Millainen on Sirkus Florentino?

  • Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti
Milla
Ollaan käyty jo monena vuotena..kiva käydä aina uusi ohjelma ja tänä vuonna ulkona pomppulinna ja karuselli..maksoi muutaman euron mutta mukava lisä sirkukselle :eek:)
Mennään varmaan taas ensi vuonna jos sattuvat meidän lähistöllä olemaan.
 
äitee
Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:
en tykänny, jotenkin "epäilyttävä" fiilis :(
Siis millä tavalla? Oliko ne rikollisen oloisia? Pellethän on usein murhaajia dekkareissa.
no joo, sellasia nahkatakki miehiä vakavan näköisinä kuiskailemassa toisille. En tiiä saatan olla vähän höpsö, mutta sellanen fiilis tuli, ei ollut yhtään sellasta "aitoa iloa", ihan ku kaikki olis pakotettu esiintymään. hmm.. tämä siis vain minun fiilis.
 
joku
Kävin viime vuonna. Ohjelmasta tykkäsin, mutta pomppulinnan lisähinta tuntui jo rahastukselta ja me päätettiin lastemme puolesta jättää se väliin. Takarivin heiluva kapoinen penkki oli pääsylipun hintaan nähden myös vähän kummajainen, mutta ilmeisesti reissussa sirkusteltan kalusteetkin rähjääntyy.

Fakiiri oli mielestäni upein, ja tasapainotaitelilijakin todella loistava. Naiset panostivat erityisesti niukkaan pukeutumiseen, joten silmäniloa miehille. :whistle:
 
joku
Löytyipä uutinen!

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Sirkus+Florentinon+el%C3%A4imist%C3%A4+kiista/HS20080610SI1KA03fry

Sirkuksen sisäisten ristiriitaisuuksien ratkominen yleisön kuullen on jo hieman erikoislaatuista! Esitystä suosittelen, mutta jos tämankaltaisia juttuja on enemmänkin, niin voisi selittää yleisfiilistä.
 
Santtu
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Kävin viime vuonna. Ohjelmasta tykkäsin, mutta pomppulinnan lisähinta tuntui jo rahastukselta ja me päätettiin lastemme puolesta jättää se väliin. Takarivin heiluva kapoinen penkki oli pääsylipun hintaan nähden myös vähän kummajainen, mutta ilmeisesti reissussa sirkusteltan kalusteetkin rähjääntyy.

Fakiiri oli mielestäni upein, ja tasapainotaitelilijakin todella loistava. Naiset panostivat erityisesti niukkaan pukeutumiseen, joten silmäniloa miehille. :whistle:
Joo no en tiedä missä siellä fakiiri on ollut ei ainakaan ohjelman mukaan :eek:)
 
juuh
Huomasin, että meidänkin paikkakunnalle on tulossa tuo samainen sirkus. Käytiin loppukesästä Sirkus Finlandiassa, joten tällainen pikkusirkus saa jäädä väliin. Olen kuullut, että tunnelma on tuossa sirkuksessa "omituinen". Johtuneeko "henkilökunnan" tulehtuneista väleistä, en tiedä.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Huomasin, että meidänkin paikkakunnalle on tulossa tuo samainen sirkus. Käytiin loppukesästä Sirkus Finlandiassa, joten tällainen pikkusirkus saa jäädä väliin. Olen kuullut, että tunnelma on tuossa sirkuksessa "omituinen". Johtuneeko "henkilökunnan" tulehtuneista väleistä, en tiedä.
Eikös noita "pikkusirkuksia" juuri olisi hyvä tukea ja käydä heidän esityksissä myös?
 
ccc
Alkuperäinen kirjoittaja minä :
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Huomasin, että meidänkin paikkakunnalle on tulossa tuo samainen sirkus. Käytiin loppukesästä Sirkus Finlandiassa, joten tällainen pikkusirkus saa jäädä väliin. Olen kuullut, että tunnelma on tuossa sirkuksessa "omituinen". Johtuneeko "henkilökunnan" tulehtuneista väleistä, en tiedä.
Eikös noita "pikkusirkuksia" juuri olisi hyvä tukea ja käydä heidän esityksissä myös?
kuka nyt paskasta maksaa haluaa.
 
joku
Alkuperäinen kirjoittaja Santtu:
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Kävin viime vuonna. Ohjelmasta tykkäsin, mutta pomppulinnan lisähinta tuntui jo rahastukselta ja me päätettiin lastemme puolesta jättää se väliin. Takarivin heiluva kapoinen penkki oli pääsylipun hintaan nähden myös vähän kummajainen, mutta ilmeisesti reissussa sirkusteltan kalusteetkin rähjääntyy.

Fakiiri oli mielestäni upein, ja tasapainotaitelilijakin todella loistava. Naiset panostivat erityisesti niukkaan pukeutumiseen, joten silmäniloa miehille. :whistle:
Joo no en tiedä missä siellä fakiiri on ollut ei ainakaan ohjelman mukaan :eek:)
Ottanut lopputilin? Viime vuonna oli!

Kaikista paras esiintyjistä mielestäni. Ehkä juuri siksi lähtenyt?

 
"mie"
[QUOTE="tietämätön";22101198]onko kukaan käynyt Sirkus florentinossa, miten kauan se kestää? Ja onko se hyvä vai huono?[/QUOTE]
No eikös tuossa just ollu vastauksia vaikka kuinka? sokeeko olet?
 
123
Mulla kans oli jotenki sellanen epäilyttävä fiilis, tai siis.. Mua ahistaa kai muutenkin sirkukset :D Mietin aina, millasissa oloissa ne tyypit asustelee ynnä muuta. Naisetkin siellä, niin kauniita on, mutta esim. hampaat ihan mustat (näki kyllä katsomoon asti).
Enemmän tykkään käydä isommissa sirkuksissa, ei oo ainakaa ihan mitää pienintä budjettia.
 
heikki.niinimaki@gmail.com
Suomi, Heinola, kadunvarsimainoksiinne kiinnitetyistä näytösaikajulisteista useat pudonneet: tyhjät raamit jäljellä.
Most of Yours reclams are on the soil, grass, fallen out of the reclam cartoons, which are empty. The show may be at 11th July already.
I am an alone person, was driving on streets on Wednesday, 6th July.
 

Yhteistyössä