*

Siis mitä ihmettä? 04531-alkuiset puhelinnumerot?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 12. Osumia 12

Ketju: Siis mitä ihmettä? 04531-alkuiset puhelinnumerot?

Siis mitä ihmettä? 04531-alkuiset puhelinnumerot?

Olen saanut nyt tässä tämän päivän aikana kolme tuon alkuista soittoa, mihinkään niistä en ole vastannut (en huomannut koska puhelin oli äänettömällä). Eilen illallakin oli leffan aikana tullut 04531 alkuinen puhelinnumero.

niina
    Vierailija
    varmaan lehtimyyjä

hmm
    Vierailija
    Saunalahden numeroita tuo alku.

siis onko alku 045? ja tuo 31 alku puhnumerolle?

Saunalahen uusia numeroita ne on. Mut mulle on soittanu tuommosista sekä lehtimyyjät että muutki myyjät... Voipi olla siis ihan mitä vaan.

no tuo 045 on ihan normi alku. todennäköisesti lehtikauppias, koita googlettaa se numero.

laita
    Vierailija
    Googlettele se numero, sieltä saa aika hyvin tietoa noista soittelijoista.

985 loppunen kauppaa jotain ,kun puhelin tai kortti häviää,niin yhdellä soitolla sata kaikki kiinne ja maksaa vaan plää plää plää

04531 ja niin edelleen tarjosi eilen miulle sulkuturvaa korteille jne kun olin epähuomiossa johonkin kyselyyn/arvontaan osallistuessani ruksinut olevani kiinnostunut asiasta.

Ceres
    Vierailija
    Juu mutta jännä kun nuo muutkin numerot täsmää,sit kaikki muut on eri numeroita. Eli neljä eri numeroa mutta toi alkuosa kaikissa sama.

No jos olet osallistun kyselyihin esim niinkuin miekin niin varmaan eri myyjiä. Miulle soitti esim lehtimyyjä myös tuon alkuisesta numerosta, kun tilasin aku ankan näytenumeron.

sulkuturvasta ne vaan soittelee!

Pikavastaus Pikavastaus