Mä sain pyöräni takaisin!! (suurtaa draamaa)

Oltiin tyttären kanssa juoksutestissä kun naapuri soitti, että se oli vienyt Löytämänsä pyörän naapurikaupungin Polkupyöräliikkeeseen!
(Kyseessä naapurin juoppo, jonka osallisuutta pohdittiin alusta asti).

Liikkestä löyty pyörä, sarvi poikki, kukkia pinnojen välissä ja iso lovi satulassa.
Oli naapuri kuulemma tänään vieny löytämänsä pyörän sinne ja sen jälkeen soitti mulle, et vei pyörän sinne (mitä vi...ua?).
Ei ollu saanut kuitenkaan rahaa pyörästä ja liike oli viemässä sitä romutettavaksi.

Nyt on pyörä kellarissa, liike lahjoitti vanhat jopon sarvet mun ratsulleni :D :heart:
 
Minkä ihmeen takia se sen sinne pyöräliikkeeseen oli vieny tai siis oliko se yrittäny myydä sitä sinne vai mitä ihmettä kun eikös löytyneet toimiteta yleensä poliisin löytötavaratoimistoon? :eek: mut hyvä kun sait pyöräs takasin :)
 
täti
siis ihminen joka asuu sun naapurissa vie löytämänsä pyörän naapurikaupunkiin? aika läpinäkyvää mun mielestä... olisko halunnu siitä rahaa mutta kun ei saanut mitään ni jätti sen kuitnkin sinne?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Minkä ihmeen takia se sen sinne pyöräliikkeeseen oli vieny tai siis oliko se yrittäny myydä sitä sinne vai mitä ihmettä kun eikös löytyneet toimiteta yleensä poliisin löytötavaratoimistoon? :eek: mut hyvä kun sait pyöräs takasin :)
Mä en yhtään tiedä miks sen sinne vei... Olisko yrittäny tienata?
(Mut tosiaan pyörä on vanha ja kun sarvi siinä oli katkennut)

Meillä on tiistaista asti ollut raput (oma ja naapuri) laputettuna, et on pyörä varastettu ja kuvakin vielä mukana.
Puhelin numero perässä et voi soittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja täti:
siis ihminen joka asuu sun naapurissa vie löytämänsä pyörän naapurikaupunkiin? aika läpinäkyvää mun mielestä... olisko halunnu siitä rahaa mutta kun ei saanut mitään ni jätti sen kuitnkin sinne?
No naapurikaupunki on tuossa parin kilsan päässä, mut me omistajat oltas oltu 20m päässä...
 

Yhteistyössä