*

44v MIEHELLÄNI silmänpohjan rappeuma löydetty :(
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 22. Osumia 22

Ketju: 44v MIEHELLÄNI silmänpohjan rappeuma löydetty :(

44v MIEHELLÄNI silmänpohjan rappeuma löydetty :(

Vanhusten tauti. Nyt sit kiireellinen lähete Oys.n silmäpolille. Itkettää .Onkohan minulla kohta sokea mies?

Tuulis
    Vierailija
    Voimia! Tuskin se nyt heti sokeutuu. Mun miehellä taas löytynyt hermovaurioita jaloista diabeteslääkärillä.:/ mulla on sitten kohta jalaton mies.. VAan ei auta valittaa. Koitetaan olla miesten tukena ja saada tukea myös itselle.

vieras
    Vierailija
    Mun käsityksen mukaan noita rappeutumia voidaan laseroida. Kai teillä on vakuutukset kunnossa?

Eiku hups, sehän olikin sun kaveri ja sen mies
    Vierailija
    Voi harmi. Nyt se ei sitten enää löydä sammumaan sinne vessaan lukkojen taakse Vaikka sehän on oikeestaan ihan hyvä, nyt sun ei enää tartte viedä lapsia takapihalle tarpeilleen Miten muuten sen maton kävi, jonka päälle miehes ulosti/virtsasi, saitko sen puhtaaksi?

Onko ap miehelläsi muita sairauksia?

*
    Vierailija
    Miten tämä sairaus oireili?

Nimim. pelottaa

ai
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Eiku hups, sehän olikin sun kaveri ja sen mies
    Voi harmi. Nyt se ei sitten enää löydä sammumaan sinne vessaan lukkojen taakse Vaikka sehän on oikeestaan ihan hyvä, nyt sun ei enää tartte viedä lapsia takapihalle tarpeilleen Miten muuten sen maton kävi, jonka päälle miehes ulosti/virtsasi, saitko sen puhtaaksi?
    :o

no niinpä on mullakin sama "vanhusten silmävaiva", sen vuoksi oikean silmän tarkkuusnäkö on tuhoutunut, mutta mulla se johtuu voimakkaasta myopiasta.
    Jo olemassa olevia vaurioita ei voida korjata, mutta jos sairaus on vasta alullaan etenemistä voidaan hidastaa, mulla vaan todettiin se kun oli jo liian myöhäistä

hyks
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras
    Mun käsityksen mukaan noita rappeutumia voidaan laseroida. Kai teillä on vakuutukset kunnossa?
    Mua kyllä laseroidaan ihan julkisessa, meilahden silmäpolilla. Glaukkooman takia joka todettiin 7 v sitten ja oon 40 v ja nyt tarkastetaan onko jotain hermovaurioita kuin tipat eivät vaikuta.

vieras
    Vierailija
    Ei se ole niin nopea tauti. Äidillä on ollut se jonkin aikaa ja hitaasti se etenee.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Eiku hups, sehän olikin sun kaveri ja sen mies
    Häh? Mikä juttu tää nyt on? En ole ikuna kuullukkaan.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja *

Nimim. pelottaa
    näkee suoran tolpan mutkaisena..niin kuvailee itse

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli
    Onko ap miehelläsi muita sairauksia?
    Ei ole ainakaan tiedossa. Tämä rappeuma on sukuvika.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Palstan KAUNOTAR

Nimim. pelottaa
    noin se mullakin alkoi...ja kävin silmälääkärissä joka ei noteerannut viivojen mutkittelua, seuraava vaihe olikin se että kun katsoi vaikkapa valokuvaa jonkun kasvoista, niin kasvot näyttivät vääntyvän ja eräänä aamuna olikin sitten iso musta läntti keskellä oikean silmän näkökenttää.
    Sun miehellä on tuuria sikäli että rappeuma on vasta alussa ja sitä voidaan hoitaa ja estää sen eteneminen, tai ainakin huomattavasti hidastaa etenemistä.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary

Nimim. pelottaa
    noin se mullakin alkoi...ja kävin silmälääkärissä joka ei noteerannut viivojen mutkittelua, seuraava vaihe olikin se että kun katsoi vaikkapa valokuvaa jonkun kasvoista, niin kasvot näyttivät vääntyvän ja eräänä aamuna olikin sitten iso musta läntti keskellä oikean silmän näkökenttää.
    Sun miehellä on tuuria sikäli että rappeuma on vasta alussa ja sitä voidaan hoitaa ja estää sen eteneminen, tai ainakin huomattavasti hidastaa etenemistä.
    Toivottavasti ollaan ajoissa liikkeellä.

Nimim. pelottaa
    kyllä uskon niin, koska nyttemmin on käytössä hyvin tehoava hoitomuoto, josta on suuresti apua niille joilla tauti on vasta alussa.
    Kehittyminen tähän pisteeseen kuin mulla vei vuosia, pikkuhiljaa.

Nimim. pelottaa
    kyllä uskon niin, koska nyttemmin on käytössä hyvin tehoava hoitomuoto, josta on suuresti apua niille joilla tauti on vasta alussa.
    Kehittyminen tähän pisteeseen kuin mulla vei vuosia, pikkuhiljaa.
    Jostain pistoshoidosta puhu silmälääkäri tänää

Tarja Haili
    Vierailija

Osaajien puoleen kannattaa kääntyä

Sain saman tuomion juuri. Sattui kohdalle osaava lääkäri: Jaakko Teikari. Alansa pelle-peloton, uranuurtaja. Suosittelen mahdollisimman pikaista käyntiä. Rakentanut tutkimuslaitteensa, jolla pääsee tarkempaan tulokseen kuin normaalikojeilla. Myös leikannut rappeumaa. Selkokielinen mies. Toimii laajalti eteläisessä Suomessa.

"Nelikymppinen"
    Vierailija

Mitä apua sait

Mitä apua osaavasta lääkäristä oli? Millainen rappeuma sinulla on? Itselläni tutkimukset vielä kesken, mutta epäily on retinis pigmentosasta.

heikkonäkö
    Vierailija

Silmän vitamiinit

Sain rappeumaan lääkityksen lisäksi ohjeistukset monipuoliseen silmäystävälliseen ruokavalioon. Terve vaan, mutta tuota määrää ituja ja parsoja ym rehuja ei pysty jatkuvasti syömään tai edes lähikaupasta löytämään. Lekuri neuvoi ottamaan tietyt vitamiinit apteekista ja yllätyin, kun apteekkari näytti hyllystä erilaisia silmävitamiini vaihtareita, joista löytyy nuo suositellut vitskut. Kaiken maailman mustikkahöttöjä pääasiassa, mutta myös nämä oikeat asiat sisältävät löytyi joku Baush&lomb tuote ja Azecol valitsin tuon jälkimmäisen, kun siinä oli tarkemmin määrätyt aineet ja täytyy ottaa vaan 1 tabu päivässä. Puhuin tästä lekurin kanssa, joka hyväksyi sisällön ja kertoi, että etelän maissa, missä myös uv rasitusta on enempi lääkärit määrää silmäpotilaille vitamiineja lähes lonkalta. No ainakin antaa mielenrauhaa, kun tietää, että saa tarpeellisen määrän, jos ravinnosta ei saa riittävästi.

"elluska"
    Vierailija

Silmäpohja rappeumaan löytyy apua!

Mieheni suvussa monet sairastaa silmäpohjan rappeuma. Olemme löytänyt luontaistuotteen Klarin perfekt jonka avulla sairaus on saatu hidastettu. Tulos 2 vuoden jälkeen jokapäiväisen syönnin jälkeen näkö on vankka, muutamilla jopa hieman parantunut. :-)

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot