*

Nenä tukossa aina aamulla. Ja joka paikkaa turvottaa. Ideoita miksi?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 24. Osumia 24

Ketju: Nenä tukossa aina aamulla. Ja joka paikkaa turvottaa. Ideoita miksi?

Nenä tukossa aina aamulla. Ja joka paikkaa turvottaa. Ideoita miksi?

Päivällä iskee väsykin aina tosi pahasti, meinaa oikeesti nukahtaa joka paikkaan.

mulla ainakin allergiat aiheuttaa juuri tuollaisia vaivoja :/

-
    Vierailija
    No raskaana olet tietenkin

Home?

Voi venäjä. Mulla oli siis nenä ja silmänympärykset ihan turvoksissa, samoin tuntuu että posket. Laskeutuvat noin 1h heräämisestä. Mutta olo aamulla on karmea

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja -
    No raskaana olet tietenkin

Home?
    Raskaana en ole, enkä kyllä näillä oireilla uskoisikaan
    Mutta home, miten se yhtäkkiä ois iskenyt? ollaan asuttu tässä jo 3 vuotta, joten eikös se olisi aikasemmin jo ilmennyt?

tintti
    Vierailija
    hometta, huono sisäilma

jhgc
    Vierailija
    heinänuha

äiti neljälle
    Vierailija
    Sängyssä pesivät pölypunkit!

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri
    Päivällä iskee väsykin aina tosi pahasti, meinaa oikeesti nukahtaa joka paikkaan.
    luulen että on allergiaa ainakin itselläkin aamuisin nenä tukkoinen ja lisäksi välillä yskittää niin ettei meinaa henki kulkea.

Liiat hiilihydraatit. (Mulla ainaki saattaa vetää nenää tukkoon..) Ja nehän ihan yleisesti turvottaa + pistää väsyttämään, suorastaan nukahtelemaan iltapäivällä varsinkin kohta aterian jälkeen.

Pölypunkki-allergia? Koska olet viimeeksi pessyt tyynyt ja peitot?

Myönnän että peittoa en koskaan. Mutta se on aika uusi. Tyynyjä en pese. Vaihdan ne uusiin. Uusi tyyny ostettu maaliskuussa, ja peitto siis vielä semmonen 220 x 240 kokoinen. Minne koneeseen semmonen ees mahtuu?

äiti neljälle
    Vierailija
    Täytyy sanoa, että minä pesen peitot ja tyynyt väh.neljä kertaa vuodessa ja patjansuojuksetkin myös. Petivaatteet pitää myös pestä 60 asteessa että ne punkit kuolee. Pidemmän päälle altistuessa punkeille, tulee ihottumaa, joka alkaa mm. suihkussa kutista ja näppylät on sellasia pieniä erittäin kutiavia...

Tai hajusteallergia, jos käytät lakanoiden pesuun tuoksullista pesu-tai huuhteluainetta?

jes
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Orion-
    Liiat hiilihydraatit. (Mulla ainaki saattaa vetää nenää tukkoon..) Ja nehän ihan yleisesti turvottaa + pistää väsyttämään, suorastaan nukahtelemaan iltapäivällä varsinkin kohta aterian jälkeen.
    Peesi. Tätä kannattaa miettiä.

Mä muuten en vedä kauheesti hiilareita, joten tota mä en oikeen usko.

äiti neljälle
    Vierailija
    Sitte ainakin uudet muovit (kaasua haihtuu sisäilmaan) rakenteissa,huonekaluissa ym. aiheuttaa tuollaista...

jes
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri
    Mä muuten en vedä kauheesti hiilareita, joten tota mä en oikeen usko.
    Mutta niin se vaan on, ehkei sulla mutta monilla.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja äiti neljälle
    Sitte ainakin uudet muovit (kaasua haihtuu sisäilmaan) rakenteissa,huonekaluissa ym. aiheuttaa tuollaista...
    No mitään uutta muoviakaan meillä ei ole. Ei oo varaa ostella uutta kokoajan

Suzyanne
    Vierailija
    Samaa meinasin sanoa.

hankey
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne
    Samaa meinasin sanoa.
    jos ne haluaa häätää, kannattaa kaikki petivaatteet pestä kerralla ja nostaa patja kuumaan saunaan+imuroida.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Madeia
    mulla ainakin allergiat aiheuttaa juuri tuollaisia vaivoja :/
    Minullakin näin. Ap, sinä ja kaikki samassa sängyssä nukkuvat illalla suihkun ja hiustenpesun kautta nukkumaan. Jos on siitepölyallergiaan, niin tuon jälkeen pitäisi olla aamulla vähän parempi olo.

Eikö muuten pölypunkit ole kuolleet sukupuuttoon? Siitä oli paljonkin juttua viime vuoden puolella.

yön timo
    Vierailija
    Aivan joka paikkaako?

fluemieneism
    Vierailija

michael zimmerman prentice

A hedge finance regularly dollars through numerous individuals or maybe organizations and also invests your money straight into several fiscal devices and also cars. Moreover, simply distinct kinds of traders tend to be allowed to take part in the particular account. Typically, shareholders have to be "high-net really worth individuals" while identified because of the SEC. Hedge cash are similar to shared money in that a number of traders share resources to get to be a solitary profile; on the other hand, hedge finances have an overabundance of mobility in their purchase selections, such as having quick positions, profiting their particular jobs, investing complex offshoot musical instruments, along with buying aspect storage compartments. prentice capital management 3. Retail outlet range: There are numerous things available for you personally online. Assess the values and also the USP's with the accessible goods along with obtain the actual giving providing you with the best offers.

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot