"Windows ei ole aito"

  • Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti
argh
Siis mitähäh????

Käynnistin koneeni äsken, ja sain herjaa, että Windows ei muka ole aito. Ostin koneen sillä viikolla kun Win7 ilmestyi, ja pyysin että saan koneen niin, että siinä on jo seiska asennettuna. Sain myös. Ja nyt tällaista herjaa??? Vaihtoehoiksi masiina antoi "hanki aito windows" tai "muistuta uudelleen". Suljin ruudun ylänurkan ruksista.

Onko mua kusetettu, onko mulla koneessa virus, joka herjaa siinä toivossa, että antaisin lisenssinumeron (joka on asianmukaisesti kiinni koneen kyljessä plus että sain seiskan asennuslevykkeen liikkeestä mukaani) vai onko tässä jokin muu moka sattunut?
 
ap
En ole rekisteröinyt sen puoleen ohjeen mukaan kuin niiden vastaisestikaan, tämän piti olla valmis paketti, käyntiin ja menoksi. Minä kun en tiedä juuri muuta, kuin miten erottaa hiiren ja näppiksen toisistaan...
 
??
Itsellä ruvennu herjaamaan excelistä samaa.. Eilen alkoi. Olen kylläkin netistä sen ladannut. Mistäköhän johtuu. Itse ainakin asensin jonkun Windows päivityksen eilen ja sen jälkeen alkoi.
 
ap
Mulla on asetuksissa automaattinen päivittäminen - eli hyvin on moinen päivitys voinut tulla tarjolle, mutta miten hitossa se ei tunnista aitoa windowsia? Pöööh. Siksi mä ostin aidon version, että ei tarvitsisi kuunnella herjauksia. Är-syt-tää.
 
minä
http://www.microsoft.com/genuine/products/Windows7.aspx?displaylang=fi
Aktivointi on ensimmäinen prosessi, jossa tietokoneessa käytössä oleva Windows selvitetään oikeat käyttöoikeudet omaavaksi ja aidoksi. Sinulla on vähintään 30 vuorokautta aikaa ensimmäisestä käyttökerrasta lukien aktivoida tietokoneessa asennettuna oleva Windows 7.

Jos tietokoneessa käynnissä olevaa Windows 7:ää ei aktivoida ensimmäisen aikarajan kuluessa tai jos aktivointia tai aitouden tarkistusta ei tehdä loppuun onnistuneesti, tietokoneessa olevaa Windowsia ei pidetä aitona, ja ilmoituksia alkaa tulla näyttöön.

Sinun on aktivoitava Windows, jotta ilmoituksia ei enää tule. Voit tehdä tämän antamalla kelvollisen tuotetunnuksen, joka löytyy yleensä ohjelmiston pakkaukseen kiinnitetystä käyttöoikeuden todistuksen tarrasta tai tietokoneeseen kiinnitetystä Certificate of Authenticity (COA, aitoustodistus) -tarrasta.
 

Yhteistyössä