*

Jos juo 3vrk putkeen, mitenpitkä krapula?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 25. Osumia 25

Ketju: Jos juo 3vrk putkeen, mitenpitkä krapula?

ulla
    Vierailija

Jos juo 3vrk putkeen, mitenpitkä krapula?

jos juo aamusta iltaan 4päivää, niin mitenhän pitkä krapula tulee? ja tuleeko tuosta ihan vierotusoireita vai mitä?

ja en puhu nyt itsestäni vaan läheisestä olen huolissani.

vieras
    Vierailija
    riippuu ihmisestä

mulla
    Vierailija
    viikko

Kyllä tollaisesta putkesta on melkoiset olot luvassa. Väsymystä ainakin rankasti, samoin sitä oksetusta ja tärinöitä. Saattaapi tulla liskojen yöt sun muut mukavuudet kylkiäisinä.
    Runsasta nesteytystä potevalle. Appelsiinimehu on hyvä ainakin ensihätään, antaa paljon nopeasti imeytyvää sokrua, toimii ainakin itsellä jääpalojen kanssa. Roskaruokaa sitten myöhemmin, kun alkaa pysyä sisällä. Paljon jotain rasvaista. Kyllä tuosta selviää.

Jos oikein muistan
    Vierailija
    Ei kovin pitkä (ei siis suoraan verrattavissa juomisjakson pituuteen) mutta sitäkin kamalampi.

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja ulla
    jos juo aamusta iltaan 4päivää, niin mitenhän pitkä krapula tulee? ja tuleeko tuosta ihan vierotusoireita vai mitä?

ja en puhu nyt itsestäni vaan läheisestä olen huolissani.
    On varmasti syytäkin olla huolissaan. Onko kyse yksittäistapauksesta, vai tapahtuuko tätä useinkin, siis näitä ryyppyputkia ?

Joskus juhlinut 3päivää..päivän siitä kärsi

vieras
    Vierailija
    Riippuu iästä. Neljäntenä päivänä voi 0lla jo siedettävä olo, jos olet yli 30 v.

riippuu ihmisestä,voi tulla kramppeja sitäkään kun ei tiedä,hikoilua,pumppu kovilla..
    se on niin vaikia sanoa kun tosiaan jokainen ihminen on erilainen ja juo erimäärän sit alkoa sisuksiinsa sinä aikana..

rapula tulee amatööreille. 3-4 päivää ei oo viel mitään. Hyvin pääsee töihin

Krapula=vieroitusoire.
    Ja se kuinka vahvoja ne kenelläkin on, on kovasti henkilökohtaista. Kunnon krapula voi kestää viikon. Kun joka viikonloppu kunnolla ryyppää, ei normaalia olotilaa enää saavuta. Myös morkkis siis on krapulaa, kaikki se, mikä kehossa johtuu alkoholin vaikutuksesta, eli vaikka muuttuneesta dopamiin tuotannosta on krapulaa.
    Jos nyt tissuttaa muutaman annoksen jokapäivä vaikka jonkun loman ajan, siitä ei välttämättä tule minkäänlaista krapulaa, jonka itse tiedostaisi ja toiset taas tulee krapulaan jo parista annoksesta.

tiina
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras
    Riippuu iästä. Neljäntenä päivänä voi 0lla jo siedettävä olo, jos olet yli 30 v.
    Kokemuskesta voin sanoa että jotakuinkin näin se on.

zz
    Vierailija
    Ikä, kunto, juoppousaste, mielenterveys vaikuttaa toipumiseen. 30v = pari päivää / 50v = yhtä monta päivää kuin oli juomispäiviä.

asdf
    Vierailija
    Kyllä siitä melkoinen liskojen yö ja krapula seuraa ainakin.

Kokemuksen syvällä rintaäänellä, mitä pitempään juo, sitä lievempi krapula. Mut höttyolo ja pelkotilat kestää pari päivää... Parhaimmillaan parin viikon putkesta sain vain päänsärkyä.

ammattilainen
    Vierailija

ammattilainen

itte olen just nyt ekää päivää selvinpäin sitten 7 vuorokauteen. joskus putket saattaa kestää 4 kk päivittääin nautittuna ainakin 1 plo kirkasta ja n 15 olutta. jotain kertoo putken rankkuudesta se että eilen kun aloin lopettelemaan juomista, join loiventavina 24 tlk III-olutta. normaali ihmiselle räkäkänni, mulle sellanen että pysy suht normaalioloisena.
    aamusta iltaan juovilla (ei baari tissuttelijoilla) onkelma on pienoinen juoppohulluus...Se vasta on perheeelle herkkua. nyt kokeilen olla ainakin vuoden ilman viinaa.

kylä se tästä taas!!

juoppo
    Vierailija
    Jos mä juon yhden päivän, krapula on jumalaton. Kun juo kaksi tai kolme päivää, krapulaa ei juurikaan tule.

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja juoppo
    Jos mä juon yhden päivän, krapula on jumalaton. Kun juo kaksi tai kolme päivää, krapulaa ei juurikaan tule.
    Näin se on monesti menny. Vähän pöhnä olo pari päivää mut ei mitään oksetusta ja tärinää kuitenkaan.

mulla tuli viimeks muutamasta tunnista viikon krappe. Että mitä luultavammin mä kuolisin jos joisin noin kauan putkeen

luultavasti myös
    Vierailija

ammattilainen

ei mul lähe kahdes viikos mihinkään ja sit on pakko jatkaa kun ei jaksais valvoo mut ku uni ei tuu on pakko jatkaa,koht vainaa.

jope
    Vierailija
    Muutamien päivien putkia on tullut vedettyä joskus ja kaikenlaisia krapuloita niistä saatua. Se on fakta, että kahden kolmen päivän putkesta voi saada kevyemmän krapulan kuin yhdestä päivästä. Tällöin omalla kohdallani on kuitenkin ollut kyse viimeisen päivän loivemmasta ottamisesta. Mikäli kuitenkin se useampi päivä on vedetty yhtä lujaa kuin ensimmäinen, on krapulatkin sen mukaiset.

vieras
    Vierailija
    Raaka kaava on että juontipäivät x 2 + 1 pv = tuosta tulee n viikko

pete,luultavasti se vieras vierailija
    Vierailija

pitäiskö siis kituu yli kuukausi nukkumatta,hikoillen

kun turussa ei ainakaan katkolle mahdu.

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja pete,luultavasti se vieras vierailija
    kun turussa ei ainakaan katkolle mahdu.
    jos ei tksta muualle ohjata eikä osastolle oteta niin juu. Muistaa sit ens kerralla paremmin mihin on ryhtymässä.

pete
    Vierailija

oon juonut säännöllisesti ja ns.aloittanu 2vk jälkeen uudestaan ku ei se aika riitä

et pallo hukassa.

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu