laihduttajan herkut?

  • Viestiketjun aloittaja Psyko
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en laihdu tuolla syö yhtenä päivänä viikossa mitä tahansa -metodilla :( harmi sinänsä. Nyt sit lähti meikäläisen herkut niin että heilahti :'(
Tai siis kyllähän mä herkuttele - hedelmillä. Syön sitten niitä vaikka kilon jos ei makeannälkä muuten lähde ja luistaapahan paska jos ei muuta.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
laihduttaako jos syön päivittäin luumuja? laihtuuko esim duphalacia käyttäen?
Jos syöt päivittäin luumuja muuten täyden energian päälle niin ei laihduta eikä laihduta duphalac, jos taas luumuilla korvaat jotain epäterveellistä ruokavaliostasi niin laihdut. :) Ei ulostaminen laihduta (jos nyt sitä ajoit takaa), suolen lyhentäminen laihduttais mut siihen on varmasti monen monia syitä miks sitä ei käytetä.
 
vierailija
Laihdutan ja herkuttelen kerran viikossa 1,5 litraa light colaa,ja sitten syön välillä päivässä esim 20-30 gramma suklaata mikä on 99% suklaata,siinä ei ole sokeria juurikaan mutta vie suklaan himon ja tyydyttää makeanhimon.Olen huomannut että limpparin litkiminen vaan kasvattaa sitä makean himoa mutta silti kerran viikossa ostan pullollisen light limua.Herkutella voi porkkana ja kurkku viipaleilla vaikka leffailtana ja niiden kanssa dippiä,jotain vähäkalorista...Voit myös itse maustaa dipin omilla mausteilla.
 

Yhteistyössä