Detox kuuri, mitä mieltä? Kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja Rianna
  • Ensimmäinen viesti
s
On kokemusta, poistaa nestettä erittäin tehokkaasti eli täytyy muista juoda riittävästi litkun lisäks. Musta se luumun makuinen on juotavaa, ei nyt mitään hyvää, mut menee alas. Olo kevyempi, mut ei se pidemmän päälle laihduta ilman ruokavaliomuutoksia /liikuntaa.
 
Ap
Niin kuulemma, myyjä kertoi kerran jollekin naiselle siitä, kun olin luontaistuote kaupassa..
Suositteli sillon persikka sitruunaa, parhaimman makunen! Ja tämä juuri kiiinnostaisi, mitä saa syödä ja mitä ei. Leivän jättäisin kokonaan kans pois! Ja maitotuotteet.
 
vieras
Ei tarvite ostaa kalliita kuureja. Jätät hiilarit minimiin ja syöt terveellisesti. Ei se mikään ihme kuuri ole. Ihan samoja tuotteita kerätty pakettiin mitä kaupasta saat halvemmalla. Just oli artikkeli tästä jossain lehdessä oisko ollu Cosmo tai me naiset..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei tarvite ostaa kalliita kuureja. Jätät hiilarit minimiin ja syöt terveellisesti. Ei se mikään ihme kuuri ole. Ihan samoja tuotteita kerätty pakettiin mitä kaupasta saat halvemmalla. Just oli artikkeli tästä jossain lehdessä oisko ollu Cosmo tai me naiset..
Me naiset on nyt edessä. Tässähän se on.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rianna:
Mitä lukee?
Tukimuksissa on selvinnyt, että vaikutus perustuu terveelliseen ruokavalioon ja runsaaseen veden juontiin, jota suositellaan kuurien yhteydessä, ei itse tuotteisiin. Kuureja myyvät firmat eivät edes tieenneet tuotteidensa vaikuttavia aineita.

Puhdistus on siis samassa.

Osta näitä:
Tummanvihreät vihannekset
Punajuuret, porkkanat, fenkoli (kotimaista)
Yrtit, yrttiteet
Kana, kalkkuna,kala
Vehnättömät viljatuotteet
Linssi,pavut
Sitruuna

Jätä pois:
Alkoholi, kahvi
Sokeri, makeutusaineet
Mauste- valmiskastikkeet
vehnäjauho
Punainen liha


 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Noin taidan syödä 21 päivää sekä juoda kuurin. Maitotuotteet kans pois!
Miksi haluat vieläkin ostaa kuurin? Firmat eivät edes itse tiedä tuotteidensa vaikuttavia aineita!!! Eikö se mielestäsi kuulosta huijaukselta?
 

Yhteistyössä