Mistä Turusta passikuvat nopeasti ja edullisesti?

  • Viestiketjun aloittaja passilainen
  • Ensimmäinen viesti
Tutkimalla se selviää
Kävin kyselemässä hintoja kun ei noita hintoja oo näkyvissä missään, ihme salatiedettä. Yhdessä paikassa sanottiin että kuvat pitää lähettää vain heidän sähköisellä järjestelmällä, ettei passikuvia saa lähettää enää mitenkään muuten. Hinta 24 euroa. No morjens vaa... Sitten myllyssä kävin kysymässä, joo 29 euroa. Raision keskustas, 25 euroa, Turun keskustas 15 eurosta ylöspäin, mut sitten sattumalta näin tienvarressa ilmoituksen Linnankatu 35:stä. Kävin ihan huvikseni koittamassa, kun hinta oli vain 7 euroa. Hyvin meni läpi ja kuten kuvaajakin sanoi, kuvia ei kannata lähettää pelkästään sähköisesti, kun kuvia ei voi käyttää muuhun kuten viisumiin ja työhakemuksiin.
 
HKI81
Kävin passikuvissa kuva sirkuksessa. Ok kuvat ja hinta 15€. vähän ajan päästä kuvaien värit olivat tarrtuneet koteloon jossa kuvat tulevat vaikka olin säilyttänyt kuvat kotosalla kuivassa. en suosittele paikkaa.
 
Petteri Kankaro
Morjens! Tulin kertomaan tämänhetken tilanteen. Eli Turun parhaat passikuvat saa minulta, vakuutena tälle on rahat takaisin -takuu. Tämä ollut voimassa alusta asti. Kilpailijoita todellakin ärsyttää kun asiakkaat virtaavat minulle, mutta se ei ainakaan minua haittaa.

Paketissani 8 kuvaa = 4 värikuvaa ja 4 mustavalkokuvaa. Samaan hintaan saa myös ilman lisäkuvia eri maiden viisumikuvat. Hinta vain 7 euroa.
 
"Sami"
Meidän perhe 2 aikuista ja 2 lasta kävivät passikuvissa, ja mitään mukisematta kuvat menivät läpi, nyt on passit hyllyssä odottamassa =)

Kiitos Petterille hyvästä palvelusta ja edullisista hinnoista.

Suosittelen todellakin =)
 
"vierailija"
Aivan törkeää käytöstä Suomen juhlakuvat liikkeessä Turussa. Vanhempi mieshenkilö kyseli passikuvien hintoja täysin asiallisesti. Tästä kimpaantuneena liikkeessä työskennellyt mieshenkilö tuli vastaanottotiskin puolelle kiljuen ja tuuppien asiakkaan ulos liikkeestä.
Käsittämätöntä asiakaspalvelua!
 
"Heidi"
En oo koskaan enkä missään nähny niin saatanan nyrpeitä myyjiä ku siellä. Siis vuodesta toiseen naamat vaihtuu, mut aina sellasia silmien pyörittelijöitä jotka tiuskii vastaukset jos jotain kysyt. Sit luvataan et joo niin kauan otetaan kuvia et tulee asiakkaalle kelpaava, ni kolmannel kohalla sanotaan et nyt pitää sit valita. Kyllä se on niin et jos jumalauta 20 e maksaa jostain kämäsistä kuvista ni sit saa kuvaaja räpsiä just eikä melkeen niin kauan ku asiakaa haluaa!
 
"mirka"
hassua nähdä että joku muukin on kiinnittänyt huomiota kävelykadun rajalan liikkeestä. aivan kamalan ahdistava paikka. nais myyjä todella töykeä. mieleni teki sanoa hänelle että miksi olet asiakaspalvelu työssä jos vihaat ihmisiä. hui mikä paikka.
 
anonyymi91
Muutama päivä sitten huomasin että passi oli menossa vanhaksi ja aloin paniikissa etsiä mistä kuvia saa, kun Kreikan matkakin oli tulossa. Netistä löysin paikan nimeltä Helios , jota oli kehuttu eri palstoilla. Paikka osoittautui kehujen arvoiseksi ja palvelu oli todella hyvää.
 
Passikuvattava
Yliopistonkatu 32:ssa veloittavat enemmän kuin ilmoittavat. Kävin passikuvauisessa ja pyysin kuvat paperisena niin hinta olikin 16 €! (Seinällä lukee selkeästi 7€) Maksoin törkyhinnan ja pyysin että leikkaisivat arkista yhden kuvan kun tarvitsin sitä heti, ilmoittivat ettei kuulu palveluun! En suosittele paikkaa kenellekään.
 
"kolmen äiti"
Yliopistonkatu 32:ssa veloittavat enemmän kuin ilmoittavat. Kävin passikuvauisessa ja pyysin kuvat paperisena niin hinta olikin 16 €! (Seinällä lukee selkeästi 7€) Maksoin törkyhinnan ja pyysin että leikkaisivat arkista yhden kuvan kun tarvitsin sitä heti, ilmoittivat ettei kuulu palveluun! En suosittele paikkaa kenellekään.
Kannattaa ottaa silmä käteen. Juuri kävin ko. liikkeessä ja seinällä nuo hinnat lukevat. Ne 7€ kuvat ovat passikuvia, jotka lähetetään samantien Poliisin kuvarekisteriin (eli et tarvitse mitään paperiversiota mukaasi, jos vain passia varten kuvalla käyt!). Siihenhän tuo edullinen hinta perustuu, ettei enää tarvita mitään hemmentin paperikuvia! Nopeaa ja edullista, olen tyytyväinen asiakas! :)
 
"Petteri"
Kevään aikana oli useampia tekijöitä hommissa, useimmat heistä saivat potkut huonon asiakaspalveluasenteen takia. Asiat saatiin kuitenkin selvitettyä jos ongelmia oli ollut, kysymällä asiasta suoraan minulta. Yksi toteutunut kehitys oli selkeät ohjetekstit, joiden avulla asiakas osaa samantien valita oikein. Samat löytyvät myös englanniksi. Tämän lisäksi kuvaajalle kannattaa kertoa mihin käyttöön kuva tulee, jos asiakas sanoo että passiin ja kuvaaja kysyy meneekö kuva muualle kuin passiin eikä asiakas sano muuta annamme suoraan tuon sähköisen kuvan poliisille. Jos hän sittenkin käyttää kuvaa ajokorttiin tai viisumiin, hän tarvitsee oikeat valokuvat. Ennen nämä sai 2 euron lisähintaan, jos oli jo käynyt sähköisessä kuvassa. Otin nyt näiden negatiivisten palautteiden takia uuden käytännön, eli että jos on itse virheellisesti valinnut sähköisen kuvan ohjeista huolimatta, ei saa paperikuvia ilman lisämaksua. Tämä on myös vastalause sille, että poliisi aikoo vuodenvaihteen jälkeen ottaa käyttöön pelkästään sähköisen kuvan passiin ja henkilökorttiin, eli paperikuvat eivät kävisi lainkaan niihin. Katsoo nyt miten käy.

Huhuja on monenlaisia, mutta tuo kuvien leikkaamattomuus on otettu käyttöön lähiaikoina. Meillä ei yksinkertaisesti ole aikaa leikata kuvia, koska lupavirkailija leikkaa kuvat tarvittaessa. Mikäli Petteri itse on paikalla, kuvat saa aina leikattuna. Huhuina kuulee milloin mitäkin, kerran yksi asiakas oli käynyt kilpailijalta kysymässä hintoja ja päätyivät keskusteluun jossa minun liikkeen kuvat eivät mene koskaan läpi, maksaa pitää vain käteisellä, kuittia ei saa ja palvelu on ala-arvoista. Asiakas tuli kuitenkin kiukkuisena sisään ja lateli nämä samat epäuskoiset sanat. Mieli taisi kuitenkin muuttua kun hänkin oivalsi, että ne olivat kilpailijan sanoja.

Tarinan opetus, kannattaa ottaa itse selvää eikä lukea kaikkea netistä. Oli se sitten positiivista tai negatiivista.
 
Asko Piirainen
Tulin Usasta Turkuun,tarvitsin passikuvat heti ja netistä löysin tämän paikan. Kävelin sinne samantien ja hetkessä sain kuvat,ja niin halvalla,vain 7€!!! Aivan upea tyyppi tuo Petteri,tuli tosi iloinen mieli tästä reissusta!!!!
 
endis
Voit ottaa passikuvan ihan itse ja laittaa sen suoraan poliisin järjestelmään tästä linkistä https://www.lupakuvienvastaanotto.fi/Help/Help.aspx

Ennen kuvausta luet nämä määräykset http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/pages/1420C6E88D44489BC225701900350B51

Tai sitten menet Verkkokauppa.com Helsingin Jätkänsaaressa ja saat sieltä 8 kuvaa hintaa 1 euro.
 

Yhteistyössä