välähtää mammojen silmissä vaan ja kaikki käyttäytymissäännöt haihtuu sen siliän tien.

Juuri tuo pisti silmiin viimevuonnakin, että riistetään työntekijöitten käsistä ja toisten käsistä, mennä tormootetaan niitten kärryjen kanssa toisia päin ja sellaisella kyynärpäätaktiikkahommalla koko touhu läpi.
Jonossa huudetaan kännykkään Aino-Irmelille että MIS SÄÄ OOT? MÄÄ OON TÄÄ TOSI PITKÄS JONOS TÄS HAALAREITTEN KOHDALLA! TUO NY MULLE VIÄ PARI NIITÄ VIHREITÄ PIPOJA SIELTÄ!

Oikeasti.... JA koskaan en ole nähnyt tavaran loppuvan.... sitä on siellä aika hurjasti ihan oikeasti.

Yks nainen viimeks rynni kuin pieni eläin sieltä jonosta, suoraan toisen jonon läpi, ja huus kun syötävä että MULLE TOI VIHREE, ONKS SE HAALARI? *juoksee ja mylvii* kun joku raukkaparka joka oli sinne palkattu niitä vaatteita rahtaamaan varastosta rekeille toi uutta kuormaa. Hyvä ettei kaatanut pari tielle osunutta. Työläisen ilme oli sanoinkuvaamaton :kieh:
juu, ihmettelen kyllä miten ihmiset kehtaa!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:
Siis juuri tuon Aamuäreen kannanoton takia! Itsekin asun lähellä Kankaanpäätä, mutta ei pieneen mieleenikään tulisi sinne singahtaa! Mieluummin ostan vähän kalliimmalla, mutta ihan rauhassa - ilman paniikkia! :xmas:
Ei minullakaan mitään panikkia ollut, hölmönä katselin touhua..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mihin hintaan siellä niitä Reimatec-haalareita on? Onko ne siis menneen kauden värejä?
2 osasia oli 40 euroa, kokopukuja -40-50% norm. hinnasta. Yksittäisiä takkeja 10-20 euroa jne
Sokokselta, Stockmannilta, Koskikeskuksen Nanoukista jne löytää usein samoja tarjouksia. Riippuen vähän vuodenajasta, kesällä toppaa ja talvella ohkasta yms.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Tästä sai kyllä päivän parhaat naurut... miten oikeesti voi joku käyttäytyä tolla tavalla...
Pahinta on ettei tämä ole edes liioittelua.
ei tosiaan. Esim. yhden ulkoiluvaate- tankojen luona oli 4 ystävätärtä ja heti kun myyjä toi tavaraa nämä 4 otti ne kaikki itselleen, varmuuden vuoksi...
 
Täytyypä ottaa rennosti. Mä menen katsomaan josko jotain löytyisi. Onhan mulla ajatuksia mitä pitäis saada, mutta luonteeni onneksi tunnen, etten käyttäydy ilman kontrollia...
kuuluisat viimeiset sanat. Budjetti heittää häränpyllyä ja visa vinkuu... ja kyynärpäät mustelmilla ja ääni käheenä!! :LOL: :LOL: Huomenna infoon oman matkan annin!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja sunflower20:
Täytyypä ottaa rennosti. Mä menen katsomaan josko jotain löytyisi. Onhan mulla ajatuksia mitä pitäis saada, mutta luonteeni onneksi tunnen, etten käyttäydy ilman kontrollia...
kuuluisat viimeiset sanat. Budjetti heittää häränpyllyä ja visa vinkuu... ja kyynärpäät mustelmilla ja ääni käheenä!! :LOL: :LOL: Huomenna infoon oman matkan annin!
=) kyllä siellä kivoja juttuja oli... otahan iisisti ja ihmettele menoa... ;)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja sunflower20:
Täytyypä ottaa rennosti. Mä menen katsomaan josko jotain löytyisi. Onhan mulla ajatuksia mitä pitäis saada, mutta luonteeni onneksi tunnen, etten käyttäydy ilman kontrollia...
kuuluisat viimeiset sanat. Budjetti heittää häränpyllyä ja visa vinkuu... ja kyynärpäät mustelmilla ja ääni käheenä!! :LOL: :LOL: Huomenna infoon oman matkan annin!
=) kyllä siellä kivoja juttuja oli... otahan iisisti ja ihmettele menoa... ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Tästä sai kyllä päivän parhaat naurut... miten oikeesti voi joku käyttäytyä tolla tavalla...
Pahinta on ettei tämä ole edes liioittelua.
ei tosiaan. Esim. yhden ulkoiluvaate- tankojen luona oli 4 ystävätärtä ja heti kun myyjä toi tavaraa nämä 4 otti ne kaikki itselleen, varmuuden vuoksi...
:LOL: :LOL:
 
mantelisuklaa
Mä kävin kanssa ja todellakin ihmettelin ämmien hulluutta - jälleen! Hirveetä tönimistä ja tuuppimista ja suoranaista ryöstöä. Multakin yks meinas väkisin viedä tavaraa omasta ostoslaatikosta. :eek: Ja ne trokarit... Jumankekka, että mua laittoi taas vihaksi, että nämä diilerit tyhjensi kaikki rekit samantien, enkä minä saanut edes tarpeeseen... |O :( Tiedän kyllä, että nopeat syövät hitaat, mutta silti ärsyttää, kun toiset ostais tarpeeseensa edes yhden, niin toiset rohmuaa rekkikaupalla bisnes mielessään. :headwall: Kuinkahan moni heistäkin oikeasti saa ne KAIKKI vaatteet menemään...
 
Kinuski
Täällä kanssa yks, joka aamutuimaan lähti reimalle ostoksille :) Todella röyhkeitä ämmiä tupa täynnä, muutama koitti ihan kärryistä viedä niitä vaatteita :O myönnän, että kaverin kanssa otettiin alkuun lähes kaikki käteen osuva, mutta mentiin sivummalle kattomaan mitä oikeesti tarvitaan ja loput palautettiin.. ainiin, eipäs keritty ees palauttaa mihinkään rekkiin niitä, kun joku ämmä vei niitä käsistä jo matkalla sinne!! :D
ja tosiaan ne saatanan pimeet akat, jotka osti samaa kokoa olevia kurahousuja 6kpl ja vaatetta 3 äitiyspakkauksen laatikollista...hohhoijjaa!!!
 

Yhteistyössä